کنسول PS5 Pro تفاوت گرافیکی قابل توجهی با PS5 معمولی ندارد

ادعاهای سونی درباره عملکرد کنسول PS5 Pro با آزمایش آن در بازی The Last of Us Part 2 دروغین به نظر می‌رسد و گویا تفاوت گرافیکی قابل توجهی با PS5 معمولی ندارد. به گزارش تک‌ناک، شرکت سونی با معرفی کنسول PS5 Pro با واکنش‌های اغلب منفی از سوی طرفداران روبه‌رو شد، که یکی از دلایل […] نوشته کنسول PS5 Pro تفاوت گرافیکی قابل توجهی با PS5 معمولی ندارد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۱۶ مهر , ۱۴۰۳ - 01:00
 0  4
کنسول PS5 Pro تفاوت گرافیکی قابل توجهی با PS5 معمولی ندارد

ادعاهای سونی درباره عملکرد کنسول PS5 Pro با آزمایش آن در بازی The Last of Us Part 2 دروغین به نظر می‌رسد و گویا تفاوت گرافیکی قابل توجهی با PS5 معمولی ندارد.

به گزارش تک‌ناک، شرکت سونی با معرفی کنسول PS5 Pro با واکنش‌های اغلب منفی از سوی طرفداران روبه‌رو شد، که یکی از دلایل اصلی این واکنش‌ها، قیمت بسیار بالاتر آن نسبت به PS5 معمولی و نبود دیسک درایو بود.

وب‌سایت Digital Foundry ادعاهای سونی درباره عملکرد PS5 Pro را با بازی The Last of Us Part 2 آزمایش کرد و نتایج غیرمنتظره‌ای به دست آورد.

بر اساس بررسی‌های آنها، PS5 Pro با استفاده از فناوری جدید AI-PSSR، تصاویری با وضوح بیشتر نسبت به PS5 معمولی ارائه می‌دهد، همچنین نرخ فریم پایدارتری دارد. هرچند این نتایج امیدوارکننده است، اما نکاتی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود.

کنسول PS5 Pro تفاوت گرافیکی چندانی با PS5 معمولی ندارد

به گفته Digital Foundry، اندازه نمایشگر و فاصله تماشا به شدت بر تجربه کاربر تأثیر می‌گذارد. بر اساس نظرات کاربران، فردی که از فاصله بیش از شش فوت از تلویزیون بازی کند، به سختی متوجه بهبود گرافیکی خواهد شد.

این تفاوت‌های گرافیکی فقط زمانی قابل مشاهده هستند که تصویر به دقت بررسی شود. به عبارت دیگر، کاربرانی که از مانیتور استفاده می‌کنند، بیشتر متوجه تغییرات کیفیت تصویر می‌شوند تا افردی که از تلویزیون بهره می‌برند.

در نتیجه، بهبود گرافیکی حتی با وجود عملکرد بهتر آنچنان چشمگیر نیست. بسیاری از طرفداران بر این باور هستند که ارتقا به نسخه Pro ارزش هزینه اضافی را ندارد و بسیاری از وعده‌های سونی در عمل واقعی به نظر نمی‌رسند.

نوشته کنسول PS5 Pro تفاوت گرافیکی قابل توجهی با PS5 معمولی ندارد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow