کوالکام پلتفرم شبکه‌ای Pro A7 Elite را معرفی می‌کند

کوالکام با معرفی پلتفرم شبکه‌ای Pro A7 Elite که از هوش مصنوعی استفاده می‌کند، گام بزرگی در جهت ارتقای شبکه‌های بی‌سیم برداشته است. به‌گزارش تک‌ناک، شرکت کوالکام پلتفرم شبکه‌ای Pro A7 Elite را معرفی کرد. این پلتفرم پیش‌گام قابلیت‌های هوش مصنوعی Edge را در اتصال وای‌فای ۷ ادغام می‌کند تا عملکرد و حریم خصوصی و […] نوشته کوالکام پلتفرم شبکه‌ای Pro A7 Elite را معرفی می‌کند اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۱۷ مهر , ۱۴۰۳ - 02:00
 0  2
کوالکام پلتفرم شبکه‌ای Pro A7 Elite را معرفی می‌کند

کوالکام با معرفی پلتفرم شبکه‌ای Pro A7 Elite که از هوش مصنوعی استفاده می‌کند، گام بزرگی در جهت ارتقای شبکه‌های بی‌سیم برداشته است.

به‌گزارش تک‌ناک، شرکت کوالکام پلتفرم شبکه‌ای Pro A7 Elite را معرفی کرد. این پلتفرم پیش‌گام قابلیت‌های هوش مصنوعی Edge را در اتصال وای‌فای ۷ ادغام می‌کند تا عملکرد و حریم خصوصی و شخصی‌سازی را برای کاربران بهبود ببخشد.

فون‌آرنا می‌نویسد که پردازنده شبکه‌ای Pro A7 Elite با بهره‌گیری از پردازنده هوش مصنوعی قدرتمند، اتصال پرسرعت وای‌فای ۷ را فراهم می‌کند و عملکرد شبکه را به سطح جدیدی ارتقا می‌دهد. این پردازنده امکان استفاده از قابلیت‌های پیشرفته‌ هوش مصنوعی مولد را برای دستگاه‌های متصل فراهم و تجربه کاربری را متحول می‌کند.

پلتفرم شبکه‌ای Pro A7 Elite کوالکام

ادغام قدرت محاسباتی در شبکه تحولی عظیم در حوزه فناوری ایجاد و امکانات نوینی را برای کسب‌وکارها فراهم می‌کند. با بهره‌گیری از هوش مصنوعی در لبه شبکه، می‌توان در زمینه‌هایی مانند امنیت سایبری، مدیریت هوشمند انرژی، دستیارهای مجازی شخصی و مراقبت‌های بهداشتی نوآورانه عمل کرد. پردازش محلی داده‌های حساس نه‌تنها حریم خصوصی کاربران را تقویت می‌کند؛ بلکه امکان شخصی‌سازی خدمات و ارائه پاسخ‌های آنی را فراهم می‌آورد.

این پلتفرم که با رویکردی توسعه‌دهنده‌محور و با همکاری گسترده‌ای از شرکای اکوسیستم طراحی شده است، فرایند ورود به بازار را تسریع می‌بخشد و توسعه‌ برنامه‌های کاربردی تقویت‌شده با هوش مصنوعی را ازطریق هاب هوش مصنوعی کوالکام تسهیل می‌کند. در‌حال‌حاضر، پلتفرم مذکور از حمایت گسترده‌ای در سطح جهانی برخوردار است.

پلتفرم شبکه‌ای Pro A7 Elite کوالکام

نمونه اولیه‌ پردازنده‌ شبکه‌ای Pro A7 کوالکام در‌حال‌حاضر در دست ساخت است و در نمایشگاه شبکه‌ ایکس پاریس از ۸ تا ۱۰ اکتبر به‌نمایش گذاشته می‌شود. گانش سوامیناتان، معاون رئیس و مدیر‌کل زیرساخت بی‌سیم و شبکه در کوالکام تکنولوژی گفت:

با معرفی شبکه Pro A7 Elite، گام بزرگی در جهت ورود به عصر شبکه‌های هوشمند مبتنی‌بر هوش مصنوعی برداشته‌ایم. این محصول جدید نتیجه سال‌ها تلاش ما برای ارائه بهترین راهکارهای شبکه‌ای به مشتریان و کاربران آن‌ها است.

وی ادامه داد:

شبکه Pro A7 Elite با ترکیب پیشرفته‌ترین فناوری‌ها از‌جمله فیبر‌نوری ۱۰ گیگابیت، 5G، اترنت، ماژول‌های فرکانس رادیویی و فیلترها در پلتفرمی واحد، عملکردی بی‌نظیر را ارائه می‌دهد. این دستگاه علاوه‌بر مدیریت ترافیک سنگین شبکه‌های وای‌فای ۷، امکان استفاده از قابلیت‌های قدرتمند هوش مصنوعی را فراهم می‌کند. بدین‌ترتیب، می‌توانیم خدمات جدیدی با کارایی بیشتر و پاسخ‌گویی سریع‌تر و شخصی‌سازی بیشتر برای کاربران ایجاد کنیم. درضمن، به حریم خصوصی آن‌ها نیز احترام می‌گذاریم.

نوشته کوالکام پلتفرم شبکه‌ای Pro A7 Elite را معرفی می‌کند اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow