گوگل طراحی کاروسل در اپلیکیشن اندروید را ساده‌تر کرد

گوگل اخیراً با تغییر طراحی کاروسل در اپلیکیشن اندروید، به‌جای دکمه‌های متعدد با متن‌های طولانی، از آیکون‌های ساده و رنگی استفاده کرده است. به‌گزارش تک‌ناک، گوگل با هدف ساده‌سازی و بهبود تجربه‌ی کاربری، تغییراتی در طراحی کاروسل اپلیکیشن اندروید خود ایجاد کرده است. این کاروسل که درست زیر نوار جست‌وجو قرار دارد، حاوی میان‌برهای کاربردی... نوشته گوگل طراحی کاروسل در اپلیکیشن اندروید را ساده‌تر کرد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۱۰ شهریور , ۱۴۰۳ - 22:59
 0  0
گوگل طراحی کاروسل در اپلیکیشن اندروید را ساده‌تر کرد

گوگل اخیراً با تغییر طراحی کاروسل در اپلیکیشن اندروید، به‌جای دکمه‌های متعدد با متن‌های طولانی، از آیکون‌های ساده و رنگی استفاده کرده است.

به‌گزارش تک‌ناک، گوگل با هدف ساده‌سازی و بهبود تجربه‌ی کاربری، تغییراتی در طراحی کاروسل اپلیکیشن اندروید خود ایجاد کرده است. این کاروسل که درست زیر نوار جست‌وجو قرار دارد، حاوی میان‌برهای کاربردی است.

در نسخه‌های قبلی، کاروسل طراحی شلوغی داشت. وجود پنج میان‌بر با آیکون‌ها و نام‌ها و توضیحات مستقل، باعث ازدحام بصری و کاهش خوانایی می‌شد. همچنین، تقسیم‌شدن کاروسل به دو خط، تجربه‌ی کاربری را تحت‌تأثیر قرار می‌داد.

گوگل با الهام از طراحی iOS، کاروسل را ساده‌تر کرده است. اکنون، کاروسل فقط شامل چهار میان‌بر با آیکون‌های رنگی ساده است. متن‌ها حذف شده‌اند و تنها از تصاویر واضح برای انتقال اطلاعات استفاده می‌شود. بیشتر این میان‌برها برای دسترسی به قابلیت‌های مختلف گوگل لنز طراحی شده‌اند؛ در‌حالی‌که آخرین گزینه ابزار جست‌وجوی صدا مفید است. گوگل اخیراً با تغییر طراحی کاروسل در اپلیکیشن اندروید خود، به دنبال بهبود تجربه کاربری است گوگل اخیراً با تغییر طراحی کاروسل در اپلیکیشن اندروید خود، به دنبال بهبود تجربه کاربری است گوگل اخیراً با تغییر طراحی کاروسل در اپلیکیشن اندروید خود، به دنبال بهبود تجربه کاربری است گوگل اخیراً با تغییر طراحی کاروسل در اپلیکیشن اندروید خود، به دنبال بهبود تجربه کاربری است

فون‌آرنا می‌نویسد که یکی از مزایای بزرگ این تغییر آن است که تمام چهار میان‌بر هم‌زمان مشاهده‌کردنی هستند. دیگر به پیمایش نیازی نیست؛ مگر برای دسترسی به اسکرین‌شات‌های اخیر. این باعث شده است تا اپلیکیشن خلوت‌تر به‌نظر برسد و کارت‌های Your Space در پایین صفحه بهتر دیده شوند و دسترسی سریع‌تری به اطلاعات شخصی شما را فراهم کنند.

این طراحی مینیمال و کاربرپسند که مدتی است در نسخه‌ی iOS موتور جست‌وجوی گوگل وجود دارد، حالا به اندروید هم رسیده است. اگر می‌خواهید زودتر آن را تجربه کنید، جدیدترین نسخه‌ی بتای اپلیکیشن گوگل (نسخه ۱۵/۳۴) را می‌توانید نصب کنید. فراموش نکنید که این ویژگی هنوز در نسخه‌ی پایدار عرضه نشده و ممکن است با مشکلات جزئی همراه باشد.

با اینکه این به‌روزرسانی کوچک به‌نظر می‌رسد، تأثیر بزرگی بر تجربه کاربری می‌گذارد. کاربران اندروید اکنون می‌توانند از اپلیکیشن گوگل ساده‌تر و کاربرپسندتر لذت ببرند. این نشان می‌دهد که گوگل به بهبود جزئیات و ارائه‌ی بهترین تجربه‌ی کاربری اهمیت می‌دهد.

نوشته گوگل طراحی کاروسل در اپلیکیشن اندروید را ساده‌تر کرد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow