پروژکتورهای لیزری فوق کوتاه‌برد سامسونگ رونمایی شدند

نسل جدید پروژکتورهای لیزری Premiere سامسونگ با ویژگی‌های بسیار پیشرفته رونمایی شدند. به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، سری جدید Premiere شامل دو مدل قدرتمند Premiere 9 و Premiere 7 می‌شود، که از فناوری لیزری پیشرفته، تصاویری با کیفیت 4K و رنگ‌های زنده و طبیعی برای نمایش روی پرده برخوردار است. این پروژکتورها دارای طراحی مینیمالیستی... نوشته پروژکتورهای لیزری فوق کوتاه‌برد سامسونگ رونمایی شدند اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۰۷ شهریور , ۱۴۰۳ - 14:59
 0  1
پروژکتورهای لیزری فوق کوتاه‌برد سامسونگ رونمایی شدند

نسل جدید پروژکتورهای لیزری Premiere سامسونگ با ویژگی‌های بسیار پیشرفته رونمایی شدند.

به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، سری جدید Premiere شامل دو مدل قدرتمند Premiere 9 و Premiere 7 می‌شود، که از فناوری لیزری پیشرفته، تصاویری با کیفیت 4K و رنگ‌های زنده و طبیعی برای نمایش روی پرده برخوردار است.

این پروژکتورها دارای طراحی مینیمالیستی و با لبه‌های گرد و روکش پارچه‌ای ممتاز هستند، که به آنها اجازه می‌دهد به راحتی با دکوراسیون خانه ترکیب شوند.

پروژکتور Premiere 9 به عنوان پرچمدار این سری، با فناوری لیزری سه گانه برای ارائه دقت رنگ و روشنایی بهبود یافته، روشنایی بیشتر و اندازه تصویر بزرگ‌تر نزدیک به 130 اینچ، تجربه‌ای سینمایی را در محیط خانه ایجاد می‌کند.

علاوه بر این، هر دو مدل از پوشش گسترده‌تر گاموت رنگ 154 و 100 درصد استاندارد DCI-P3، همچنین محتوای +HDR10 پشتیبانی می‌کنند.

از نظر روشنایی، Premiere 9 از حداکثر 3450 لومن ISO و Premiere 7 از حداکثر 2500 لومن ISO بهره می‌برند.

سامسونگ از پروژکتورهای Premiere فوق کوتاه‌برد خود رونمایی کرد

پروژکتورهای Premiere مانند تلویزیون‌های سامسونگ با چندین ویژگی نرم‌افزاری از جمله ارتقای هوش مصنوعی (AI Upscaling) و تقویت بینایی (Vision Booster) برای بهبود تصاویر همراه هستند.

ویژگی AI Upscaling محتوای با کیفیت پایین را به رزولوشن 4k ارتقا می‌دهد، در حالی که ویژگی Vision Booster به طور خودکار روشنایی و کنتراست را در شرایط مختلف نور برای کیفیت تصویر بهینه تنظیم می‌کند.

ویژگی Custom Ambient به شما امکان می‌دهد با نمایش انواع ویجت‌ها بر اساس ترجیح خود، دیوار خود را شخصی‌سازی کنید.

فناوری Object Tracking Sound (OTS) به کار رفته در Premiere 9 با بلندگوی 40W 2.2.2 کاناله، همچنین OTS Lite به کار رفته در Premiere 7 با بلندگوی 30W 2.2ch کاناله، تجربه صوتی فراگیر و واقع‌گرایانه‌ای را برای کاربر به ارمغان می‌آورد.

همچنین پروژکتورهای جدید Premiere 9 و Premiere 7 اکنون در ایالات متحده، کانادا و چین به ترتیب با قیمت‌های حدود 6 و 3 هزار دلار به فروش می‌رسند و پیش‌بینی می‌شود در ماه‌های آینده بازارهای مناطق دیگر را نیز تحت پوشش قرار دهند.

 

نوشته پروژکتورهای لیزری فوق کوتاه‌برد سامسونگ رونمایی شدند اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow