یوتیوب روی فناوری تشخیص محتوای ساخته‌شده با هوش مصنوعی کار می‌کند

یوتیوب با توسعه‌ی فناوری جدید، به کاربران امکان می‌دهد تا هم بین موسیقی‌های اصلی و تقلبی تمایز قائل شوند و هم محتوای جعلی تولیدشده با هوش مصنوعی را شناسایی کنند. به‌گزارش تک‌ناک، در دنیای امروز که هوش مصنوعی همه‌جا حضور دارد، تأیید اصالت محتوا بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد. دلیل این امر آن... نوشته یوتیوب روی فناوری تشخیص محتوای ساخته‌شده با هوش مصنوعی کار می‌کند اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۱۷ شهریور , ۱۴۰۳ - 02:59
 0  2
یوتیوب روی فناوری تشخیص محتوای ساخته‌شده با هوش مصنوعی کار می‌کند

یوتیوب با توسعه‌ی فناوری جدید، به کاربران امکان می‌دهد تا هم بین موسیقی‌های اصلی و تقلبی تمایز قائل شوند و هم محتوای جعلی تولیدشده با هوش مصنوعی را شناسایی کنند.

به‌گزارش تک‌ناک، در دنیای امروز که هوش مصنوعی همه‌جا حضور دارد، تأیید اصالت محتوا بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد. دلیل این امر آن است که تشخیص محتوای تولیدشده‌ی انسان از محتوای تولید‌شده‌ی هوش مصنوعی بسیار دشوار شده است.

خوشبختانه یوتیوب در حال توسعه‌ی فناوری جدیدی است که به کاربران در تشخیص آهنگ‌های اصیل از آهنگ‌های شبیه‌سازی‌شده با هوش مصنوعی کمک خواهد کرد. این فناوری جدید در سیستم Content ID تعبیه خواهد شد که برای شناسایی محتوای دارای حق کپی‌رایت استفاده می‌شود. فناوری مذکور به کاربران امکان می‌دهد تا اصالت آهنگ‌هایی که گوش می‌دهند، تعیین کنند.

یوتیوب با همکاری شرکای مختلف در حال توسعه و بهبود این ابزار است و می‌خواهد تا اوایل سال آینده، نسخه‌ی آزمایشی آن را به‌صورت محدود در‌اختیار کاربران قرار دهد. در‌صورت موفقیت‌آمیز‌بودن این آزمایش، انتظار می‌رود این ویژگی به‌زودی دردسترس تمامی کاربران قرار گیرد.

به‌نقل از نئووین، یوتیوب با هدف ارتقای امنیت محتوای کاربران، فناوری جدیدی توسعه داده است که به افراد امکان می‌دهد تا ویدئوهای جعلی تولیدشده با هوش مصنوعی، به‌ویژه دیپ‌فیک‌ها را شناسایی و مدیریت کنند. این ابزار با بهره‌گیری از الگوریتم‌های پیشرفته، به تشخیص دقیق این نوع محتوا کمک شایانی خواهد کرد.

یوتیوب با توسعه فناوری جدید، به کاربران امکان می‌دهد

پیاده‌سازی این فناوری نوآورانه در بستر فنی یوتیوب، گامی مهم در جهت توسعه‌ی ابزارهای هوشمند برای تشخیص و مدیریت محتوای تولید‌شده با هوش مصنوعی محسوب می‌شود. این رویکرد می‌تواند به بهبود کیفیت محتوا و افزایش امنیت کاربران کمک کند. علاوه‌براین، به والدین امکان می‌دهد تا دقیق‌تر بر فعالیت‌های آنلاین فرزندانشان نظارت کنند.

نوشته یوتیوب روی فناوری تشخیص محتوای ساخته‌شده با هوش مصنوعی کار می‌کند اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow