ویژگی‌های واقعیت افزوده به تماس تصویری واتساپ می‌آید

ویژگی‌های واقعیت افزوده جدید در تماس تصویری واتساپ به کاربران اجازه می‌دهد تا فیلترها و جلوه‌های مختلف چهره‌ی پویا را حین تماس‌ها اعمال کنند. به‌گزارش تک‌ناک، شرکت متا در جدیدترین نسخه‌ی بتای اندروید (۲.۲۴.۱۶.۶)، افکت‌ها و فیلترهای واقعیت افزوده (AR) را به تماس تصویری واتساپ اضافه کرده است. با ویژگی‌های واقعیت افزوده، تماس تصویری سرگرم‌کننده‌تر... نوشته ویژگی‌های واقعیت افزوده به تماس تصویری واتساپ می‌آید اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۰۷ مرداد , ۱۴۰۳ - 05:59
 0  3
ویژگی‌های واقعیت افزوده به تماس تصویری واتساپ می‌آید

ویژگی‌های واقعیت افزوده جدید در تماس تصویری واتساپ به کاربران اجازه می‌دهد تا فیلترها و جلوه‌های مختلف چهره‌ی پویا را حین تماس‌ها اعمال کنند.

به‌گزارش تک‌ناک، شرکت متا در جدیدترین نسخه‌ی بتای اندروید (۲.۲۴.۱۶.۶)، افکت‌ها و فیلترهای واقعیت افزوده (AR) را به تماس تصویری واتساپ اضافه کرده است. با ویژگی‌های واقعیت افزوده، تماس تصویری سرگرم‌کننده‌تر و قابل‌تنظیم‌تر می‌شود.

بر‌اساس تصویری که وب‌سایت WABetaInfo به‌اشتراک گذاشته است، ابزار رتوش پوست وجود دارد که پوست را صاف و به شما کمک می‌کند تا در تماس‌های تصویری بهتر به‌نظر برسید.

ژگی‌های واقعیت افزوده جدید در واتساپ به کاربران اجازه می‌دهد تا فیلترها و جلوه‌های مختلف چهره پویا را در حین تماس‌های تصویری اعمال کنند. بر اساس تصویری که توسط وب‌سایت  WABetaInfo  به اشتراک گذاشته شده است، یک ابزار رتوش پوست وجود دارد که پوست را صاف می‌کند و به شما کمک می‌کند تا در تماس‌های تصویری بهتر به نظر برسید.

علاوه‌بر‌این، حالت نور کم وجود دارد که کمک می‌کند تا چهره در شرایط ‌کم‌نور نیز روشن به‌نظر برسد. شما می‌توانید این ویژگی‌ها و جلوه‌های واقعیت افزوده را پس از نصب آخرین نسخه‌ی بتای اندروید روی تلفن خود به‌کار ببرید.

ناگفته نماند که واتساپ ابزار ویرایش عکس پس‌زمینه را نیز اضافه کرده است. با استفاده از این ابزار، کاربران واتساپ می‌توانند به‌راحتی پس‌زمینه خود را تغییر دهند یا جلوه‌های تاری به پس‌زمینه‌های خود در طول تماس‌های گروهی اضافه کنند. این برای افرادی که پس‌زمینه‌های نامرتبی دارند، مفید خواهد بود یا به آن‌ها کمک می‌کند تا با انتخاب پس‌زمینه‌های مختلف سرگرمی ایجاد کنند.

واتساپ قصد دارد در آینده جلوه‌ها و فیلترهای واقعیت افزوده و ابزار ویرایش پس‌زمینه را برای نسخه‌ی دسکتاپ منتشر کند. در‌حال‌حاضر، این ویژگی‌ها برای تعداد محدودی از آزمایش‌کنندگان بتای اندروید دردسترس هستند و برنامه‌ریزی شده است تا به‌تدریج برای سایر آزمایش‌کنندگان گسترش یابند.

اگر قصد دارید جلوه‌ها و فیلترهای جدید واقعیت افزوده واتساپ را آزمایش کنید، باید عضو برنامه‌ی بتای گوگل پلی باشید که در‌حال‌حاضر ظرفیت آن تکمیل است.

نوشته ویژگی‌های واقعیت افزوده به تماس تصویری واتساپ می‌آید اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow