ویوسونیک مانیتور گیمینگ ۲۷ اینچی VX2766-2K-Pro-3 را معرفی کرد

ویوسونیک مانیتور گیمینگ ۲۷ اینچی VX2766-2K-Pro-3 را با رزولوشن 2K، نرخ نوسازی ۲۶۰ هرتز، پنل Fast IPS و پوشش ۱۰۰ درصدی فضای رنگ sRGB معرفی کرد. به‌گزارش تک‌ناک، ویوسونیک جدیدترین مانیتور گیمینگ ۲۷ اینچی خود، VX2766-2K-Pro-3 را معرفی کرد که اکنون در وب‌سایت چینی JD.com با قیمت ۲,۱۹۴ یوان (۳۰۹ دلار) فهرست شده است. مانیتور... نوشته ویوسونیک مانیتور گیمینگ ۲۷ اینچی VX2766-2K-Pro-3 را معرفی کرد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۱۰ شهریور , ۱۴۰۳ - 22:59
 0  0
ویوسونیک مانیتور گیمینگ ۲۷ اینچی VX2766-2K-Pro-3 را معرفی کرد

ویوسونیک مانیتور گیمینگ ۲۷ اینچی VX2766-2K-Pro-3 را با رزولوشن 2K، نرخ نوسازی ۲۶۰ هرتز، پنل Fast IPS و پوشش ۱۰۰ درصدی فضای رنگ sRGB معرفی کرد.

به‌گزارش تک‌ناک، ویوسونیک جدیدترین مانیتور گیمینگ ۲۷ اینچی خود، VX2766-2K-Pro-3 را معرفی کرد که اکنون در وب‌سایت چینی JD.com با قیمت ۲,۱۹۴ یوان (۳۰۹ دلار) فهرست شده است.

مانیتور VX2766-2K-Pro-3 ویوسونیک به پنل Fast IPS برای زمان پاسخ‌گویی بهبود‌یافته و دقت رنگ بهتر مجهز است و با رزولوشن 2K (۲۵۶۰ در ۱۴۴۰) تصاویری واضح را ارائه می‌دهد. این مانیتور با نرخ تازه‌سازی ۲۶۰ هرتز و زمان پاسخ‌گویی ۱ میلی‌ثانیه برای بازی‌های روان و سریع و کاهش تاری حرکت و ایجاد سایه برای وضوح بهتر ایدئال است.

مانیتور گیمینگ ۲۷ اینچی VX2766-2K-Pro-3 ویوسونیک

گیزموچاینا می‌نویسد که ازنظر عملکرد رنگ، این مانیتور از عمق رنگ ۱۰ بیتی پشتیبانی می‌کند و امکان نمایش ۱/۰۷ میلیارد رنگ را فراهم می‌کند. این مانیتور ۱۰۰ درصد فضای رنگ sRGB و ۹۶ درصد فضای رنگ DCI-P3 را پوشش می‌دهد که تضمین‌کننده‌ی بازتولید رنگ زنده و دقیق است.

روشنایی نمایشگر در شرایط معمولی ۴۰۰ نیت و حداکثر روشنایی آن ۴۵۰ نیت است که برای اکثر شرایط نوری داخلی کافی است. علاوه‌براین، این مانیتور از نسبت کنتراست استاتیک ۱۰۰۰:۱ و نسبت کنتراست دینامیکی ۸۰,۰۰۰,۰۰۰:۱ برخوردار است که سیاهی‌های عمیق و سفیدی‌های درخشانی را ارائه می‌دهد. مانیتور VX2766-2K-Pro-3 ویوسونیک مانیتور VX2766-2K-Pro-3 ویوسونیک

این مانیتور گیمینگ با انواع تنظیمات ارگونومیک ارائه می‌شود. پایه‌ی آن امکان تنظیم شیب و چرخش و ارتفاع را فراهم می‌کند که دستیابی به موقعیت دید راحت را آسان‌تر می‌کند. همچنین با الگوی ۷۵ در ۷۵ میلی‌متر VESA سازگار است و به کاربران امکان می‌دهد تا آن را روی دیوار نصب کنند.

از‌نظر درگاه‌های ارتباطی، مانیتور جدید ویوسونیک به دو پورت HDMI 2.0 و یک پورت DisplayPort 1.4 مجهز است. این مانیتور از ویژگی‌هایی مانند DisplayHDR 400 و نور آبی کم و فناوری ضدسوسوزدن برای کاهش خستگی چشم در استفاده‌ی طولانی‌مدت نیز بهره می‌برد.

مانیتور VX2766-2K-Pro-3 ویوسونیک با هر دو فناوری FreeSync و G-Sync سازگار است و با حذف پارگی تصویر، گیم‌پلی روان‌تری ارائه می‌دهد. این مانیتور ویژگی‌های گیمینگ دیگری مانند نشانه‌یابی بازی و حالت‌های رنگی متعدد را برای بهبود تجربه‌ی بازی ارائه می‌دهد.

نوشته ویوسونیک مانیتور گیمینگ ۲۷ اینچی VX2766-2K-Pro-3 را معرفی کرد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow