کنسول دستی Pocket در 6 رنگ جدید عرضه می‌شود

شرکت آنالوگ با معرفی مجموعه‌ای از رنگ‌های جدید برای کنسول دستی Pocket و با الهام از Game Boy Color، باز هم توجه گیمرهای قدیمی را به خود جلب کرده است. به گزارش تک‌ناک و به نقل از Verge، این بار، مجموعه Pocket GBC Colors Edition شامل شش رنگ جدید آبی، توت‌فرنگی، کیوی، انگوری و قاصدک، […] نوشته کنسول دستی Pocket در 6 رنگ جدید عرضه می‌شود اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۱ شهریور , ۱۴۰۳ - 19:00
 0  1
کنسول دستی Pocket در 6 رنگ جدید عرضه می‌شود

شرکت آنالوگ با معرفی مجموعه‌ای از رنگ‌های جدید برای کنسول دستی Pocket و با الهام از Game Boy Color، باز هم توجه گیمرهای قدیمی را به خود جلب کرده است.

به گزارش تک‌ناک و به نقل از Verge، این بار، مجموعه Pocket GBC Colors Edition شامل شش رنگ جدید آبی، توت‌فرنگی، کیوی، انگوری و قاصدک، که همان رنگ‌های اولیه عرضه Game Boy Color در سال 1988 بودند، به همراه یک نسخه طلایی که بر اساس نسخه ویژه Pokémon Gold ساخته شده است، ارائه می‌شود.

این نسخه جدید از تاریخ ۱۲ سپتامبر با قیمت 249.99 دلار در مقادیر محدود قابل پیش‌سفارش خواهد بود و ارسال آنها بین ۲۴ تا ۴۸ ساعت بعد از ثبت سفارش انجام خواهد شد.

Christopher Taber، مدیرعامل و بنیان‌گذار شرکت آنالوگ، اعلام کرد که برای تطابق دقیق رنگ‌ها با سخت‌افزار اصلی نینتندو، از بهترین ابزارها و فرایندها استفاده شده است.

آنالوگ حتی کنسول‌های Game Boy Color تولید شده در سال‌های مختلف را بررسی و از قسمت‌های داخلی آنها که هنوز رنگ‌ها در اثر استفاده یا نور تغییر نکرده بودند، نمونه‌برداری کرده است.

کنسول دستی Pocket در شش رنگ با الهام از Game Boy Color عرضه می شود

کنسول Analogue Pocket که اولین بار در سال 2021 عرضه شد، قابلیت پخش کارتریج‌های اصلی Game Boy Color، همچنین کارتریج‌های دیگر کنسول‌های دستی مانند: Game Boy، Game Boy Advance و Sega Game Gear را (با استفاده از آداپتور) دارد.

از زمان عرضه، شرکت آنالوگ چندین نسخه ویژه از Pocket معرفی کرده است، که از جمله آن می‌توان به نسخه‌ای با بدنه شفاف و نسخه‌ای با بدنه آلومینیومی با قیمت 499 دلار اشاره کرد.

محصول بعدی این شرکت، بازسازی یکی دیگر از کنسول‌های نینتندو یعنی Analogue 3D خواهد بود، که بر اساس اعلام آنها، با تمام کارتریج‌های N64 از تمامی مناطق ۱۰۰ درصد سازگار خواهد بود و خروجی 4K ارائه خواهد کرد.

این دستگاه با استفاده از فناوری FPGA (Field-Programmable Gate Array) به صورت دقیق‌تر از شبیه‌سازها عمل می‌کند و به شکلی مشابه سخت‌افزار اصلی N64 کار خواهد کرد.

 

نوشته کنسول دستی Pocket در 6 رنگ جدید عرضه می‌شود اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow