امیزفیت ساعت هوشمند مقاوم T-Rex 3 را معرفی کرد

ساعت هوشمند T-Rex 3 امیزفیت با صفحه‌نمایش امولد ۱/۳۹ اینچی، عمر طولانی حداکثر ۲۷ روزه، GPS دوبانده و پشتیبانی از بیش از ۱۵۰ حالت ورزشی متنوع رونمایی شد. به‌گزارش تک‌ناک، ساعت هوشمند جدید امیزفیت به نام T-Rex 3 با طراحی مستحکم و مقاوم معرفی شد. بدنه‌ی پلیمری درجه‌ی نظامی و قاب استیل ضد‌زنگ و مقاومت در‌برابر... نوشته امیزفیت ساعت هوشمند مقاوم T-Rex 3 را معرفی کرد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۱۷ شهریور , ۱۴۰۳ - 02:59
 0  2
امیزفیت ساعت هوشمند مقاوم T-Rex 3 را معرفی کرد

ساعت هوشمند T-Rex 3 امیزفیت با صفحه‌نمایش امولد ۱/۳۹ اینچی، عمر طولانی حداکثر ۲۷ روزه، GPS دوبانده و پشتیبانی از بیش از ۱۵۰ حالت ورزشی متنوع رونمایی شد.

به‌گزارش تک‌ناک، ساعت هوشمند جدید امیزفیت به نام T-Rex 3 با طراحی مستحکم و مقاوم معرفی شد. بدنه‌ی پلیمری درجه‌ی نظامی و قاب استیل ضد‌زنگ و مقاومت در‌برابر آب تا عمق ۱۰۰ متر، این ساعت را به همراهی وفادار برای ماجراجویان تبدیل کرده است. دکمه‌های بافت‌دار کناری نیز به شما امکان می‌دهند تا حتی در شرایط سخت، به‌سرعت به عملکردهای مورد‌نیاز دسترسی داشته باشید.

ساعت جدید امیزفیت از صفحه‌نمایش دایره‌ای ۱/۳۹ اینچی امولد با حداکثر روشنایی ۲,۰۰۰ نیت و شیشه‌ی محافظ Gorilla Corning، تجربه‌ی بصری خیره‌کننده‌تری از نسخه‌ی T-Rex اولترا ارائه می‌دهد. امیزفیت در قلب ساعت جدید از پردازنده‌ی ZPS3044 به‌همراه ۶۴ مگابایت رم و ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی استفاده کرده است.

اندروید پلیس می‌نویسد که این ساعت هوشمند با سیستم‌عامل اختصاصی Zepp OS 4 Amazfit کار می‌کند که از دستیار صوتی هوشمند مبتنی‌بر فناوری ChatGPT بهره می‌برد. Zepp OS به گستردگی سیستم‌عامل Wear OS نیست. بااین‌حال، امکانات پایه و ضروری را در‌کنار ویژگی‌های جانبی مانند نقشه‌های آفلاین و تنوع فراوان واچ‌فیس ارائه می‌دهد. نکته‌ی مهم اینکه ساعت هوشمند جدید امیزفیت بیش از ۱۵۰ حالت ورزشی دارد و می‌تواند ضربان قلب، میزان اکسیژن خون، استرس و… را ردیابی کند.

Amazfit T-Rex 3 عمر باتری تقریباً یک ماهه ارائه می‌دهد

Amazfit T-Rex 3 عمر باتری تقریباً یک ماهه را ارائه می‌دهد

امیزفیت ادعا می‌کند که ساعت جدیدش می‌تواند با هربار شارژ کامل، تا ۱۳ روز در حالت استفاده سنگین و تا ۲۷ روز در حالت استفاده معمولی دوام بیاورد. با فعال‌کردن حالت صرفه‌جویی در مصرف باتری، این مدت به ۴۰ روز افزایش می‌یابد.

در حالت ردیابی مداوم موقعیت مکانی با استفاده از GPS دو‌بانده، باتری این ساعت تا ۴۲ ساعت دوام خواهد آورد. باتری قدرتمند ۷۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی T-Rex 3، عامل اصلی این شارژدهی حیرت‌انگیز است. ناگفته نماند که برای شارژ کامل این باتری، به حدود ۳ ساعت زمان نیاز است.

ساعت هوشمند T-Rex 3 امیزفیت با قیمت ۲۸۰ دلار، به‌عنوان جایگزین مقرون‌به‌صرفه برای ساعت‌های هوشمندی مانند سامسونگ گلکسی واچ اولترا مطرح می‌شود. این محصول درحال‌حاضر در فروشگاه آنلاین آمازون موجود است.

نوشته امیزفیت ساعت هوشمند مقاوم T-Rex 3 را معرفی کرد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow