چگونه اینترنت نامحدود دریافت کنیم؟ + راهنمای خرید اینترنت وایرلس

در این راهنما به آموزش دریافت اینترنت نامحدود و خرید اینترنت وایرلس اختصاصی می‌پردازیم. اینترنت وایرلس (نقطه به نقطه) یا پوینت تو پوینت، نوعی اتصال بی‌سیم است که ارتباط اینترنتی در هر نقطه از شهر را برقرار کرده و سرعتی بسیار بالاتر از سرویس‌های DSL و TD-LTE را ارائه می‌دهد. مقدمه‌ای بر اینترنت وایرلس فارغ […] منبع خبر چگونه اینترنت نامحدود دریافت کنیم؟ + راهنمای خرید اینترنت وایرلس پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

۰۲ مرداد , ۱۴۰۳ - 18:59
 0  0
چگونه اینترنت نامحدود دریافت کنیم؟ + راهنمای خرید اینترنت وایرلس

در این راهنما به آموزش دریافت اینترنت نامحدود و خرید اینترنت وایرلس اختصاصی می‌پردازیم. اینترنت وایرلس (نقطه به نقطه) یا پوینت تو پوینت، نوعی اتصال بی‌سیم است که ارتباط اینترنتی در هر نقطه از شهر را برقرار کرده و سرعتی بسیار بالاتر از سرویس‌های DSL و TD-LTE را ارائه می‌دهد.

مقدمه‌ای بر اینترنت وایرلس

فارغ از اینکه در محیط بسته باشید یا فضای باز، ساکن باشید یا در حال حرکت، به‌ وسیله اینترنت وایرلس همواره اتصالی پایدار برای شما فراهم خواهد شد. سرویس اینترنت بیسیم اختصاصی مشکلات سایر سرویس‌های اینترنت را ندارد و یک راهکار ارتباطی ایده‌آل برای دسترسی دائمی کسب‌وکارها و کاربران شخصی به اینترنت است.

در حال حاضر اینترنت نامحدود وایرلس در بسیاری از شرکت‌های بزرگ خصوصی، دولتی و استارتاپ‌ها مورد توجه و استفاده قرار گرفته است. این سرویس با پینگ پایین، سرعت بالا و امنیت مناسب برای افراد و مشاغلی که اینترنت نامحدود و پرسرعت برای آنها اهمیت دارد، بسیار جذاب و راهگشا است. اینترنت وایرلس با استفاده از آنتن‌های اختصاصی، بدون نیاز به کابل از طریق امواج رادیویی اطلاعات را منتقل می‌کند. به‌لطف این امکان از دردسرهای رایج سیم‌کشی در امان خواهید بود.

با نصب یک آنتن گیرنده در پشت بام محل متقاضی، ارتباط با برج ارتباطی حاصل می‌شود و دسترسی به اینترنت وایرلس برقرار خواهد شد. هم‌چنین در برخی مکان‌ها که تحت پوشش قدرتمند شبکه وایرلس هستند، نیازی به نصب آنتن نیز وجود نداشته و کاربران می‌توانند به این سرویس دسترسی داشته باشند. اینترنت بیسیم با پایداری و سرعت بالا، نصب آسان و پوشش مناسب، یک سرویس کارآمد ارتباطی برای استفاده در سطح شهر، رویدادها، منازل و کسب‌وکارها است.

اینترنت نامحدود وایرلس پیشگامان

شرکت پیشگامان در راستای پوشش حداکثری تقاضای کاربران، اقدام به ارائه سرویس اینترنت وایرلس اختصاصی نموده است. این سرویس با کیفیت مثال‌زدنی، در کوتاه‌ترین زمان در اختیار مشترک قرار می‌گیرد. پهنای باند اختصاصی پیشگامان در شهرهای تهران، یزد، خراسان رضوی، اصفهان و البرز قابل ارائه است.

مزایای اینترنت وایرلس نامحدود پیشگامان

  • سرویس‌های متنوع و متناسب با اهداف کاربری و مصرفی
  • امکان ارائه سرویس در مناطقی که به سرویس DSL دسترسی ندارند
  • ارائه مسیرهای مستقل تحت شبکه اینترنت بین‌الملل جهت جلوگیری از قطع سرویس
  • دفاتر متعدد استانی با برترین نیروهای فنی و پشتیبانی به صورت شبانه‌روزی
  • امکان ارائه آی پی 4 و 6 با توجه به میزان مصرف و تقاضا

تعرفه اینترنت بیسیم

اینترنت وایرلس پیشگامان در طرح‌های متنوع با حجم‌های مختلف یا نامحدود ارائه می‌شود. برای اطلاع از قیمت سرویس‌ها به صفحه پهنای باند اختصاصی مراجعه فرمایید.

سفارش اینترنت نامحدود پیشگامان

برای سفارش و فعالسازی سرویس اینترنت بیسیم کافی است با ورود به صفحه ثبت‌نام آنلاین درخواست خود را ثبت کنید تا کارشناسان مربوطه در کوتاه‌ترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند. شما هم‌چنین می‌توانید از طریق تماس با شماره 1577 نیز درخواست خود را به ارائه نمایید.

با دریافت اینترنت وایرلس نامحدود پیشگامان، طی مدتی کوتاه اتصال بیسیم شما برقرار خواهد شد و می‌توانید از اینترنت پرسرعت، پایدار و باکیفیت نهایت بهره را ببرید. با این سرویس هرگونه نگرانی از بابت افت عملکرد و سرعت، تاخیر و قطعی به خاطره تبدیل خواهد شد.

منبع خبر چگونه اینترنت نامحدود دریافت کنیم؟ + راهنمای خرید اینترنت وایرلس پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow