کارگردان بازی The Callisto Protocol از دلایل عدم موفقیت آن می‌گوید

گلن اسکوفیلد، کارگردان بازی The Callisto Protocol، اخیراً با اشاره به دلایل ناکامی اثر جدیدش اعلام کرده که این بازی خیلی زودتر از زمان مناسب خود منتشر شده است. به گزارش تکناک به نقل از یوروگیمر، گلن اسکوفیلد توضیح داد که تیم توسعه‌دهنده از شرکت ناشر، کرفتون، درخواست کرده بود که چند ماه اضافی برای... نوشته کارگردان بازی The Callisto Protocol از دلایل عدم موفقیت آن می‌گوید اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۱۹ مرداد , ۱۴۰۳ - 13:59
 0  0
کارگردان بازی The Callisto Protocol از دلایل عدم موفقیت آن می‌گوید

گلن اسکوفیلد، کارگردان بازی The Callisto Protocol، اخیراً با اشاره به دلایل ناکامی اثر جدیدش اعلام کرده که این بازی خیلی زودتر از زمان مناسب خود منتشر شده است.

به گزارش تکناک به نقل از یوروگیمر، گلن اسکوفیلد توضیح داد که تیم توسعه‌دهنده از شرکت ناشر، کرفتون، درخواست کرده بود که چند ماه اضافی برای تکمیل بازی داشته باشند، اما این درخواست رد شد. اسکوفیلد گفت که آن‌ها نیاز به سه ماه ونیم  وقت بیشتر داشتند تا بازی را به سطح کیفیت مطلوب برسانند، اما کرفتون اصرار به انتشار بازی در دسامبر ۲۰۲۲ داشت.

این تصمیم منجر به مشکلات فنی و حذف محتوای زیادی از بازی شد، از جمله حذف چندین باس و انواع مختلف دشمنان که در نسخه نهایی بازی وجود ندارند.

اسکوفیلد همچنین از چالش‌های ناشی از پاندمی کووید-۱۹ و موج استعفاها در سال ۲۰۲۱ به عنوان عوامل دیگری که توسعه بازی را دشوارتر کردند، یاد کرد.

گلن اسکوفیلد، کارگردان بازی The Callisto Protocol، اخیراً اعلام کرده که این بازی خیلی زودتر از زمان مناسب خود منتشر شده است.

بازی The Callisto Protocol پس از انتشار نقدهای منفی زیادی دریافت کرد که عمدتاً به دلیل مشکلات فنی و باگ‌های متعدد آن بود. بسیاری از منتقدان به مشکلات عملکردی آن از جمله افت فریم و باگ‌های متعدد اشاره کردند که تجربه بازی را برای برخی از بازیکنان ناخوشایند کرده بود. این مشکلات به طور خاص روی نسخه‌های کنسولی بازی بیشتر مشاهده شد و منجر به واکنش‌های منفی از سوی جامعه گیمرها و منتقدان شد.

به نظر می‌رسد که این فشارها و تصمیمات ناشر به طور مستقیم بر کیفیت نهایی بازی تأثیر منفی گذاشته‌اند و شاید اگر زمان بیشتری به تیم داده می‌شد، نتیجه بهتری حاصل می‌شد.

نوشته کارگردان بازی The Callisto Protocol از دلایل عدم موفقیت آن می‌گوید اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow