گلکسی تب A7 لایت به‌روزرسانی One UI 6.1 مبتنی بر اندروید 14 را دریافت کرد

به نظر می‌رسد که تبلت سامسونگ گلکسی تب A7 لایت به پایان راه خود نزدیک شده است، زیرا این دستگاه اخیراً سومین و احتمالاً آخرین به‌روزرسانی سیستم عامل خود را دریافت کرده است. این تبلت که در میانه سال 2021 با اندروید 11 عرضه شده بود، اوایل امسال به‌روزرسانی One UI 6.0 را دریافت کرد […]

۰۴ شهریور , ۱۴۰۳ - 11:59
 0  3
گلکسی تب A7 لایت به‌روزرسانی One UI 6.1 مبتنی بر اندروید 14 را دریافت کرد

به نظر می‌رسد که تبلت سامسونگ گلکسی تب A7 لایت به پایان راه خود نزدیک شده است، زیرا این دستگاه اخیراً سومین و احتمالاً آخرین به‌روزرسانی سیستم عامل خود را دریافت کرده است. این تبلت که در میانه سال 2021 با اندروید 11 عرضه شده بود، اوایل امسال به‌روزرسانی One UI 6.0 را دریافت کرد و به تازگی به‌روزرسانی One UI 6.1 مبتنی بر اندروید 14 را نیز در کره جنوبی دریافت کرده است.

سامسونگ گلکسی تب A7 لایت به‌روزرسانی One UI 6.1 را بر پایه اندروید 14 دریافت می‌کند. نسخه فریمور این به‌روزرسانی T225NKOU8EXH2 است و شامل وصله امنیتی ژوئیه 2024 و البته بیشتر ویژگی‌های جدید مربوط به اندروید 14 و One UI 6.1 می‌شود.

گلکسی تب A7 لایت

در حالی که بیشتر دستگاه‌هایی که قرار بود به‌روزرسانی شوند، از قبل آخرین نسخه One UI 6.1 را دریافت کرده‌اند و برخی حتی منتظر نسخه 6.1.1 هستند، گلکسی تب A7 لایت کمی دیرتر از بقیه به این جمع پیوسته است. با این حال، این تبلت ارزان قیمت بوده و اولویت بسیار کمتری برای سامسونگ دارد و صرفاً همین موضوع که سومین به‌روزرسانی بزرگ نرم‌افزاری خود را دریافت کرده است، خبری جالب و هیجان‌انگیز است.

از آنجا که انتشار این به‌روزرسانی فعلاً در کره جنوبی آغاز شده است، ممکن است برای رسیدن به سایر مناطق جهان (از جمله کشور ما) کمی زمان ببرد، اما نباید خیلی طول بکشد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow