ویدئویی از رابط کاربری One UI 7 سامسونگ منتشر شد

در ویدئویی، نسخه آزمایشی One UI 7، جدیدترین نسخه رابط کاربری سامسونگ و پیشرفت‌ها و مراحل توسعه آن به‌نمایش گذاشته شد. به‌گزارش تک‌ناک، درحالی‌که از تابستان امسال خبرهای متعددی درباره به‌روزرسانی بزرگ سامسونگ برای اندروید به‌گوش می‌رسد، این شرکت با One UI 7 به‌دنبال تغییرات اساسی است. این به‌روزرسانی با الهام از طراحی iOS 18، […] نوشته ویدئویی از رابط کاربری One UI 7 سامسونگ منتشر شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۵ آبان , ۱۴۰۳ - 00:00
 0  2
ویدئویی از رابط کاربری One UI 7 سامسونگ منتشر شد

در ویدئویی، نسخه آزمایشی One UI 7، جدیدترین نسخه رابط کاربری سامسونگ و پیشرفت‌ها و مراحل توسعه آن به‌نمایش گذاشته شد.

به‌گزارش تک‌ناک، درحالی‌که از تابستان امسال خبرهای متعددی درباره به‌روزرسانی بزرگ سامسونگ برای اندروید به‌گوش می‌رسد، این شرکت با One UI 7 به‌دنبال تغییرات اساسی است. این به‌روزرسانی با الهام از طراحی iOS 18، ظاهری کاملاً جدید به دستگاه‌های سامسونگ می‌بخشد و تغییرات درخورتوجهی نیز در اپلیکیشن دوربین آن به‌ارمغان می‌آورد. به‌نظر می‌رسد که این به‌روزرسانی مهم بتواند تجربه کاربری در دستگاه‌های سامسونگ را بهبود چشمگیری ببخشد.

بسیاری از کاربران انتظار داشتند که به‌روزرسانی جدیدترین رابط کاربری سامسونگ هم‌زمان با انتشار اندروید ۱۵ دردسترس قرار گیرد. بااین‌حال، با گذشت این زمان و منتشرنشدن آن، برخی از کاربران سردرگم و ناامید شدند. حالا گزارش‌ها نشان می‌دهد که احتمالاً این موضوع چندان اهمیتی نداشته باشد؛ زیرا به‌تازگی کاربری در یوتیوب با نام Mobile Wala Bhai ویدئویی از اجرای One UI 7 روی گلکسی S24 اولترا منتشر کرده است. این ویدئو نمای کاملی از ویژگی‌های جدید این رابط کاربری ارائه می‌دهد. از آیکون‌ها و ویجت‌های به‌روز‌شده گرفته تا انیمیشن‌های جدید، به‌نظر می‌رسد که سامسونگ تلاش زیادی برای بهبود تجربه کاربری کرده است.

به‌نقل از اندروید پلیس، در این ویدئو، آیکون باتری جدیدی در بالای گوشی به‌چشم می‌خورد که به‌صورت افقی طراحی شده است و درصد باتری درون این آیکون نمایش داده می‌شود. همچنین، انیمیشن جدیدی هنگام اتصال گوشی به شارژ و شارژ‌شدن آن ظاهر می‌شود که از تغییرات دیگر این به‌روزرسانی است.

برای مشاهده جزئیات کامل این تغییرات، تماشای این ویدئو را توصیه می‌کنیم. به‌روزرسانی One UI 7 انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۵ منتشر شود؛ اما سامسونگ همچنان می‌تواند ویژگی‌های جدیدی را بدون نیاز به این به‌روزرسانی به دستگاه‌های خود اضافه کند. کاربران علاقه‌مند به تجربه نسخه بتا، می‌توانند با ثبت‌نام در برنامه بتا، اولین دسترسی به این به‌روزرسانی را تجربه کنند.

نوشته ویدئویی از رابط کاربری One UI 7 سامسونگ منتشر شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow