استفاده از این کلاه می‌تواند روشی برای درمان سرطان مغز باشد

محققان دستگاهی به شکل کلاه برای قرارگیری روی جمجمه ساختند که قادر است سلول‌های کشنده طبیعی برای از بین بردن سرطان مغز را تقویت کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در مطالعه جدید محققان مشخص شد دستگاه‌های میدان درمان کننده تومور به شکل قابل توجهی توانایی تقویت سلول‌های کشنده طبیعی را خواهند […] منبع خبر استفاده از این کلاه می‌تواند روشی برای درمان سرطان مغز باشد پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

۱۰ مرداد , ۱۴۰۳ - 10:59
 0  4
استفاده از این کلاه می‌تواند روشی برای درمان سرطان مغز باشد

محققان دستگاهی به شکل کلاه برای قرارگیری روی جمجمه ساختند که قادر است سلول‌های کشنده طبیعی برای از بین بردن سرطان مغز را تقویت کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در مطالعه جدید محققان مشخص شد دستگاه‌های میدان درمان کننده تومور به شکل قابل توجهی توانایی تقویت سلول‌های کشنده طبیعی را خواهند داشت. در صورتی که سلول‌های کشنده طبیعی در معرض این گونه از دستگاه‌ها برای درمان تومور قرار می‌گیرند ‌می توانند ریزدانه زدایی بیشتری در مقابل سلول‌های سرطانی مغز از خود نشان دهند.

یکی از انواع خطرناک سرطان مغز گلیو بلاستوما است. این نوع سرطان اغلب از طریق مغز یا نخاع گسترش پیدا کرده امکان درمان آن در آینده با استفاده از یک کلاه درمانی و انتشار جریان‌های الکتریکی وجود دارد. دانشمندان در جدیدترین مطالعات خود دریافتند میدان درمانی تومور از طریق کشتن سرطان توسط سلول‌های کشنده طبیعی وجود دارد. استفاده از دستگاه‌های میدان درمان کننده تومور روش غیر تهاجمی برای بزرگسالان است که می‌تواند برای افراد مبتلا به نوعی سرطان مغز موثر واقع شود.

در این دستگاه مجموعه‌ای از چسب‌ها یا بانداژ‌ها وجود دارد که می‌تواند قسمت‌هایی از این دستگاه مانند دیسک‌های سرامیکی عایق شده با نام آرایه‌های مبدل را روی بخش تراشیده سر نگه دارند. آرایه‌های مورد نظر از طریق سیم‌ها به یک باتری قابل حمل متصل شده و می‌توان آن را از طریق یک کیف دوشی یا کوله پشتی نیز حمل کرد. در صورت قرارگیری سلول‌های کشنده طبیعی در معرض این دستگاه درمان کننده امکان ارائه ریزدانه زدایی بیشتر در برابر سرطان مغز وجود دارد. در این روش سلول‌های کشنده طبیعی با قدرتی تقویت شده می‌توانند در از بین بردن سلول‌های سرطانی موثر واقع شوند. دانشمندان دانشکده بیوشیمی و ایمونولوژی ترینیتی ایرلند و دوبلین طی همکاری با مهندسینی از دانشگاه کمبریج انگلستان این مطالعه را به شکل گروهی انجام دادند.

منبع خبر استفاده از این کلاه می‌تواند روشی برای درمان سرطان مغز باشد پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow