شرکت Synchron توانست با موفقیت کنترل هدست اپل ویژن پرو را با ایمپلنت مغزی خود به دست بگیرد

شرکت سنکرون به عنوان رقیب نورالینک در دستاورد بزرگ خود توانست با موفقیت کنترل هدست اپل ویژن پرو را به دست بگیرد. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت سنکرون که به عنوان رقیب نورالیک در ساخت ایمپلنت‌های مغزی شناخته می‌شود اخیراً توانست ایمپلنت مغزی خود را با موفقیت به هدست اپل ویژن […] منبع خبر شرکت Synchron توانست با موفقیت کنترل هدست اپل ویژن پرو را با ایمپلنت مغزی خود به دست بگیرد پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

۱۳ مرداد , ۱۴۰۳ - 10:59
 0  3
شرکت Synchron توانست با موفقیت کنترل هدست اپل ویژن پرو را با ایمپلنت مغزی خود به دست بگیرد

شرکت سنکرون به عنوان رقیب نورالینک در دستاورد بزرگ خود توانست با موفقیت کنترل هدست اپل ویژن پرو را به دست بگیرد.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت سنکرون که به عنوان رقیب نورالیک در ساخت ایمپلنت‌های مغزی شناخته می‌شود اخیراً توانست ایمپلنت مغزی خود را با موفقیت به هدست اپل ویژن پرو متصل کند. بدین ترتیب بیماران می‌توانند این دستگاه را با قدرت ذهن خود کنترل کنند. همچنین امکان استفاده از این دستگاه برای بیماران دارای ناتوانی حرکتی فراهم خواهد شد. موفقیت اخیر می‌تواند یک پیشرفت چشمگیر در زمینه تعامل انسان و فناوری باشد.

اکنون بیماران دارای محدودیت حرکتی با این پیشرفت می‌توانند از افکار خود برای استفاده از هدست اپل ویژن پرو اقدام کنند. شرکت سنکرون یک رابط مغز و کامپیوتر را توسعه می‌دهد که می‌تواند به بیماران مبتلا به فلج اندام در کنترل دیگر فناوری‌ها مانند تلفن‌های هوشمند و رایانه‌ها از طریق ذهن کمک کند. تاکنون این شرکت توانسته ایمپلنت‌های خود را در مغز در ایالات متحده و ۴ بیمار در استرالیا کاشته و از آنها استفاده کند.

توماس اکسلی مدیرعامل سنکرون در این مورد می‌گوید: پلتفرم دسترسی پذیری ios اپل در نوع خود بهترین بوده و به همین دلیل در ابتدا برای استفاده روی بیماران و کنترل دستگاه‌های مختلف روی اکوسیستم اپل تمرکز شده است. مدیرعامل این شرکت معتقد است ادغام ایمپلنت این شرکت با ویژن پرو نشان دهنده این موضوع است که چگونه ایمپلنت‌های ساخته شده امکان کمک به بیماران معلول و افزایش تعامل آنها با فناوری‌های مختلف را ایجاد خواهند کرد. سنکرون در حال آماده سازی یک مطالعه بالینی در مقیاس بزرگ در رابطه با این گونه بیماران است و تلاش دارد تا از این پیشرفت‌ها برای بهبود تجربه افراد کمک بگیرد.

منبع خبر شرکت Synchron توانست با موفقیت کنترل هدست اپل ویژن پرو را با ایمپلنت مغزی خود به دست بگیرد پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow