گوشی های خاص و چشم نواز سری W25 سامسونگ معرفی شدند

سامسونگ گوشی های سری W25 خود را که شامل گوشی های تاشو W25 Flip و W25 است در چین عرضه کرد. به گزارش تکناک،هر سال سامسونگ در سری W، دستگاه‌های خود را با ترکیب طراحی‌های لوکس و حافظه و ذخیره‌سازی ارتقاء یافته به بازار چین عرضه می‌کند. امسال نیز، W25 Flip، که بر اساس مدل […] نوشته گوشی های خاص و چشم نواز سری W25 سامسونگ معرفی شدند اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۶ آبان , ۱۴۰۳ - 18:00
 0  2
گوشی های خاص و چشم نواز سری W25 سامسونگ معرفی شدند

سامسونگ گوشی های سری W25 خود را که شامل گوشی های تاشو W25 Flip و W25 است در چین عرضه کرد.

به گزارش تکناک،هر سال سامسونگ در سری W، دستگاه‌های خود را با ترکیب طراحی‌های لوکس و حافظه و ذخیره‌سازی ارتقاء یافته به بازار چین عرضه می‌کند.

امسال نیز، W25 Flip، که بر اساس مدل Galaxy Z Flip 6 ساخته شده، و W25، نسخه‌ای خاص از Galaxy Z Fold، با تغییراتی زیبا و منحصربه‌فرد عرضه شده‌اند.

هر دو مدل با پنل پشتی سرامیکی مشکی، لوگوی ” Heart to the World “، فریم آلومینیومی طلایی و لولاهای بهبودیافته طراحی شده‌اند.

گوشی W25 Flip سامسونگ ؛ تجربه بصری خیره‌کننده

گوشی W25 Flip سامسونگ ؛ تجربه بصری خیره‌کننده

گوشی W25 Flip سامسونگ با صفحه نمایش اصلی ۶.۷ اینچی و نمایشگر خارجی ۳.۴ اینچی، تجربه‌ای روان و کاربرپسند ارائه می‌دهد. این گوشی دارای صفحات زمینه دینامیک انحصاری از جمله ” Cloud Fan Elegance ” است و به کاربران امکان دسترسی آسان به برنامه‌ها را می‌دهد.

گوشی W25 Flip سامسونگ با صفحه نمایش اصلی ۶.۷ اینچی و نمایشگر خارجی ۳.۴ اینچی، تجربه‌ای روان و کاربرپسند ارائه می‌دهد

از ویژگی‌های برجسته W25 Flip می‌توان به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی آن اشاره کرد که با بهره‌گیری از فناوری فوکوس خودکار مبتنی بر هوش مصنوعی، کیفیت عکس‌برداری را به طرز قابل توجهی بهبود می‌بخشد.

همچنین این دوربین قابلیت زوم اپتیکال ۲ برابری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که برای یک گوشی Flip، عملکردی کم‌نظیر به شمار می‌رود و امکان ثبت تصاویر واضح و زیبا را فراهم می‌کند. ویژگی‌های هوش مصنوعی این مدل شامل دستیارهای چت، ترجمه زنده، تبدیل صدا به متن و نسل جدید Bixby می‌شود.

گوشی W25 سامسونگ ؛ تلفیق کارایی و زیبایی در طراحی تاشو کتابی

گوشی W25 سامسونگ ؛ تلفیق کارایی و زیبایی در طراحی تاشو کتابی

گوشی W25 سامسونگ که طراحی تاشوی کتابی سنتی خود را حفظ کرده است، گزینه‌ای ایده‌آل برای کاربران علاقه‌مند به وبگردی و سرگرمی است.

این مدل با صفحه نمایش اصلی ۸ اینچی و نمایشگر خارجی ۶.۵ اینچی، تجربه‌ای مشابه تبلت و چندوظیفه‌گی بی‌نظیر را هنگام باز شدن ارائه می‌دهد. ضخامت این دستگاه در حالت باز ۴.۹ میلی‌متر و در حالت بسته ۱۰.۶ میلی‌متر است و وزن آن به ۲۵۵ گرم می‌رسد.

گوشی W25 سامسونگ که طراحی تاشوی کتابی سنتی خود را حفظ کرده است

طراحی سرامیکی مشکی و قاب طلایی این مدل، حس یک دستگاه لوکس را به کاربران منتقل می‌کند. یکی از نکات برجسته W25 دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی آن است که با وضوح فوق‌العاده بالا، تصاویری بی‌نظیر و باکیفیت ثبت می‌کند.

پردازنده قدرتمند و بهره‌وری انرژی

هر دو مدل از چیپست Snapdragon 8 Elite نسخه For Galaxy استفاده می‌کنند که با معماری ۳ نانومتری خود، بهبود عملکردی ۴۵ درصدی و بهینه‌سازی ۴۴ درصدی در مصرف انرژی را به همراه دارد.
این پردازنده قدرتمند عملکرد سریع‌تر، افزایش عمر باتری و کارایی بیشتر را تضمین کرده و قابلیت‌های هوش مصنوعی دستگاه‌ها را بهبود می‌بخشد. این ویژگی‌ها امکان چندوظیفه‌گی سریع‌تر، زمان پاسخگویی بهتر و اتصالاتی پایدارتر را فراهم می‌کند.

پیش‌ثبت‌نام برای هر دو مدل هم‌اکنون در وب‌سایت رسمی سامسونگ آغاز شده و این محصولات در دسترس کاربران چینی قرار گرفته است.

نوشته گوشی های خاص و چشم نواز سری W25 سامسونگ معرفی شدند اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow