ویژگی تشخیص آپنه خواب به اپل واچ می‌آید

اپل در حال توسعه‌ی قابلیتی برای اپل واچ است تا بتواند آپنه‌ی خواب را تشخیص دهد و به کاربران کمک کند تا در‌صورت ابتلا به این مشکل، زودتر آن را تشخیص دهند. به‌گزارش تک‌ناک، اپل با معرفی قابلیت تشخیص آپنه‌ی خواب یا وقفه‌ی تنفسی در رویداد it’s Glowtime خود، گامی بزرگ در‌زمینه‌ی سلامت کاربران برداشت.... نوشته ویژگی تشخیص آپنه خواب به اپل واچ می‌آید اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۲۰ شهریور , ۱۴۰۳ - 03:00
 0  1
ویژگی تشخیص آپنه خواب به اپل واچ می‌آید

اپل در حال توسعه‌ی قابلیتی برای اپل واچ است تا بتواند آپنه‌ی خواب را تشخیص دهد و به کاربران کمک کند تا در‌صورت ابتلا به این مشکل، زودتر آن را تشخیص دهند.

به‌گزارش تک‌ناک، اپل با معرفی قابلیت تشخیص آپنه‌ی خواب یا وقفه‌ی تنفسی در رویداد it’s Glowtime خود، گامی بزرگ در‌زمینه‌ی سلامت کاربران برداشت. این ویژگی در ساعت‌های هوشمند سری ۹ و سری ۱۰ و اولترا ۲ تعبیه شده است. قابلیت مذکور با استفاده از سنسورهای پیشرفته، الگوهای تنفس را در طول خواب تحلیل می‌کند و در‌صورت تشخیص آپنه‌ی خواب، به کاربر هشدار می‌دهد.

ورج می‌نویسد که آپنه‌ی خواب اختلال خواب جدی است که در آن تنفس فرد به‌طور مکرر در طول خواب متوقف و سپس از سر گرفته می‌شود. به‌لطف پیشرفت‌های اخیر در فناوری گجت‌های پوشیدنی، اکنون امکان نظارت بر این اختلال در منزل وجود دارد.

سامسونگ اولین قدم را با ساعت هوشمند گلکسی واچ برداشت و موفق شد تأییدیه‌ی FDA را برای ردیابی آپنه‌ی خواب دریافت کند. اپل نیز به این حوزه ورود کرده و از شتاب‌سنج ساعت‌های خود برای اندازه‌گیری معیاری جدید به نام اختلالات تنفسی بهره می‌برد. با استفاده از اپلیکیشن Health، کاربران می‌توانند میزان این اختلالات را در طول شب بررسی کنند.

تشخیص آپنه خواب اپل واچ

اپل در آستانه‌ی دریافت تأییدیه‌ی سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) برای قابلیت تشخیص آپنه‌ی خواب در محصولات خود است. هدف شرکت مذکور عرضه‌ی این فناوری پیشرفته در بیش از ۱۵۰ کشور و منطقه است. نتایج مطالعه‌ای گسترده و بی‌سابقه در حوزه‌ی فناوری‌های تشخیص آپنه‌ی خواب، دقت و کارایی این قابلیت را تأیید کرده است.

نوشته ویژگی تشخیص آپنه خواب به اپل واچ می‌آید اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow