اپلیکیشن Essentials برای مدیریت آسان‌تر سرویس‌های گوگل در ویندوز معرفی شد

شرکت گوگل اپلیکیشن جدیدی به نام Essentials را رونمایی کرده است که کشف و نصب سرویس‌هایش را روی سیستم‌عامل ویندوز آسان‌تر می‌کند. به‌گزارش تک‌ناک، گوگل با معرفی اپلیکیشن جدید دسکتاپ Essentials، دسترسی کاربران به سرویس‌های محبوب خود را آسان‌تر کرده است. این اپلیکیشن مجموعه‌ای از سرویس‌های پرکاربرد گوگل مانند Messages و Photos را در مکانی... نوشته اپلیکیشن Essentials برای مدیریت آسان‌تر سرویس‌های گوگل در ویندوز معرفی شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۰۲ شهریور , ۱۴۰۳ - 21:59
 0  1
اپلیکیشن Essentials برای مدیریت آسان‌تر سرویس‌های گوگل در ویندوز معرفی شد

شرکت گوگل اپلیکیشن جدیدی به نام Essentials را رونمایی کرده است که کشف و نصب سرویس‌هایش را روی سیستم‌عامل ویندوز آسان‌تر می‌کند.

به‌گزارش تک‌ناک، گوگل با معرفی اپلیکیشن جدید دسکتاپ Essentials، دسترسی کاربران به سرویس‌های محبوب خود را آسان‌تر کرده است. این اپلیکیشن مجموعه‌ای از سرویس‌های پرکاربرد گوگل مانند Messages و Photos را در مکانی واحد گردهم می‌آورد. همچنین، لینک‌های مستقیم برای دانلود سایر سرویس‌ها را در‌اختیار کاربران قرار می‌دهد.

طبق اعلام گوگل، با استفاده از اپلیکیشن Essentials می‌توانید به‌طور مستقیم به Google Photos دسترسی داشته باشید. افزون‌براین، پیام‌های خود را با Google Messages ردوبدل کنید و از سرویس‌های دیگری مانند Google Sheets و Google Drive و Nearby Share بهره‌مند شوید. مشترکان جدید Google One نیز می‌توانند از دو ماه اشتراک رایگان این سرویس ازطریق Essentials استفاده کنند.

گوگل اپلیکیشن جدیدی برای دسکتاپ به نام Essentials معرفی کرده است

HP با همکاری گوگل مجموعه‌ی نرم‌افزاری جدیدی به نام Google Essentials را به لپ‌تاپ‌هایش اضافه می‌کند. این مجموعه شامل آن دسته از اپلیکیشن‌های گوگل است که به‌صورت پیش‌فرض روی مدل‌های Envy ،Pavilion ،Omen و سایر محصولات HP نصب خواهد شد.

خبر خوش این است که کاربران می‌توانند به‌راحتی هریک از این اپلیکیشن‌ها یا کل مجموعه را حذف کنند و کنترل کاملی بر تجربه‌ی خود داشته باشند. هنوز مشخص نیست که این مجموعه برای سایر کامپیوترهای ویندوزی نیز در‌دسترس خواهد بود یا خیر.

ورج می‌نویسد که Essentials شامل اپلیکیشن Google Play Games نیز می‌شود که به شما امکان می‌دهد تا بازی‌های محبوب اندروید مانند Clash of Clans را روی کامپیوتر دانلود کنید. ازطریق اپلیکیشن Essentials یا اپلیکیشن HP Omen Gaming Hub می‌توانید به Google Play Games دسترسی داشته باشید و بازی‌ها را انجام و پیشرفت خود را روی دستگاه اندرویدی با بازی‌های سازگار ادامه دهید.

گوگل می‌گوید که در آینده‌ی نزدیک اپلیکیشن Essentials را برای سایر کامپیوترهای ویندوزی نیز منتشر خواهد کرد.

نوشته اپلیکیشن Essentials برای مدیریت آسان‌تر سرویس‌های گوگل در ویندوز معرفی شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow