ایرباد Enco X3 اوپو با قابلیت‌های ویژه رونمایی شد

اوپو ایرباد Enco X3 را با تراشه BES2700، درایور باس ۱۱ میلی‌متری، توییتر ۶ میلی‌متری و فناوری حذف نویز پیشرفته معرفی کرد. به‌گزارش تک‌ناک، شرکت اوپو در رویداد رونمایی گوشی‌های سری Find X8 در چین، ایربادجدید خود با نام Enco X3 را نیز معرفی کرد. ایرباد جدید اوپو به تراشه BES2700 و درایور باس ۱۱ […] نوشته ایرباد Enco X3 اوپو با قابلیت‌های ویژه رونمایی شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۵ آبان , ۱۴۰۳ - 00:00
 0  2
ایرباد Enco X3 اوپو با قابلیت‌های ویژه رونمایی شد

اوپو ایرباد Enco X3 را با تراشه BES2700، درایور باس ۱۱ میلی‌متری، توییتر ۶ میلی‌متری و فناوری حذف نویز پیشرفته معرفی کرد.

به‌گزارش تک‌ناک، شرکت اوپو در رویداد رونمایی گوشی‌های سری Find X8 در چین، ایربادجدید خود با نام Enco X3 را نیز معرفی کرد. ایرباد جدید اوپو به تراشه BES2700 و درایور باس ۱۱ میلی‌متری و توییتر ۶ میلی‌متری مجهز است. این ترکیب صوتی به تولید بیس قدرتمند و تیون‌های میانی شفاف و صدای بلند واضح منجر می‌شود و تجربه شنیداری متعادل و غوطه‌ورانه‌ای را برای کاربران فراهم می‌کند.

ایرباد Enco X3 اوپو به فناوری حذف نویز پیشرفته مجهز شده است که نویز محیطی را تا ۵۰ دسی‌بل کاهش می‌دهد. افزون‌براین، به کاربران اجازه می‌دهد تا موسیقی خود را بدون هیچ‌گونه حواس‌پرتی گوش دهند.فناوری‌های هوشمند مانند کاهش نویز تماس به‌کمک هوش مصنوعی‌ و تشخیص صدای VPU Bone Voiceprint و الگوریتم ضد نویز باد بهینه‌شده، کیفیت تماس‌های صوتی را حتی در محیط‌های پر سر و صدا تضمین می‌کنند.

جدیدترین ایرباد اوپو برای بهبود وضوح صدا از سیستم تشخیص صدای انسان در زمان واقعی استفاده می‌کند که کارایی کاهش نویز را تا ۲۰۰ درصد افزایش می‌دهد. همچنین، استفاده از فناوری DAC دوگانه و سه‌ میکروفون کیفیت صدا هنگام تماس‌ها و پخش موسیقی را بهبود چشمگیری می‌بخشد.

انتقال صدای بدون افت کیفیت و تجربه شنیداری بی‌نظیر

ایرباد Enco X3 اوپو انتقال صدای بی‌سیم بدون افت کیفیت را با نرخ یک مگابیت‌بر‌ثانیه فراهم می‌کنند. پشتیبانی از بلوتوث نسخه ۵/۴ و LHDC 5.0 امکان پخش در فرکانس 192kHz/24bit را فراهم می‌سازد که تجربه شنیداری کم‌نظیری را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. سیستم صوتی ایرباد اوپو با همکاری شرکت دانمارکی Dynaudio به‌دقت تنظیم شده است و از صدای فضایی برای ارائه تجربه شنیداری همه‌جانبه پشتیبانی می‌کند.

کنترل‌های حرکتی ایرباد Enco X3 اوپو نیز به کاربران امکان می‌دهند تا تنها با حرکات ساده دست، موسیقی را پخش یا توقف کنند و تماس‌ها را مدیریت و حجم صدا را تنظیم کنند. این ایربادها گواهی‌نامه را IP55 دریافت کرده‌اند و در‌برابر گرد‌و‌غبار و آب مقاوم‌اند.

اوپو Enco X3 Premium با بهره‌گیری از فناوری‌های صوتی پیشرفته، کیفیت صدای بدون افت و حذف نویز فعال را به ارمغان می‌آورد

گیزموچاینا می‌نویسد که هر‌کدام از این ایربادها به باتری ۵۸ میلی‌آمپرساعتی و کیس شارژ آن‌ها به باتری ۵۶۶ میلی‌آمپرساعتی مجهزند. ایربادهای جدید اوپو از هر دو نوع شارژ سیمی و بی‌سیم پشتیبانی می‌کنند. نسخه شارژ سیمی اوپو Enco X3 با قیمت ۸۹۹ یوان و نسخه شارژ بی‌سیم آن با قیمت ۹۴۹ یوان در بازار چین عرضه شده است.

نوشته ایرباد Enco X3 اوپو با قابلیت‌های ویژه رونمایی شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow