امکان اشتراک رادیو شخصی به‌زودی در یوتیوب موزیک فراهم می‌شود

یوتیوب موزیک به‌تازگی ویژگی جدیدی معرفی کرده است که به کاربران اجازه می‌دهد تا آنچه در حال گوش‌دادن هستند، با دوستان و دنبال‌کنندگانشان به‌اشتراک بگذارند. به‌گزارش تک‌ناک، یوتیوب موزیک در آوریل ۲۰۲۳ قابلیت ساخت پروفایل‌های عمومی و خصوصی را معرفی کرد. حالا در به‌روزرسانی جدید این پلتفرم موسیقی‌محور، به‌زودی رادیو شخصی نیز در صفحه‌ی پروفایل... نوشته امکان اشتراک رادیو شخصی به‌زودی در یوتیوب موزیک فراهم می‌شود اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۲۱ مرداد , ۱۴۰۳ - 05:59
 0  3
امکان اشتراک رادیو شخصی به‌زودی در یوتیوب موزیک فراهم می‌شود

یوتیوب موزیک به‌تازگی ویژگی جدیدی معرفی کرده است که به کاربران اجازه می‌دهد تا آنچه در حال گوش‌دادن هستند، با دوستان و دنبال‌کنندگانشان به‌اشتراک بگذارند.

به‌گزارش تک‌ناک، یوتیوب موزیک در آوریل ۲۰۲۳ قابلیت ساخت پروفایل‌های عمومی و خصوصی را معرفی کرد. حالا در به‌روزرسانی جدید این پلتفرم موسیقی‌محور، به‌زودی رادیو شخصی نیز در صفحه‌ی پروفایل درکنار چهار گزینه‌ی دیگر، یعنی آهنگ‌های برتر، هنرمندان، پلی‌لیست‌ها و موزیک ویدئوها، نمایش داده می‌شود.

باید به این نکته نیز اشاره کنیم که امکان به‌اشتراک‌گذاری این رادیو ازطریق لینک فراهم است و می‌توانید آن را مانند سایر پلی‌لیست‌ها به تب کتابخانه اضافه کنید.

یوتیوب موزیک به تازگی ویژگی جدیدی را معرفی کرده است

9to5google می‌نویسد که قابلیت رادیو شخصی هنوز به‌طور گسترده برای عموم کاربران یوتیوب موزیک در‌دسترس نیست. پس از راه‌اندازی، می‌توانید آن را با پشت‌سرگذاشتن مراحل زیر فعال کنید:

  1. برنامه‌ی یوتیوب موزیک را باز کنید.
  2. روی نماد پروفایل خود ضربه بزنید و سپس تنظیمات را برگزینید.
  3. حریم خصوصی و موقعیت مکانی و سپس تنظیمات کانال را انتخاب کنید.
  4. گزینه‌ی فعال‌کردن آمار عمومی یا فعال کردن رادیو شخصی عمومی را فعال کنید.
  5. برای تأیید تغییرات، روی فعال‌کردن ضربه بزنید.

نوشته امکان اشتراک رادیو شخصی به‌زودی در یوتیوب موزیک فراهم می‌شود اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow