اپل احتمالاً آیفون ۱۷ پرو را با رنگ‌های جدید روانه بازار خواهد کرد

براساس تازه‌ترین شایعات، اپل ممکن است آیفون ۱۷ پرو را در سه رنگ جدید آبی و سبز و سبز تیره عرضه کند. به‌گزارش تک‌ناک، تنها چند هفته از معرفی سری آیفون ۱۶ اپل می‌گذرد؛ اما شایعات زیادی درباره مشخصات سری آیفون ۱۷ در فضای مجازی منتشر شده است. برای مثال، چند هفته پیش جزئیات مربوط […] نوشته اپل احتمالاً آیفون ۱۷ پرو را با رنگ‌های جدید روانه بازار خواهد کرد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۱۸ مهر , ۱۴۰۳ - 02:00
 0  1
اپل احتمالاً آیفون ۱۷ پرو را با رنگ‌های جدید روانه بازار خواهد کرد

براساس تازه‌ترین شایعات، اپل ممکن است آیفون ۱۷ پرو را در سه رنگ جدید آبی و سبز و سبز تیره عرضه کند.

به‌گزارش تک‌ناک، تنها چند هفته از معرفی سری آیفون ۱۶ اپل می‌گذرد؛ اما شایعات زیادی درباره مشخصات سری آیفون ۱۷ در فضای مجازی منتشر شده است. برای مثال، چند هفته پیش جزئیات مربوط به صفحه‌نمایش‌ آیفون‌های ۲۰۲۵ فاش شد. حالا شایعه‌ای جدید نشان می‌دهد که اپل ممکن است آیفون ۱۷ پرو را در رنگ‌های تیتانیوم سبز و تیتانیوم آبی و تیتانیوم سبز تیره معرفی کند.

اندروید هدلاینز می‌نویسد که انتخاب رنگ برای محصولات اپل همیشه در کانون توجه کاربران بوده است. مدل‌های پرو معمولاً با رنگ‌های خنثی همراه هستند. باوجوداین، شایعه عرضه آیفون ۱۷ پرو در سه رنگ جدید نشان می‌دهد که اپل ممکن است در حال آزمایش رنگ‌های جدید برای جذب طیف وسیع‌تری از کاربران باشد. این تغییر می‌تواند به‌معنای آن باشد که اپل به دنبال ایجاد تعادل بین طراحی کلاسیک و مدرن در محصولات خود است.

اپل احتمالاً مدل جدیدی با نام آیفون ۱۷ ایر یا اسلیم نیز معرفی خواهد کرد که برخلاف مدل‌های ۱۶ با نرخ نوسازی ۶۰ هرتز، از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز برخوردار خواهد بود. علاوه‌بر رنگ‌های جدید، آیفون ۱۷ پرو تغییر اساسی دیگری در بخش طراحی دکمه‌ها به خود خواهد دید. به‌جای دو دکمه مجزا برای تنظیم صدا و اکشن باتن، دکمه‌ای واحد وظیفه این دو عملکرد را برعهده خواهد گرفت.

با ادغام عملکردهای دو دکمه‌ مجزا در دکمه‌ای واحد، اپل خواهد توانست تا طراحی آیفون را باریک‌تر کند. این دکمه‌ چندکاره انعطاف‌پذیری بیشتری در کنترل دستگاه به‌ارمغان می‌آورد. با‌این‌حال، با‌توجه‌به فاصله‌ زمانی تا عرضه نهایی، احتمال تغییر در عملکردهای این دکمه وجود دارد.

اپل ممکن است آیفون ۱۷ پرو را در رنگ سبز جدیدی عرضه کند

نوشته اپل احتمالاً آیفون ۱۷ پرو را با رنگ‌های جدید روانه بازار خواهد کرد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow