کاهش بی‌سابقه‌ تعداد بازیکنان بازی Destiny 2 در Steam

بازی Destiny 2، با کاهش بی‌سابقه‌ای در تعداد بازیکنان در Steam مواجه شده است و این در حالی‌ است که یکی از بازی‌های بزرگ در ژانر شوتر علمی-تخیلی از زمان انتشار بود. به گزارش تک‌ناک، بر اساس آمار Steam Charts، میانگین تعداد بازیکنان این بازی در ۳۰ روز گذشته تنها ۳۱،۳۰۰ نفر بوده که پایین‌ترین […] نوشته کاهش بی‌سابقه‌ تعداد بازیکنان بازی Destiny 2 در Steam اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۱ شهریور , ۱۴۰۳ - 19:00
 0  1
کاهش بی‌سابقه‌ تعداد بازیکنان بازی Destiny 2 در Steam

بازی Destiny 2، با کاهش بی‌سابقه‌ای در تعداد بازیکنان در Steam مواجه شده است و این در حالی‌ است که یکی از بازی‌های بزرگ در ژانر شوتر علمی-تخیلی از زمان انتشار بود.

به گزارش تک‌ناک، بر اساس آمار Steam Charts، میانگین تعداد بازیکنان این بازی در ۳۰ روز گذشته تنها ۳۱،۳۰۰ نفر بوده که پایین‌ترین عدد از زمان عرضه این بازی در سال ۲۰۱۹ در Steam است.

این کاهش ۷۵ درصدی از زمان انتشار بسته‌ الحاقی The Final Shape در ماه ژوئن رخ داده است.

اگرچه افت و خیز در تعداد بازیکنان بازی‌های سرویس‌محور موضوعی معمول است و این اعداد بازیکنان کنسولی را نیز شامل نمی‌شود، اما همچنان این یک نقطه‌ تاریک برای استودیو Bungie به حساب می‌آید.

این آمار نشان می‌دهد که تعداد بازیکنان کنونی این بازی کمتر از نصف تعداد بازیکنانی است که پس از انتشار بسته‌های الحاقی The Witch Queen و Lightfall در سال‌های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ ثبت شده بود.

در Steam تعداد بازیکنان بازی Destiny 2 به پایین‌ترین سطح خود رسید

به نقل از یوروگیمر، این افت آمار در شرایطی رخ می‌دهد که استودیو Bungie با چالش‌های جدی روبه‌رو است.

به تازگی این استودیو با تعدیل نیرو مواجه شد و ۲۲۰ کارمند خود را از دست داد. این در حالی است که کمتر از یک سال قبل، ۱۰۰ کارمند دیگر نیز اخراج شده بودند. همچنین، ۱۵۵ نفر دیگر از کارکنان Bungie به بخش‌های مختلف پلی‌استیشن منتقل شده‌اند.

استودیو Bungie در بیانیه‌ای اعلام کرده که همچنان به بازی Destiny متعهد می‌باشد، اما جزئیات برنامه‌های آینده بازی همچنان نامشخص باقی مانده است.

علاوه بر این، هیچ اشاره‌ای به جدایی خالقان اصلی بازی، Luke Smith و Mark Noseworthy، که روی اسپین‌آف لغو شده‌ای به نام Payback کار می‌کردند، نشده است.

نوشته کاهش بی‌سابقه‌ تعداد بازیکنان بازی Destiny 2 در Steam اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow