پی‌پال اولین تراکنش تجاری مبتنی‌بر استیبل کوین خود را انجام داد

پی‌پال، پرآوازه‌ترین شرکت فعال در حوزه خدمات پرداخت جهان، با استفاده از استیبل کوین اختصاصی خود، نخستین تراکنش رمزارزی تجاری‌اش را تکمیل کرد. به‌گزارش تک‌ناک، پی‌پال با هدف نمایش قابلیت‌های رمزارزها برای ارتقای کم‌وکیف تراکنش‌های تجاری، از تکمیل نخستین تراکنش خود برپایه یک استیبل کوین اختصاصی خبر داد. از قرار معلوم، پی‌پال، بهای یک فاکتور […] نوشته پی‌پال اولین تراکنش تجاری مبتنی‌بر استیبل کوین خود را انجام داد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۱۳ مهر , ۱۴۰۳ - 14:00
 0  0
پی‌پال اولین تراکنش تجاری مبتنی‌بر استیبل کوین خود را انجام داد

پی‌پال، پرآوازه‌ترین شرکت فعال در حوزه خدمات پرداخت جهان، با استفاده از استیبل کوین اختصاصی خود، نخستین تراکنش رمزارزی تجاری‌اش را تکمیل کرد.

به‌گزارش تک‌ناک، پی‌پال با هدف نمایش قابلیت‌های رمزارزها برای ارتقای کم‌وکیف تراکنش‌های تجاری، از تکمیل نخستین تراکنش خود برپایه یک استیبل کوین اختصاصی خبر داد. از قرار معلوم، پی‌پال، بهای یک فاکتور متعلق به شرکت ارنست‌اندیانگ را با استفاده از استیبل کوین PYUSD پرداخت کرده است.

به‌نقل از بلومبرگ، استیبل کوین PYUSD، رمزارزی است که پی‌پال در سال گذشته عرضه کرد. این رمزارز همچون دیگر استیبل کوین‌ها به یک ارز رسمی (دلار آمریکا) الصاق شده و ارزش آن همواره ثابت است.

این استیبل کوین برپایه پلتفرم SAP راه‌اندازی شد. این پلتفرم به شرکت‌ها امکان می‌دهد تمامی پرداخت‌های دیجیتال خود را در تمام ایام هفته و ساعات شبانه‌روز به‌طور آنی و بی‌درنگ انجام دهند.

همان‌طور که می‌دانید، استیبل کوین‌ها پل‌هایی برای اتصال دنیای رمزارزها به قلمرو پول سنتی هستند. رمزارز PYUSD نیز همچون دیگر استیبل کوین‌ها بر پایه ارزش یک دارایی واقعی طراحی و عرضه شده است. درحال‌حاضر، این استیبل کوین دارای ارزش بازاری بالغ‌بر ۷۰۰ میلیون دلار است.

فرناندز داپونته، معاون ارشد امور بلاک‌چین و رمزارز پی‌پال در این باره می‌گوید:

گرچه مزایای استیبل کوین‌ها برای تسهیل پرداخت‌های مشتریان خرد بر دیگر کارکردهای این دسته از رمزارزها غالب شده، اما نمی‌توان کاربردهای فراگیر آن‌ها را در دیگر امور تجاری نادیده گرفت.

داپونته می‌گوید:

محیط‌های سازمانی نیز برای پیاده‌سازی استیبل کوین‌ها و گسترش کاربرد آن‌ها بسیاری مناسب‌اند. تراکنش‌ها و مبادلات تجاری به‌ويژه در بخش‌های فرامرزی جز با اتکا به نهادهای طرف سوم ممکن نیستند، اما با استفاده از استیبل کوین‌ها می‌توان با سرعت بیشتر و هزینه کمتری، تراکنش‌ها را تسویه کرد.

داپونته بر این باور است که برای گسترش دامنه پذیرش استیبل کوین‌ها باید فواید و مزایای این رمزارزهای نوپا را برای فعالان حوزه صنعت و بازرگانی تشریح کرد، تا آغوش خود را به روی این ابزارهای کارآمد باز کنند.

نوشته پی‌پال اولین تراکنش تجاری مبتنی‌بر استیبل کوین خود را انجام داد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow