ایرپادز پرو ۲ به‌زودی به‌عنوان سمعک نیز عمل خواهد کرد

نسل جدید ایرپادز پرو ۲ علاوه‌ر قابلیت‌های معمول خود به‌عنوان هدفون بی‌سیم، قابلیت‌های جدیدی خواهد داشت که به آن اجازه می‌دهد تا به‌عنوان سمعک نیز عمل کند. به‌گزارش تک‌ناک، اپل با معرفی ویژگی جدید سمعک «در سطح بالینی» در ایرپادز پرو ۲ (AirPods Pro 2)، گامی بزرگ در جهت بهبود سلامت شنوایی برداشته است. این... نوشته ایرپادز پرو ۲ به‌زودی به‌عنوان سمعک نیز عمل خواهد کرد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۲۰ شهریور , ۱۴۰۳ - 03:00
 0  1
ایرپادز پرو ۲ به‌زودی به‌عنوان سمعک نیز عمل خواهد کرد

نسل جدید ایرپادز پرو ۲ علاوه‌ر قابلیت‌های معمول خود به‌عنوان هدفون بی‌سیم، قابلیت‌های جدیدی خواهد داشت که به آن اجازه می‌دهد تا به‌عنوان سمعک نیز عمل کند.

به‌گزارش تک‌ناک، اپل با معرفی ویژگی جدید سمعک «در سطح بالینی» در ایرپادز پرو ۲ (AirPods Pro 2)، گامی بزرگ در جهت بهبود سلامت شنوایی برداشته است. این ویژگی به کاربران با کم‌شنوایی خفیف تا متوسط امکان می‌دهد تا بدون نیاز به نسخه‌ی پزشکی، صداها را به‌طور واضح‌تری بشنوند.

قابلیت مذکور که هنوز در انتظار تأیید نهایی سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) است، به‌زودی در‌دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. با فعال‌کردن این ویژگی، ایرپادز پرو ۲ می‌تواند صداهای محیطی مانند گفت‌وگو را به‌طور خودکار تقویت کند.

ورج می‌نویسد اپل آزمایش شنوایی تعاملی جدیدی نیز معرفی کرده است که به کاربران کمک می‌کند تا به‌سرعت و به‌سادگی وضعیت شنوایی خود را ارزیابی کنند. این آزمایش که با استفاده از ایرپادز پرو ۲ و دستگاه مجهز به iOS 18 انجام‌پذیر است، در کمتر از پنج دقیقه نتایجی دقیق ارائه می‌دهد.

با این به‌روزرسانی، اپل باردیگر نشان داده که متعهد به بهبود کیفیت زندگی کاربران خود است و فناوری‌های نوآورانه را برای این منظور به‌کار می‌گیرد.

ایرپادز پرو ۲ به عنوان سمعک

در آزمایش تعاملی این ویژگی، از کاربران خواسته می‌شود تا به صداهایی با فرکانس‌های مختلف گوش دهند و با دنبال‌کردن دستورالعمل‌های ساده روی صفحه‌ی آیفون، به آن‌ها پاسخ دهند. نتایج این آزمایش که شامل نمودار شنوایی دقیق و میزان کم‌شنوایی هر گوش است، به‌طور مستقیم در برنامه‌ی Health آیفون مشهود است.

با استفاده از این اطلاعات، پروفایل شنوایی شخصی‌سازی‌شده برای هر کاربر ایجاد می‌شود که به‌طور خودکار تنظیمات صدا را هنگام گوش‌دادن به موسیقی و پادکست و تماس‌ها بهینه می‌کند.

علاوه‌بر‌این، اپل قابلیت محافظت شنوایی هوشمند را معرفی کرده است. این ویژگی به‌صورت خودکار و مداوم سطح صدای محیط را مانیتور می‌کند و در‌صورت قرارگیری کاربر در محیط‌های پر‌سر‌و‌صدا مانند کنسرت‌ها، به‌طور خودکار صدای ورودی را کاهش می‌دهد تا از آسیب‌رسیدن به شنوایی جلوگیری شود.

با‌توجه‌به آمار ارائه‌شده‌ی اپل، یک‌سوم افراد به‌طور منظم در‌معرض صدای بلند قرار دارند که می‌تواند عواقب جدی برای شنوایی داشته باشد. انتظار می‌رود که ویژگی‌های جدید سمعک و آزمایش شنوایی ایرپادز پرو ۲ به‌عنوان به‌روزرسانی رایگان نرم‌افزاری در پاییز امسال در بیش از ۱۰۰ کشور و منطقه، از‌جمله ایالات متحده و ژاپن و آلمان عرضه شود.

نوشته ایرپادز پرو ۲ به‌زودی به‌عنوان سمعک نیز عمل خواهد کرد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow