ویدیوی رسمی آنباکسینگ گلکسی S24 FE سامسونگ لو رفت

ویدیویی از باز کردن جعبه گوشی جدید سامسونگ، گلکسی S24 FE، قبل از زمان عرضه اصلی، به طور اتفاقی در اینترنت منتشر شد. به گزارش تک‌ناک، در هفته‌های اخیر، شاهد چندین نشت اطلاعات در مورد گوشی هوشمند آینده سامسونگ بوده‌ایم. امروز، ویدیوی رسمی آنباکسینگ گلکسی S24 FE توسط evleaks@ منتشر شده است. نئووین می‌نویسد که […] نوشته ویدیوی رسمی آنباکسینگ گلکسی S24 FE سامسونگ لو رفت اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۳ مهر , ۱۴۰۳ - 11:00
 0  1
ویدیوی رسمی آنباکسینگ گلکسی S24 FE سامسونگ لو رفت

ویدیویی از باز کردن جعبه گوشی جدید سامسونگ، گلکسی S24 FE، قبل از زمان عرضه اصلی، به طور اتفاقی در اینترنت منتشر شد.

به گزارش تک‌ناک، در هفته‌های اخیر، شاهد چندین نشت اطلاعات در مورد گوشی هوشمند آینده سامسونگ بوده‌ایم. امروز، ویدیوی رسمی آنباکسینگ گلکسی S24 FE توسط evleaks@ منتشر شده است.

نئووین می‌نویسد که طراحی کلی سامسونگ گلکسی S24 FE، بسیار شبیه به گلکسی S24 موجود خواهد بود. این گوشی دارای یک نمایشگر تخت مشابه، یک بریدگی پانچ مرکزی برای دوربین جلویی و یک تنظیم دوربین سه‌گانه عمودی در پشت است.

قاب آلومینیومی و Corning Gorilla Glass Victus در جلو و پشت، به این دستگاه ظاهری پریمیوم می‌دهند و در پنج رنگ مختلف آبی، گرافیت، نعنا، خاکستری و زرد عرضه خواهد شد و به مصرف‌کنندگان گزینه‌های بیشتری برای انتخاب می‌دهد.

این گوشی دارای قدرتمندترین تنظیم دوربین در سری گلکسی FE با یک موتور ProVisual برای عکاسی با نور کم خواهد بود، مشخصات کلی دوربین آن عبارت‌انداز:

  • دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی
  • دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی
  • دوربین عریض ۵۰ مگاپیکسلی
  • دوربین تله‌فوتوی ۸ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابری
باتری گلکسی S24 FE سامسونگ
دوربین گلکسی S24 FE سامسونگ
رنگبندی گلکسی S24 FE سامسونگ

این گوشی توسط پردازنده سامسونگ Exynos 2400e تأمین خواهد شد. نمایشگر ۶.۷ اینچی +FHD با روشنایی اوج ۱۹۰۰ نیت، برای محیط‌های پرنور و استفاده در فضای باز به اندازه کافی روشن خواهد بود. باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی باید بتواند تا ۲۸ ساعت پخش ویدیو، عمر باتری مناسبی ارائه دهد.

گلکسی S24 FE همچنین دارای گواهی IP68 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب خواهد بود.

بر اساس شایعات، گوشی جدید سامسونگ گران‌تر از نسل قبلی خود خواهد بود. نسخه ۱۲۸ گیگابایتی آن ممکن است ۶۴۹ دلار قیمت داشته باشد، در حالی که نسخه ۲۵۶ گیگابایتی امکان دارد حدود ۷۰۹ دلار باشد. انتظار می‌رود این دستگاه در هفته‌های آینده عرضه شود.

با ویژگی‌های چشمگیر و طراحی ممتاز خود، گلکسی S24 FE در حال تبدیل شدن به یک رقیب قدرتمند در بازار گوشی‌های هوشمند است. طرفداران سری اف ای به احتمال زیاد از این پیشنهاد جدید راضی خواهند بود.

نوشته ویدیوی رسمی آنباکسینگ گلکسی S24 FE سامسونگ لو رفت اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow