بحران تعدیل نیرو به استودیو بانجی رسید!

استودیو بانجی به تازگی با تعدیل نیرو و تأخیر در انتشار بازی‌های خود مواجه شده است. به گزارش تک‌ناک، استودیو بانجی ۲۲۰ نفر از کارکنان خود را اخراج کرده است، که شامل اعضای تیم‌های اجتماعی و آهنگساز Michael Salvatori می‌شود. علاوه بر این، بسته الحاقی بازی Destiny 2 با نام “The Final Shape” که قرار... نوشته بحران تعدیل نیرو به استودیو بانجی رسید! اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۱۱ مرداد , ۱۴۰۳ - 13:59
 0  0
بحران تعدیل نیرو به استودیو بانجی رسید!

استودیو بانجی به تازگی با تعدیل نیرو و تأخیر در انتشار بازی‌های خود مواجه شده است.

به گزارش تک‌ناک، استودیو بانجی ۲۲۰ نفر از کارکنان خود را اخراج کرده است، که شامل اعضای تیم‌های اجتماعی و آهنگساز Michael Salvatori می‌شود. علاوه بر این، بسته الحاقی بازی Destiny 2 با نام “The Final Shape” که قرار بود در فوریه ۲۰۲۴ منتشر شود، اکنون به ژوئن ۲۰۲۴ موکول شده است.

وب‌سایت کوتاکو می‌گوید که انتشار بازی جدید استودیو بانجی به نام “Marathon” نیز تا سال ۲۰۲۵ تأخیر خواهد داشت.

Pete Parsons، مدیرعامل استودیو بانجی اعلام کرد که این تغییرات به دلیل عملکرد ضعیف بازی Destiny 2 و پیش‌فروش‌های کمتر از حد انتظار بوده است.

استودیوی بانجی اخیراً با تعدیل نیرو و تاخیر در انتشار بازی‌های خود مواجه شده است.

در سال 2022، سونی استودیوی بانجی را به مبلغ 3.6 میلیارد دلار خریداری کرد تا به تقویت بخش بازی‌های آنلاین و خدمات زنده خود بپردازد. این خرید، بخشی از استراتژی سونی برای توسعه عناوین بزرگ چندنفره و بهره‌گیری از تخصص Bungie در این زمینه بوده است.

نوشته بحران تعدیل نیرو به استودیو بانجی رسید! اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow