شیائومی ماوس گیمینگ Mouse X1 را رونمایی کرد

ماوس گیمینگ Mouse X1 شیائومی با دقت ۲۶,۰۰۰ DPI و نرخ پاسخ‌دهی ۸,۰۰۰ هرتزی و باتری ۵۳۰ میلی‌آمپر‌ساعتی معرفی شد. به‌گزارش تک‌ناک، شیائومی جدیدترین ماوس گیمینگ خود به نام Mouse X1 را با ویژگی‌های برجسته و طراحی ارگونومیک برای گیمرهای حرفه‌ای رونمایی کرد. ماوس Mouse X1 به سنسور نوری با دقت ۲۶,۰۰۰ DPI مجهز است […] نوشته شیائومی ماوس گیمینگ Mouse X1 را رونمایی کرد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۴ مهر , ۱۴۰۳ - 03:00
 0  2
شیائومی ماوس گیمینگ Mouse X1 را رونمایی کرد

ماوس گیمینگ Mouse X1 شیائومی با دقت ۲۶,۰۰۰ DPI و نرخ پاسخ‌دهی ۸,۰۰۰ هرتزی و باتری ۵۳۰ میلی‌آمپر‌ساعتی معرفی شد.

به‌گزارش تک‌ناک، شیائومی جدیدترین ماوس گیمینگ خود به نام Mouse X1 را با ویژگی‌های برجسته و طراحی ارگونومیک برای گیمرهای حرفه‌ای رونمایی کرد. ماوس Mouse X1 به سنسور نوری با دقت ۲۶,۰۰۰ DPI مجهز است که امکان ردیابی دقیق و هدف‌گیری سریع را فراهم می‌کند.

ماوس شیائومی با نرخ پاسخ‌دهی بسیار سریع ۸,۰۰۰ هرتزی عملکردی بی‌نظیر در بازی‌های حساس به واکنش‌های لحظه‌ای ارائه می‌دهد. کلیدهای نوری TTC با کلیک‌های لمسی و وزن سبک ۶۵ گرمی، راحتی استفاده‌ی طولانی‌مدت را برای انواع سبک‌های بازی فراهم می‌کند.

به‌نقل از گیزموچاینا، Mouse X1 از باتری ۵۳۰ میلی‌آمپر‌ساعتی بهره می‌برد که در حالت بی‌سیم ۲/۴ گیگاهرتزی و با نرخ ۱,۰۰۰ هرتز، تا ۱۱۰ ساعت شارژدهی می‌کند. همچنین، کاربران می‌توانند تنظیمات دلخواه خود را مستقیماً روی ماوس ذخیره کنند و به‌راحتی بین تنظیمات مختلف جابه‌جا شوند.

شیائومی از جدیدترین ماوس گیمینگ خود به نام Mouse X1 رونمایی کرد.

این ماوس با ویژگی‌هایی از‌جمله گیرنده‌ی بی‌سیم هوشمند USB، آداپتور USB همراه با کابل داده، پدهای بزرگ تفلونی و پشتیبانی از درایور ویندوز عرضه می‌شود. قیمت این محصول در فروشگاه‌های شیائومی ۲۹۹ یوان (حدود ۴۲ دلار) تعیین شده است و از‌طریق کمپین‌های تأمین مالی با قیمت ویژه‌ی ۲۷۹ یوان (حدود ۴۰ دلار) در‌دسترس خواهد بود.

علاوه‌بر این ماوس گیمینگ‌، شیائومی اولین مانیتور گیمینگ Mini LED خود با نام G Pro 27i را به بازارهای بین‌المللی عرضه کرده است. این مانیتور ۲۷ اینچی با پنل QHD IPS، نرخ نوسازی ۱۸۰ هرتز، زمان پاسخ‌دهی ۱ میلی‌ثانیه و پشتیبانی از فناوری AMD FreeSync، تجربه‌ی بازی روان و باکیفیتی را ارائه می‌دهد. مهم‌ترین ویژگی مانیتور یادشده، پنل Mini LED آن با ۱,۱۵۲ نقطه‌ی کم‌نور محلی است که روشنایی حداکثری ۱,۰۰۰ نیت و گواهینامه‌ی VESA DisplayHDR 1000 را ارائه می‌دهد.

نوشته شیائومی ماوس گیمینگ Mouse X1 را رونمایی کرد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow