گوگل امنیت گوشی‌های اندرویدی را ارتقا داد

گوگل با به‌روزرسانی جدید سیستم‌عامل اندروید، ویژگی‌های امنیتی قدرتمندی را برای محافظت از گوشی‌های شما در برابر سرقت اضافه کرده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری رسانه تکنولوژی تکنا، این ویژگی‌ها مجموعه‌ای از ابزارهای امنیتی هستند که در صورت سرقت گوشی، آن را قفل کرده و از دسترسی افراد غیرمجاز به اطلاعات شخصی شما جلوگیری […] منبع خبر گوگل امنیت گوشی‌های اندرویدی را ارتقا داد پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

۲۹ مهر , ۱۴۰۳ - 22:00
 0  2
گوگل امنیت گوشی‌های اندرویدی را ارتقا داد

گوگل با به‌روزرسانی جدید سیستم‌عامل اندروید، ویژگی‌های امنیتی قدرتمندی را برای محافظت از گوشی‌های شما در برابر سرقت اضافه کرده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری رسانه تکنولوژی تکنا، این ویژگی‌ها مجموعه‌ای از ابزارهای امنیتی هستند که در صورت سرقت گوشی، آن را قفل کرده و از دسترسی افراد غیرمجاز به اطلاعات شخصی شما جلوگیری می‌کنند. برخی از این ویژگی‌ها شامل قفل تشخیص سرقت،قفل دستگاه آفلاین و قفل از راه دور  است. ویژگی تشخیص سرقت با استفاده از سنسورهای گوشی، حرکت‌های مشکوک مانند قاپیدن گوشی را تشخیص داده و بلافاصله صفحه نمایش را قفل می‌کند.  اگر گوشی شما برای مدت طولانی خاموش یا آفلاین باشد، قفل دستگاه آفلاین به صورت خودکار دستگاه را قفل می‌کند. با استفاده از ویژگی قفل از راه دور می‌توانید از راه دور و تنها با شماره تلفن خود، گوشی گم شده یا دزدیده شده خود را قفل کنید.

گوگل برای تسهیل دسترسی کاربران به این ویژگی‌ها، تغییراتی در تنظیمات اندروید ایجاد کرده است. حالا می‌توانید با طی کردن مسیر تنظیمات > امنیت و حریم خصوصی > باز کردن قفل دستگاه، به راحتی به بخش تنظیمات ضد سرقت دسترسی پیدا کنید. این ویژگی‌ها به شما کمک می‌کنند تا در صورت سرقت گوشی، اطلاعات شخصی خود را ایمن نگه دارید. همچنین با قرار دادن تنظیمات ضد سرقت در یک مکان مشخص، گوگل دسترسی به این ویژگی‌ها را برای کاربران آسان‌تر کرده است.  به گفته گوگل این ویژگی‌ها در اکثر گوشی‌های اندرویدی با نسخه 10 و بالاتر قابل استفاده است. گوگل با اضافه کردن ویژگی‌های ضد سرقت به اندروید، گام مهمی در جهت افزایش امنیت کاربران برداشته است. با فعال کردن این ویژگی‌ها، می‌توانید با خیالی آسوده‌تر از گوشی خود استفاده کنید.

منبع خبر گوگل امنیت گوشی‌های اندرویدی را ارتقا داد پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow