گوگل ویرایشگر ویدئویی موبایل در گوگل فوتوز را به‌روزرسانی کرد

گوگل با بهره‌گیری از هوش مصنوعی، ویرایش ویدئو در گوگل فوتوز را ارتقا داده است. این به‌روزرسانی به‌زودی برای اندروید و iOS در‌دسترس خواهد بود. به‌گزارش تک‌ناک، گوگل در حال به‌روزرسانی ویرایشگر ویدئویی موبایل در اپلیکیشن فوتوز خود برای اندروید و iOS است. این شرکت ابزارهای ویرایش جدید و پیش‌تنظیم‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی را اضافه […] نوشته گوگل ویرایشگر ویدئویی موبایل در گوگل فوتوز را به‌روزرسانی کرد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۳ مهر , ۱۴۰۳ - 19:00
 0  1
گوگل ویرایشگر ویدئویی موبایل در گوگل فوتوز را به‌روزرسانی کرد

گوگل با بهره‌گیری از هوش مصنوعی، ویرایش ویدئو در گوگل فوتوز را ارتقا داده است. این به‌روزرسانی به‌زودی برای اندروید و iOS در‌دسترس خواهد بود.

به‌گزارش تک‌ناک، گوگل در حال به‌روزرسانی ویرایشگر ویدئویی موبایل در اپلیکیشن فوتوز خود برای اندروید و iOS است. این شرکت ابزارهای ویرایش جدید و پیش‌تنظیم‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی را اضافه خواهد کرد که استفاده از آن را برای کاربران آسان‌تر کند.

ویژگی‌های جدیدی که به دستگاه‌های اندروید اضافه می‌شوند، شامل ابزار جدید «سرعت» (Speed) برای ایجاد ویدئوهای کُند یا سریع و دکمه‌ی جدید «بهبود خودکار» (Auto enhance) که رنگ و ثبات را بهبود می‌بخشد و ابزار بُرش به‌روز‌شده برای انجام بُرش‌های دقیق‌تر در فیلم‌ها است.

ابزارهای واقع در زیر خط زمانی ویدئو نیز برای سهولت دسترسی کاربران دوباره چیدمان شده‌اند. اکنون می‌توانید به‌راحتی ویژگی‌های پرکاربرد مانند بی‌صدا، تقویت، تثبیت و صادرات فریم را پیدا کنید.

گوگل با بهره‌گیری از هوش مصنوعی، ویرایش ویدیو در گوگل فتوز را متحول کرده است

ورج می‌نویسد که پیش‌تنظیم‌های جدید ویدئویی مبتنی‌بر هوش مصنوعی به اندروید و iOS اضافه می‌شوند که با یک ضربه امکان اعمال تنظیمات خاصی مانند برش خودکار ویدئو و کنترل سرعت و تنظیم نورپردازی را فراهم می‌کنند.

این پیش‌تنظیم‌ها می‌توانند افکت‌هایی مانند کُندکردن و بزرگ‌نمایی و ردیابی حرکت داینامیک را به موضوعی خاص در ویدئو اعمال کنند. ویژگی‌های جدید مبتنی‌بر هوش مصنوعی در تب «پیش‌تنظیم‌ها» زیر خط زمانی ویدئو، جدا از ابزارهای ویرایش استاندارد قرار دارند.

گوگل اعلام کرده است که این به‌روزرسانی‌ها از امروز به‌تدریج در‌دسترس کاربران قرار می‌گیرند و ممکن است مدتی طول بکشد تا تمامی دستگاه‌ها به آن‌ها مجهز شوند.

نوشته گوگل ویرایشگر ویدئویی موبایل در گوگل فوتوز را به‌روزرسانی کرد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow