گلکسی A06 با طراحی جدید و نمایشگر بهبودیافته معرفی شد

سامسونگ گوشی هوشمند گلکسی A06، جانشین گلکسی A05‌ را با طراحی جدید و نمایشگر بهبود‌یافته و اندروید ۱۴ رونمایی کرد. به‌گزارش تک‌ناک، پس از انتشار شایعات بسیار، گلکسی A06 در ویتنام به‌طور رسمی معرفی شد. این دستگاه به‌عنوان جانشین گلکسی A05 شناخته می‌شود. گلکسی A06 به صفحه‌نمایش ۶/۷ اینچی با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز مجهز... نوشته گلکسی A06 با طراحی جدید و نمایشگر بهبودیافته معرفی شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۲۶ مرداد , ۱۴۰۳ - 21:59
 0  0
گلکسی A06 با طراحی جدید و نمایشگر بهبودیافته معرفی شد

سامسونگ گوشی هوشمند گلکسی A06، جانشین گلکسی A05‌ را با طراحی جدید و نمایشگر بهبود‌یافته و اندروید ۱۴ رونمایی کرد.

به‌گزارش تک‌ناک، پس از انتشار شایعات بسیار، گلکسی A06 در ویتنام به‌طور رسمی معرفی شد. این دستگاه به‌عنوان جانشین گلکسی A05 شناخته می‌شود.

گلکسی A06 به صفحه‌نمایش ۶/۷ اینچی با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز مجهز شده است. علاوه‌براین، طراحی جدید Key Island و حسگر اثر‌انگشت ادغام‌شده با کلید پاور، ظاهری جذاب به این دستگاه بخشیده است.

گلکسی A06 که جانشین گلکسی A05 سال گذشته است

به‌نقل از اندروید هدلاینز، قلب تپنده‌ی گلکسی A06 تراشه‌ی هشت‌هسته‌ای Helio G85 مدیاتک است که آن را ۴ یا ۶ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی همراهی می‌کند. در پنل پشتی این گوشی پایین‌رده، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی به‌همراه یک دوربین دیگر به‌چشم می‌خورد. ناگفته نماند که دوربین سلفی گوشی مذکور نیز ۸ مگاپیکسلی است.

این گوشی از جدیدترین استانداردهای ارتباطی مانند 4G LTE و وای‌فای دو‌بانده و بلوتوث ۵.۳ پشتیبانی می‌کند. انرژی لازم برای کار با گلکسی A06 را نیز باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی تأمین می‌کند.

گلکسی A06 که جانشین گلکسی A05 سال گذشته است

گلکسی A06 به‌صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۴ عرضه و ابتدا در بازار ویتنام فروخته می‌شود. قیمت نسخه‌ی پایه‌ی این گوشی که از ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی بهره می‌برد، ۱۲۷ دلار است. مدل گران‌تر که به ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی مجهز است، ۱۵۱ دلار قیمت دارد.

سامسونگ شارژر دیواری ۲۵ واتی را به‌رایگان همراه با گلکسی A06 در ویتنام ارائه می‌دهد. انتظار می‌رود سامسونگ این دستگاه را در هفته‌های آینده در بازارهای جهانی عرضه کند.

نوشته گلکسی A06 با طراحی جدید و نمایشگر بهبودیافته معرفی شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow