گوشی رول‌شونده سامسونگ با نمایشگری بزرگ‌ عرضه می شود

گوشی رول‌شونده سامسونگ که مدت‌ها انتظار عرضه آن می‌رفت، به احتمال زیاد با نمایشگری بزرگ به ابعاد ۱۲.۴ اینچ به بازار عرضه خواهد شد. به گزارش تک‌ناک، در سال ۲۰۲۱، شرکت سامسونگ با ثبت اختراعی برای گوشی رول‌شونده در عرصه فناوری توجه بسیاری را به خود جلب کرد. این محصول که از آن زمان چندین […] نوشته گوشی رول‌شونده سامسونگ با نمایشگری بزرگ‌ عرضه می شود اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۷ شهریور , ۱۴۰۳ - 11:00
 0  4
گوشی رول‌شونده سامسونگ با نمایشگری بزرگ‌ عرضه می شود

گوشی رول‌شونده سامسونگ که مدت‌ها انتظار عرضه آن می‌رفت، به احتمال زیاد با نمایشگری بزرگ به ابعاد ۱۲.۴ اینچ به بازار عرضه خواهد شد.

به گزارش تک‌ناک، در سال ۲۰۲۱، شرکت سامسونگ با ثبت اختراعی برای گوشی رول‌شونده در عرصه فناوری توجه بسیاری را به خود جلب کرد. این محصول که از آن زمان چندین بار در اخبار تکنولوژی ظاهر شده، قرار است در سال ۲۰۲۵ عرضه شود.

اکنون پس از یک سال بی‌خبری، اطلاعات جدیدی درباره این دستگاه منتشر شده است.

مشخصات گوشی رول‌شونده سامسونگ

گیزموچاینا می‌نویسد که بر اساس گزارش‌های اخیر، این گوشی با صفحه نمایشی ۱۲.۴ اینچی عرضه خواهد شد، که قابلیت رول شدن دارد و نسبت به گوشی سه‌تایی هواوی که با صفحه نمایشی ۱۰.۲ اینچی عرضه شده، بسیار بزرگ‌تر است.

این ویژگی باعث می‌شود تا گوشی رول‌شونده سامسونگ یکی از بزرگ‌ترین دستگاه‌های موجود در این دسته‌بندی باشد و تجربه کاربری متفاوتی ارائه دهد.

همچنین با توجه به شایعات این گوشی از فناوری دوربین زیر نمایشگر بهره خواهد برد.

پیش‌تر، سامسونگ از این فناوری در گوشی‌های تاشو مانند Galaxy Z Fold6 برای دوربین سلفی استفاده کرده بود، اما هنوز مشخص نیست که چه تعداد دوربین در این گوشی رول‌شونده از این فناوری استفاده خواهند کرد.

با توجه به فرم جدید و خاص این دستگاه، انتظار می‌رود طراحی دوربین‌ها نیز تغییراتی داشته باشد.

گوشی رول‌شونده سامسونگ با نمایشگری بزرگ‌ عرضه خواهد شد

گوشی سه‌تایی سامسونگ و رقابت با هواوی

نکته جالب توجه این است که سامسونگ از سال ۲۰۲۱ در حال کار روی یک گوشی سه‌تایی است و حتی نمونه اولیه‌ای از آن را به نمایش گذاشته بود، اما این محصول هرگز به بازار عرضه نشد.

در مقابل، هواوی توانست اولین گوشی سه‌تایی جهان را با نام Huawei Mate XT Ultimate عرضه کند. این دستگاه به جای دو بار تا شدن به داخل، به شکل Z تا می‌شود و بخشی از صفحه نمایش بزرگ آن به عنوان نمایشگر خارجی عمل می‌کند.

اگرچه سامسونگ پیش‌تر روی گوشی سه‌تایی خود کار کرده بود، اما استراتژی تجاری این شرکت تمرکز بر سودآوری و کاهش هزینه‌ها بوده است. یکی از مقامات آگاه از امور داخلی سامسونگ اعلام کرد که بخش تجربه موبایل این شرکت بر کاهش هزینه‌ها برای افزایش سود تمرکز دارد.

همچنین گزارشی نشان می‌دهد که سامسونگ از سال جاری تولید محصولات نمونه خود را که به فروشگاه‌های تلفن همراه ارائه می‌شد، متوقف خواهد کرد.

شرکت سامسونگ با تمرکز بر گوشی رول‌شونده خود و عرضه آن در سال ۲۰۲۵، قصد دارد جایگاه خود را در بازار دستگاه‌های نوآورانه حفظ کند.

در حالی که هواوی در زمینه گوشی‌های سه‌تایی پیش‌قدم شده، سامسونگ با ارائه یک دستگاه با نمایشگری بزرگ‌تر و فناوری‌های جدید، به دنبال رقابت در این عرصه است.

نوشته گوشی رول‌شونده سامسونگ با نمایشگری بزرگ‌ عرضه می شود اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow