ویدئویی از آیفون ۱۶ چند روز قبل از رونمایی رسمی لو رفت

اخیراً ویدئویی منتسب به آیفون ۱۶ منتشر شده است که نمایی کلی از پرچم‌دار جدید اپل و تغییرات آن را به‌نمایش می‌گذارد. به‌گزارش تک‌ناک، درست چند روز قبل از معرفی رسمی آیفون ۱۶، ویدئویی جدید از این گوشی منتشر شده است. این ویدئو نشان‌دهنده‌ی طراحی ظاهری و برخی از ویژگی‌های جدید پرچم‌دار جدید اپل است... نوشته ویدئویی از آیفون ۱۶ چند روز قبل از رونمایی رسمی لو رفت اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۰۸ شهریور , ۱۴۰۳ - 22:59
 0  3
ویدئویی از آیفون ۱۶ چند روز قبل از رونمایی رسمی لو رفت

اخیراً ویدئویی منتسب به آیفون ۱۶ منتشر شده است که نمایی کلی از پرچم‌دار جدید اپل و تغییرات آن را به‌نمایش می‌گذارد.

به‌گزارش تک‌ناک، درست چند روز قبل از معرفی رسمی آیفون ۱۶، ویدئویی جدید از این گوشی منتشر شده است. این ویدئو نشان‌دهنده‌ی طراحی ظاهری و برخی از ویژگی‌های جدید پرچم‌دار جدید اپل است که انتظار می‌رود به‌زودی به بازار عرضه شود.

در آستانه‌ی رونمایی سری آیفون ۱۶ در ۹ سپتامبر (۱۹ شهریور) در رویداد It’s Glowtime اپل، شایعاتی درباره‌ی تغییرات طراحی مدل‌های استاندارد این سری به‌گوش می‌رسد. در ویدئو تازه‌فاش‌شده بخشی از این تغییرات به‌نمایش گذاشته شده است.

افشاگر معروف Majin Bu در شبکه‌ی اجتماعی X ویدئویی منتشر کرده است که به‌نظر می‌رسد آیفون ۱۶ را در محیطی باز و زیر باران به‌نمایش می‌گذارد. این ویدئو بر تغییر طراحی شایعه‌شده در جزیره‌ی دوربین تأکید می‌کند؛ تغییری که شامل دو دوربین با چیدمان عمودی است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که جابه‌جایی دوربین‌های پشتی به‌منظور فراهم‌کردن امکان فیلم‌برداری و عکس‌برداری فضایی برای کاربران مدل‌های غیرپرو انجام شده است. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تا محتوای خود را در هدست ویژن پرو مشاهده کنند.

در ویدئو جدیدی که از آیفون ۱۶ منتشر شده، مدلی با رنگ مشکی به‌نمایش درآمده است. شایعات پیشین حاکی از آن است که مدل استاندارد آیفون ۱۶ در رنگ‌های مشکی، سبز، صورتی، آبی، سفید یا زرد عرضه خواند شد. هم‌زمان با این اطلاعات، انتظار می‌رود مدل‌های آیفون ۱۶ پرو و پرو مکس نیز با ترکیب رنگی جدیدی شامل مشکی فضایی، سفید، خاکستری و تیتانیوم صحرایی ارائه شوند.

نکته‌ی جالب در این ویدئو، نمایش گوشی زیر باران است که ممکن است تلاشی برای اثبات مقاومت دستگاه در‌برابر آب باشد. این موضوع از زمان عرضه‌ی آیفون ۷ در سال ۲۰۱۶ با رتبه‌بندی‌های رسمی برای محافظت در‌برابر آب و گرد‌و‌غبار به بخشی از ویژگی‌های اصلی آیفون‌ها تبدیل شده است. بنابراین، آیفون ۱۶ نیز احتمالاً از این نظر تفاوتی نخواهد داشت.

علاوه‌بر تغییر مکان دوربین‌های پشتی، شایعاتی وجود دارد که iPhone 16 و iPhone 16 Plus به دکمه‌ی اکشن مجهز خواهند بود. این دکمه‌ نخستین‌بار در مدل‌های آیفون ۱۵ پرو و پرو مکس معرفی شد. همچنین، از گنجاندن دکمه‌ای جدید به نام کپچر در کل سری آیفون 16 نیز خبرهایی منتشر شده است.

انتظار می‌رود آیفون 16 به‌طور پیش‌فرض با سیستم‌عامل iOS 18 عرضه شود. در‌صورت صحت شایعات مربوط به استفاده از ۸ گیگابایت رم در این سری، تمامی مدل‌ها احتمالاً با مجموعه قابلیت‌های هوش مصنوعی اپل موسوم به Apple Intelligence سازگار خواهند بود.

نوشته ویدئویی از آیفون ۱۶ چند روز قبل از رونمایی رسمی لو رفت اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow