تا سال ۲۰۲۵ نسخه بتای اندروید ۱۵ برای ۱۶ گوشی وان پلاس منتشر می‌شود

وان پلاس تأیید کرد که نسخه بتای اندروید ۱۵ برای ۱۶ دستگاه این شرکت تا سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد. به‌گزارش تک‌ناک، وان پلاس به‌طور رسمی اعلام کرد که نسخه بتای اندروید ۱۵ را برای ۱۶ دستگاه خود تا سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد کرد. به‌گفته این شرکت چینی، رابط کاربری OxygenOS 15 که بر‌پایه اندروید ۱۵ […] نوشته تا سال ۲۰۲۵ نسخه بتای اندروید ۱۵ برای ۱۶ گوشی وان پلاس منتشر می‌شود اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۵ آبان , ۱۴۰۳ - 00:00
 0  2
تا سال ۲۰۲۵ نسخه بتای اندروید ۱۵ برای ۱۶ گوشی وان پلاس منتشر می‌شود

وان پلاس تأیید کرد که نسخه بتای اندروید ۱۵ برای ۱۶ دستگاه این شرکت تا سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد.

به‌گزارش تک‌ناک، وان پلاس به‌طور رسمی اعلام کرد که نسخه بتای اندروید ۱۵ را برای ۱۶ دستگاه خود تا سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد کرد. به‌گفته این شرکت چینی، رابط کاربری OxygenOS 15 که بر‌پایه اندروید ۱۵ توسعه یافته است، از ۳۰ اکتبر به‌تدریج برای دستگاه‌های مختلف در‌دسترس قرار خواهد گرفت.

9to5google می‌نویسد که طبق اعلام OnePlus، وان پلاس ۱۲ اولین دستگاهی است که به این نسخه بتا دسترسی پیدا خواهد کرد. غول فناوری چینی زمان‌بندی به‌روزرسانی را نیز برای سایر دستگاه‌ها مشخص کرده است. به‌عنوان مثال، کاربران وان پلاس وان و وان پلاس پد ۲ در ماه نوامبر و کاربران وان پلاس ۱۱ در دسامبر این نسخه را دریافت خواهد کرد.

نسخه بتای Android 15 برای ۱۶ دستگاه وان پلاس

این روند تا فوریه ۲۰۲۵ ادامه خواهد یافت و انتظار می‌رود تا آن زمان، تعداد زیادی از دستگاه‌های OnePlus به این نسخه جدید به‌روزرسانی شوند. با‌این‌حال، چون این نسخه‌ای بتا است، ممکن است تغییرات غیرمنتظره‌ای رخ دهد.

وان پلاس جزئیات کاملی درباره OxygenOS 15 نیز منتشر کرده است که شامل بهبودهای مهمی مانند انیمیشن‌های روان‌تر و اضافه‌شدن ویژگی‌های AI است. از‌جمله ویژگی‌های هوشمند جدید می‌توان به دستیار AI در اپلیکیشن Notes و Circle to Search و قابلیت‌های افزایش وضوح تصویر با استفاده از هوش مصنوعی اشاره کرد.

نوشته تا سال ۲۰۲۵ نسخه بتای اندروید ۱۵ برای ۱۶ گوشی وان پلاس منتشر می‌شود اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow