گوشی‌های پرچم‌دار سری ویوو X200 رونمایی شدند

ویوو گوشی‌های هوشمند سری X200 را با طراحی ظاهری و دوربین باکیفیت و سخت‌افزار بسیار قدرتمند برای بازار چین معرفی کرد. به‌گزارش تک‌ناک، شرکت ویوو طبق وعده قبلی، سری جدید گوشی‌های هوشمند خود با نام‌های Vivo X200 و Vivo X200 Pro و Vivo X200 Pro Mini را در چین معرفی کرد. سری جدید گوشی‌های هوشمند […] نوشته گوشی‌های پرچم‌دار سری ویوو X200 رونمایی شدند اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۴ مهر , ۱۴۰۳ - 02:00
 0  4
گوشی‌های پرچم‌دار سری ویوو X200 رونمایی شدند

ویوو گوشی‌های هوشمند سری X200 را با طراحی ظاهری و دوربین باکیفیت و سخت‌افزار بسیار قدرتمند برای بازار چین معرفی کرد.

به‌گزارش تک‌ناک، شرکت ویوو طبق وعده قبلی، سری جدید گوشی‌های هوشمند خود با نام‌های Vivo X200 و Vivo X200 Pro و Vivo X200 Pro Mini را در چین معرفی کرد. سری جدید گوشی‌های هوشمند Vivo X200 با عملکرد بی‌نظیر خود می‌تواند توجه بسیاری از علاقه‌مندان به فناوری و گوشی‌های هوشمند را به خود جلب کند و به‌عنوان یکی از گزینه‌های برتر در بازار گوشی‌های هوشمند شناخته شود.

سری جدید گوشی‌های هوشمند X200 ویوو

صفحه‌نمایش و کیفیت تصویر

فون‌آرنا می‌نویسد که گوشی ویوو X200 به صفحه‌نمایش ۶/۶۷ اینچی 1.5K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز است که از فناوری LTPS نیز پشتیبانی می‌کند. در‌مقابل، مدل‌های Vivo X200 Pro و Vivo X200 Pro mini به‌ترتیب با نمایشگرهای امولد ۶/۷۸ و ۶/۳۱ اینچی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۴۵۰۰ نیت و پشتیبانی از فناوری 8T LTPO رونمایی شده‌اند. ناگفته نماند که هر سه مدل از نرخ تعدیل نور PWM با فرکانس ۲۱۶۰ هرتز برخوردارند که باعث کاهش خستگی چشم و افزایش کیفیت تصویر می‌شود.

پردازنده و عملکرد

قلب تپنده Vivo X200 و Vivo X200 Pro و Vivo X200 Pro Mini پردازنده قدرتمند دیمنسیتی ۹۴۰۰ مدیاتک است. این پردازنده در بنچمارک‌های معتبر امتیاز ۳/۰۴ میلیون را کسب کرده است که از قدرت و کارایی بسیار زیاد آن حکایت می‌کند. گوشی‌های سری ویوو X200 به حداکثر ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5 و ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی UFS 4.0 مجهز خواهند بود. شایان ذکر است که مدلی از Vivo X200 Pro در نسخه‌ای با ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی به‌همراه پشتیبانی از رم LPDDR5X Ultra Pro و ارتباطات ماهواره‌ای بایدو عرضه می‌شود.

ویژگی های سری جدید گوشی‌های هوشمند X200 ویوو

سیستم‌عامل و رنگ‌بندی

گوشی‌های سری ویوو X200 به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۵ و رابط کاربری Origin OS 5.0 عرضه می‌شوند. مدل‌های X200 و X200 Pro در رنگ‌های آبی و سفید و مشکی و مدل Pro mini در رنگ‌های آبی، صورتی، سفید و مشکی عرضه می‌شود. تمامی این دستگاه‌ها گواهی IP68 و IP69 را دریافت کرده‌اند و این یعنی در‌برابر گرد‌و‌غبار و آب مقاوم‌اند.

دوربین و عکاسی

در بخش دوربین، ویوو باردیگر از همکاری با شرکت سونی بهره برده و تمامی مدل‌های سری X200 را به سنسور 1/1.28 اینچی LYT-818 سونی مجهز کرده است. این سنسور با استفاده از فناوری ۲۲ نانومتری تولید شده است و قابلیت‌های HDR پیشرفته‌ای ارائه می‌دهد. این دوربین می‌تواند دامنه دینامیکی تصاویر را تا ۴۰۰ درصد افزایش دهد و قابلیت فیلم‌برداری پرتره در نور پس‌زمینه با کیفیت 4K، فیلم‌برداری ۶۰ فریم‌بر‌ثانیه دالبی ویژن، فیلم‌برداری حرکت‌آهسته 4K با نرخ ۱۲۰ فریم‌بر‌ثانیه و نیز فیلم‌برداری 4K با نرخ ۶۰ فریم‌بر‌ثانیه با فرمت 10Bit log را در تمامی طول‌های کانونی ارائه می‌دهد.

گوشی‌های هوشمند X200 ویوو

مدل Vivo X200 Pro از سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی ایزوسل HP9 استفاده می‌کند که با همکاری سامسونگ ساخته شده است. این سنسور قابلیت بزرگ‌نمایی اپتیکال حداکثر ۳/۷ برابری و بزرگ‌نمایی دیجیتال حداکثر ۲۰ برابری را ارائه می‌دهد. دوربین پریسکوپی این گوشی سنسور 1/1.4 اینچی با دیافراگم f/2.67 و فاصله کانونی معادل ۸۵ میلی‌متر دارد . این دوربین از فناوری لرزش‌گیر تله‌فوتو CIPA 4.5 بهره می‌برد که دقت و پایداری کم‌نظیری در عکاسی و فیلم‌برداری ایجاد می‌کند. پوشش Zeiss T و گواهینامه APO از دیگر ویژگی‌های این دوربین هستند که به بهبود وضوح و کاهش پراکندگی رنگ‌ها کمک می‌کنند.

مدل‌های Vivo X200 و Vivo X200 Pro mini نیز دوربین سوپر تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی IMX882 از برند Zeiss دارند. این دوربین با دیافراگم بزرگ f/2.57 و فناوری بهبود کیفیت تصویر حتی در بزرگ‌نمایی‌های بیش از ۱۰ برابری، تصاویر واضح‌تری ارائه می‌دهد. علاوه‌بر‌این، تمامی مدل‌ها به دوربین فوق‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی مجهزند که قابلیت‌های پیشرفته‌ای در عکاسی و فیلم‌برداری دارند.

X200 ویوو

باتری و قابلیت‌های شارژ

انرژی لازم برای کار با گوشی Vivo X200 و Vivo X200 Pro و Vivo X200 mini را به‌ترتیب باتری ۵,۸۰۰ و ۶,۰۰۰ و ۵,۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۹۰ واتی تأمین می‌کند. قیمت ویوو X200 در کانفیگ پایه از حدود ۶۰۵ دلار آغاز می‌شود ,در قوی‌ترین کانفیگ به حدود ۷۷۵ دلار می‌رسد.

ویوو X200 Pro نیز در نسخه‌هایی با ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت یا ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی به‌همراه ۱۶ گیگابایت رم عرضه می‌شود. نسخه‌ای خاص از این مدل به نام Satellite Edition نیز وجود دارد که از ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی و ۱۶ گیگابایت رم بهره می‌برد. قیمت این سری از گوشی‌های ویوو به‌ترتیب ۷۴۸، ۸۴۶، ۹۱۷ و ۹۵۹ دلار برای نسخه‌ی Satellite Edition است.

علاوه‌براین، ویوو X200 Pro mini نسخه‌هایی با فضای ذخیره‌سازی ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگایابت و رم ۱۲ یا ۱۶ گیگابایتی و نسخه‌ای گران‌قیمت‌تر با ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی دارد. قیمت این گوشی نیز در نسخه‌های ذکر‌شده به‌ترتیب ۶۶۳ و ۷۴۷ و ۸۱۸ دلار است.

نوشته گوشی‌های پرچم‌دار سری ویوو X200 رونمایی شدند اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow