مانیتور گیمینگ ۳۱/۵ اینچی Titan Army معرفی شد

Titan Army مانیتور گیمینگ ۳۱/۵ اینچی P32A2S2 را با کیفیت تصویر 2K و نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز معرفی کرده است که تجربه‌ای روان و بدون لگ را برای گیمرها فراهم می‌کند. به‌گزارش تک‌ناک، شرکت Titan Army مانیتور گیمینگ جدیدی با نام P32A2S2 را در بازار چین عرضه کرد. این مانیتور هم‌اکنون با قیمت ۲,۲۹۹ یوان... نوشته مانیتور گیمینگ ۳۱/۵ اینچی Titan Army معرفی شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۲۱ مرداد , ۱۴۰۳ - 05:59
 0  3
مانیتور گیمینگ ۳۱/۵ اینچی Titan Army معرفی شد

Titan Army مانیتور گیمینگ ۳۱/۵ اینچی P32A2S2 را با کیفیت تصویر 2K و نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز معرفی کرده است که تجربه‌ای روان و بدون لگ را برای گیمرها فراهم می‌کند.

به‌گزارش تک‌ناک، شرکت Titan Army مانیتور گیمینگ جدیدی با نام P32A2S2 را در بازار چین عرضه کرد. این مانیتور هم‌اکنون با قیمت ۲,۲۹۹ یوان (حدود ۳۲۰ دلار) برای خرید دردسترس قرار دارد.

مانیتور P32A2S2 Titan Army

گیزموچاینا می‌نویسد که مانیتور P32A2S2 به پنل ۳۱/۵ اینچی Fast IPS 2K با وضوح تصویر ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز مجهز است. علاوه‌بر‌این، زمان پاسخ‌گویی آن ۱ میلی‌ثانیه است که تاری حرکت و سایه‌زنی را به‌حداقل می‌رساند.

مشخصات مانیتور Titan Army P32A2S2

مانیتور گیمینگ ۳۱/۵ اینچی Titan Army روشنایی ۳۵۰ نیت و نسبت کنتراست استاتیک ۱۰۰۰:۱ دارد و از HDR400 برای بهبود عمق و زنده‌بودن تصویر پشتیبانی می‌کند. این مانیتور بازتولید رنگ عالی دارد و ۹۷ درصد از طیف رنگی DCI-P3 و NTSC و ۱۰۰ درصد طیف رنگی sRGB را پوشش می‌دهد که آن را برای بازی و تولید محتوا ایدئال می‌کند.

مانیتور P32A2S2 به فناوری Adaptive Sync نیز مجهز شده است که با کارت‌های گرافیک AMD و NVIDIA سازگار است. این ویژگی با همگام‌سازی خروجی نرخ فریم بین کارت گرافیک و مانیتور، به حذف پارگی تصویر کمک می‌کند و تصاویر روان‌تر و یکنواخت‌تر حین بازی را تضمین می‌کند.

مشخصات مانیتور Titan Army P32A2S2

ازنظر ارگونومی، مانیتور P32A2S2 شرکت Titan Army با پایه‌ای همراه است که از تنظیم ارتفاع، زاویه، چرخش و دوران پشتیبانی می‌کند. همچنین، با پایه‌های دیواری VESA به‌ویژه ۱۰۰ در ۱۰۰ میلی‌متر سازگار است.

ازنظر اتصالات، مانیتور P32A2S2 به دو درگاه HDMI 2.0 و دو درگاه DisplayPort 1.4 و یک جک صوتی ۳/۵ میلی‌متری مجهز است. این مانیتور از فناوری‌های نور آبی کم و بدون سوسو‌زدن برای کاهش خستگی چشم و حالت‌های تقسیم صفحه‌ی PIP/PBP برای چندوظیفه‌ای با ورودی‌های مختلف برخوردار است.

نوشته مانیتور گیمینگ ۳۱/۵ اینچی Titan Army معرفی شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow