افشای ویدیوهای بخش چندنفره بازی Call of Duty: Black Ops 6

ویدیوهای جدیدی از بخش چندنفره بازی Call of Duty: Black Ops 6 به صورت آنلاین منتشر شده‌اند و جزییاتی از این بازی را افشا کرده اند. به گزارش تکناک، در حالی که این ویدیوها در نهایت توسط خود بارگذار حذف شدند و نه به‌خاطر ادعای حق‌کپی، اما ویدیوهایی که به نظر می‌رسد از نسخه PC... نوشته افشای ویدیوهای بخش چندنفره بازی Call of Duty: Black Ops 6 اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۰۴ شهریور , ۱۴۰۳ - 13:59
 0  1
افشای ویدیوهای بخش چندنفره بازی Call of Duty: Black Ops 6

ویدیوهای جدیدی از بخش چندنفره بازی Call of Duty: Black Ops 6 به صورت آنلاین منتشر شده‌اند و جزییاتی از این بازی را افشا کرده اند.

به گزارش تکناک، در حالی که این ویدیوها در نهایت توسط خود بارگذار حذف شدند و نه به‌خاطر ادعای حق‌کپی، اما ویدیوهایی که به نظر می‌رسد از نسخه PC بازی باشند، به هزاران نفر از هواداران نگاهی سریع به بازی پیش از حذف شدن ارائه داد.

همانطور که انتظار می‌رود، اکنون ده‌ها کپی از این ویدیوها در فضای مجازی ظاهر شده‌اند و به سرعت منتشر می‌شوند، به طوری که اکتیویژن نمی‌تواند به سرعت همه آن‌ها را حذف کند.

یوروگیمر می‌گوید در یکی از موضوعات مطرح شده در ساب‌ردیت Gaming Leaks and Rumours، کاربران به “سرعت بالای کشته‌شدن” (Time-to-Kill) در بازی اشاره کردند، هرچند برخی معتقدند که این سرعت نسبت به دیگر نسخه‌های اخیر Call of Duty بیشتر نیست. همچنین، یک سیستم حرکتی جدید نیز در بازی مورد توجه قرار گرفته است.

ویدیوهای جدیدی از بخش چندنفره بازی Call of Duty: Black Ops 6 به صورت آنلاین منتشر شده‌اند.

نکته جالب اینجاست که برخی کاربران ادعا می‌کنند که افشاکننده ویدیوها ممکن است از کدهای تقلب استفاده کرده باشد، زیرا شواهدی مبنی بر استفاده از چیترهای Aim Assist و Cronus Zen در ویدیوها مشاهده شده است.

قرار است بتای عمومی بخش چندنفره Black Ops 6 در سپتامبر امسال منتشر شود و کسانی که دسترسی زودهنگام دارند (از جمله مشترکین Game Pass)، یک هفته زودتر می‌توانند به بازی بپیوندند.

هفته گذشته، ویدیوهای سینماتیک بخش تک‌نفره Black Ops 6 نیز به صورت آنلاین لو رفتند و هفته قبل از آن، تصاویر بخش چندنفره منتشر شدند.

این ویدیوها نیز به سرعت توسط اکتیویژن با ادعای حق‌کپی حذف شدند، که نشان می‌دهد این افشاگری‌ها معتبر هستند.

نوشته افشای ویدیوهای بخش چندنفره بازی Call of Duty: Black Ops 6 اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow