کنترلر جدید ایکس‌باکس رونمایی شد

شرکت مایکروسافت از کنترلر اختصاصی جدید ایکس‌باکس با نام “Sky Cipher Special Edition” رونمایی کرد. به گزارش تک‌ناک، کنترلر ایکس‌باکس Sky Cipher Special Edition دارای طراحی شفاف به رنگ آبی است، که با جزئیات فلزی و قطعات نقره‌ای درون آن، ظاهری شیک و مدرن به خود گرفته است. کنترلر Sky Cipher با طراحی شفاف آبی،... نوشته کنترلر جدید ایکس‌باکس رونمایی شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۱۱ مرداد , ۱۴۰۳ - 13:59
 0  1
کنترلر جدید ایکس‌باکس رونمایی شد

شرکت مایکروسافت از کنترلر اختصاصی جدید ایکس‌باکس با نام “Sky Cipher Special Edition” رونمایی کرد.

به گزارش تک‌ناک، کنترلر ایکس‌باکس Sky Cipher Special Edition دارای طراحی شفاف به رنگ آبی است، که با جزئیات فلزی و قطعات نقره‌ای درون آن، ظاهری شیک و مدرن به خود گرفته است.

کنترلر Sky Cipher با طراحی شفاف آبی، نمایانگر تکنولوژی‌های داخلی است که تجربه بازی را بهبود می‌بخشد. همچنین دکمه‌های فلزی آبی و D-pad همرنگ آن، با حاشیه‌های آبی تیره احاطه شده‌اند. دسته‌ها دارای پایه‌های آبی آسمانی و سرهای آبی تیره هستند و دستگیره‌های لاستیکی آبی در پشت کنترلر ایکس‌باکس به کنترل بهتر کمک می‌کند و واکنش‌های لرزشی را بهتر انتقال می‌دهد.

مایکروسافت از کنترلر اختصاصی جدید ایکس‌باکس با نام "Sky Cipher Special Edition" رونمایی کرد.

وب‌سایت کوتاکو می‌گوید که این کنترلر ایکس‌باکس تا 40 ساعت عمر باتری دارد، که بسته به نوع استفاده و سایر عوامل متغیر است. همچنین قابلیت اتصال بی‌سیم به کنسول‌های Xbox Series X|S، Xbox One، رایانه‌های شخصی، دستگاه‌های iOS و Android را دارد.

بسته‌بندی جدید بدون پلاستیک‌های یک‌بار مصرف طراحی شده و اندازه و وزن بسته‌بندی به میزان 22 و 21 درصد به ترتیب کاهش یافته است.

این کنترلر از تاریخ 13 اوت 2024 با قیمت 69.99 دلار / 64.99 پوند، در دسترس است و هم‌اکنون می‌توان آن را پیش خرید کرد.

نوشته کنترلر جدید ایکس‌باکس رونمایی شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow