اپلیکیشن اختصاصی ویندوز ChatGPT عرضه شد

شرکت OpenAI اعلام کرد نسخه آزمایشی اپلیکیشن اختصاصیChatGPT را برای کاربران سیستم‌عامل ویندوز عرضه کرده است. به گزارش تکناک و به نقل از Techcrunch اپلیکیشن ویندوز ChatGPT که مبتنی بر پلتفرم هوش مصنوعی ChatGPT توسعه یافته، اکنون در مرحله پیش‌نمایش قرار دارد و به گفته این شرکت، برای کاربران ChatGPT Plus، Team، Enterprise و Edu […] نوشته اپلیکیشن اختصاصی ویندوز ChatGPT عرضه شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۷ مهر , ۱۴۰۳ - 02:00
 0  2
اپلیکیشن اختصاصی ویندوز ChatGPT عرضه شد

شرکت OpenAI اعلام کرد نسخه آزمایشی اپلیکیشن اختصاصیChatGPT را برای کاربران سیستم‌عامل ویندوز عرضه کرده است.

به گزارش تکناک و به نقل از Techcrunch اپلیکیشن ویندوز ChatGPT که مبتنی بر پلتفرم هوش مصنوعی ChatGPT توسعه یافته، اکنون در مرحله پیش‌نمایش قرار دارد و به گفته این شرکت، برای کاربران ChatGPT Plus، Team، Enterprise و Edu قابل دسترسی است.

اپلیکیشن ChatGPT ویندوز در فروشگاه مایکروسافت

نسخه فعلی این اپلیکیشن یک نسخه اولیه است که پیش از عرضه تجربه‌ای کامل‌تر در اواخر سال جاری منتشر می‌شود. OpenAI در توضیحات خود اشاره کرده است که این اپلیکیشن به کاربران امکان می‌دهد با استفاده از مدل‌های جدید، از جمله OpenAI o1-preview، به تعامل با فایل‌ها و تصاویر بپردازند. این نسخه جدیدترین و هوشمندترین مدل OpenAI به حساب می‌آید که در این اپلیکیشن گنجانده شده است.

این اپلیکیشن علاوه بر ویندوز ۱۱ در ویندوز ۱۰ هم اجرا شود. با این حال، برخی محدودیت‌ها در مقایسه با دیگر نسخه‌های ChatGPT مشاهده می‌شود. به عنوان مثال، این نسخه هنوز از قابلیت‌های صوتی، از جمله «حالت پیشرفته صدا»، پشتیبانی نمی‌کند و برخی از یکپارچه‌سازی‌ها با GPT Store نیز فعال نیستند. این موضوع می‌تواند برای کاربرانی که به استفاده از ویژگی‌های صوتی وابسته هستند، محدودیت‌هایی به همراه داشته باشد.

اپلیکیشن ویندوز ChatGPT ، مشابه نسخه macOS، امکان کوچک کردن پنجره به یک حالت کوچک «همراه» را به کاربران می‌دهد، به‌گونه‌ای که بتوانند آن را در کنار دیگر برنامه‌ها استفاده کنند و همزمان با آن به فعالیت‌های خود ادامه دهند.

کاربران همچنین می‌توانند فایل‌ها و تصاویر را به اپلیکیشن بارگذاری کرده و از قابلیت خلاصه‌سازی اسناد استفاده کنند. علاوه بر این، با استفاده از تولیدکننده تصویر DALL-E 3، امکان تولید تصاویر جدید از طریق این اپلیکیشن فراهم شده است.

اپلیکیشن ChatGPT ویندوز  قابلیت تغییر سایز دارد

با توجه به این ویژگی‌ها و ارتقاهای جدید، پیش‌بینی می‌شود که اپلیکیشن ویندوز ChatGPT به یکی از ابزارهای محبوب کاربران ویندوز تبدیل شود، به‌ویژه برای کسانی که به دنبال استفاده از قابلیت‌های پیشرفته هوش مصنوعی برای مدیریت فایل‌ها، تصاویر و اسناد هستند.

شرکت OpenAI همچنین اعلام کرده است که نسخه کامل و نهایی این اپلیکیشن در اواخر سال جاری میلادی عرضه خواهد شد و قابلیت‌های جدیدی به آن اضافه خواهد شد تا تجربه کاربری بهتری برای کاربران ویندوز فراهم شود.

شرکت OpenAI با عرضه این نسخه ابتدایی، نشان داده است که تمرکز زیادی بر توسعه پلتفرم‌های چندگانه دارد تا بتواند کاربران را در محیط‌های مختلف پشتیبانی کند. این اپلیکیشن، به ویژه برای کاربران حرفه‌ای، امکانات جدید و هوشمندانه‌ای را فراهم می‌آورد که می‌تواند به بهبود تجربه کاربری کمک شایانی کند. در انتظار عرضه نسخه کامل‌تر در آینده نزدیک هستیم تا قابلیت‌های بیشتری به این اپلیکیشن افزوده شود و نیازهای مختلف کاربران به بهترین شکل ممکن پاسخ داده شود.

نوشته اپلیکیشن اختصاصی ویندوز ChatGPT عرضه شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow