مدیر مالی جدید شرکت اپل معرفی شد

شرکت اپل امروز اعلام کرد که لوکا ماستری، مدیر مالی فعلی شرکت، از اول ژانویه 2025 از سمت خود کناره‌گیری خواهد کرد و کوان پارخ این سمت را برعهده خواهد گرفت. به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، استعفای ماستری در حالی رقم خورده که در طول مدت تصدی او به عنوان مدیر مالی، درآمد کلی این... نوشته مدیر مالی جدید شرکت اپل معرفی شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۰۷ شهریور , ۱۴۰۳ - 14:59
 0  1
مدیر مالی جدید شرکت اپل معرفی شد

شرکت اپل امروز اعلام کرد که لوکا ماستری، مدیر مالی فعلی شرکت، از اول ژانویه 2025 از سمت خود کناره‌گیری خواهد کرد و کوان پارخ این سمت را برعهده خواهد گرفت.

به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، استعفای ماستری در حالی رقم خورده که در طول مدت تصدی او به عنوان مدیر مالی، درآمد کلی این شرکت دو برابر و درآمد بخش خدمات بیش از پنج برابر شده است.

کوان پارخ (Kevan Parekh) نیز به عنوان معاون رئیس برنامه‌ریزی و تحلیل مالی اپل، بیش از یک دهه است که در این شرکت فعالیت می‌کند و تجربه گسترده‌ای در زمینه مالی و مدیریت فروش جهانی دارد.

لوکا ماستری (Luca Maestri) پس از ترک سمت مدیر مالی، همچنان در اپل به فعالیت خود ادامه خواهد داد و مسئولیت رهبری تیم‌های خدمات سازمانی، از جمله فناوری اطلاعات، امنیت اطلاعات و املاک را بر عهده خواهد گرفت.

پارخ به عنوان جایگزین ماستری به سمت مدیر مالی اپل می‌رسد

تیم کوک، مدیرعامل اپل، در این زمینه اعلام کرد:

«لوکا در طول سال‌های فعالیت خود در شرکت، نقش بسیار مهمی در موفقیت مالی ایفا کرده است. ما از اینکه همچنان از دانش و تجربه او بهره‌مند خواهیم بود، بسیار خرسند هستیم.»

کوک همچنین در مورد کوان پارخ گفت:

«پارخ با شناخت عمیقی که از اپل دارد، انتخابی ایدئال برای جایگزینی ماستری می‌باشد. او دارای تجربه، دانش و مهارت‌های لازم برای موفقیت در این نقش است.»

لوکا ماستری نیز بیان کرد:

«کار در اپل و همکاری با تیم کوک یکی از بزرگ‌ترین افتخارات حرفه‌ای من بوده است. من به آینده این شرکت بسیار امیدوار هستم و مطمئنم که پارخ به عنوان مدیر مالی جدید، موفقیت‌های چشمگیری برای شرکت به ارمغان خواهد آورد.»

رهبری مالی اپل آماده یک انتقال روان و بی دردسر است. در حالی که کمک‌های ماستری در بخش مالی حس خواهد شد، انتظار می‌رود تخصص پارخ موفقیت مداوم شرکت را به دنبال داشته باشد.

 

نوشته مدیر مالی جدید شرکت اپل معرفی شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow