اینستاگرام امکان یکپارچگی با اسپاتیفای را برای کاربران سراسر جهان فراهم کرد

اپلیکیشن‌های اینستاگرام و اسپاتیفای اعلام کردند که به‌روزرسانی جدیدی برای هر دو اپلیکیشن منتشر شده است که باعث یکپارچگی بیشتر آن‌ها می‌شود. به‌گزارش تک‌ناک، اینستاگرام بالاخره به جمع سرویس‌های اجتماعی پیوست که امکان استفاده از سرویس‌های پخش موسیقی را برای کاربران خود فراهم می‌کنند. این شرکت با الهام از تیک‌تاک، قابلیت ذخیره آهنگ‌هایی که کاربران […] نوشته اینستاگرام امکان یکپارچگی با اسپاتیفای را برای کاربران سراسر جهان فراهم کرد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۸ مهر , ۱۴۰۳ - 21:00
 0  3
اینستاگرام امکان یکپارچگی با اسپاتیفای را برای کاربران سراسر جهان فراهم کرد

اپلیکیشن‌های اینستاگرام و اسپاتیفای اعلام کردند که به‌روزرسانی جدیدی برای هر دو اپلیکیشن منتشر شده است که باعث یکپارچگی بیشتر آن‌ها می‌شود.

به‌گزارش تک‌ناک، اینستاگرام بالاخره به جمع سرویس‌های اجتماعی پیوست که امکان استفاده از سرویس‌های پخش موسیقی را برای کاربران خود فراهم می‌کنند. این شرکت با الهام از تیک‌تاک، قابلیت ذخیره آهنگ‌هایی که کاربران در این اپلیکیشن پیدا می‌کنند، برای گوش‌دادن بعدی در اسپاتیفای فراهم کرده است. به‌گفته اینستاگرام، این یکپارچگی برای کاربران سراسر دنیا دردسترس قرار گرفته است. کاربران در هر نقطه‌ای از جهان به‌زودی به این ویژگی دسترسی خواهند داشت.

در مقایسه با رقبا، اینستاگرام در یکپارچگی با سرویس‌های پخش موسیقی کمی عقب مانده است. تیک‌تاک پس از متوقف‌کردن سرویس اشتراک موسیقی خود به نام «تیک‌تاک موزیک»، تصمیم گرفت تمرکز خود را روی ادغام با تعداد بیشتری از سرویس‌های پخش موسیقی قرار دهد. هم‌اکنون، تیک‌تاک با سرویس‌های محبوبی چون اپل موزیک و آمازون موزیک همکاری می‌کند. همچنین، در حال افزودن یکپارچگی با سرویس موسیقی Melon، محبوب‌ترین سرویس پخش موسیقی در کره‌جنوبی است. باوجوداین‌، عجیب است که اینستاگرام تا این حد زمان برده است تا با اسپاتیفای، یکی از سرویس‌های محبوب پخش موسیقی در جهان، همکاری کند.

اینستاگرام، پس از مدت‌ها انتظار، قابلیت پخش موسیقی از یک سرویس استریمینگ را به پلتفرم خود اضافه کرد

فبه‌نقل از فون‌آرنا، این قابلیت جدید به کاربران اینستاگرام اجازه می‌دهد تا وقتی آهنگی را در این اپلیکیشن مشاهده می‌کنند، روی آن کلیک کنند و سپس دکمه «Add» را بزنند. آهنگ‌های ذخیره‌شده به پلی‌لیست «Liked Songs» در اسپاتیفای اضافه می‌شوند تا کاربران بتوانند در فرصت مناسب به آن‌ها گوش دهند.

نکته مهم این است که اینستاگرام فعلاً تنها با اسپاتیفای یکپارچگی دارد و هیچ سرویس پخش موسیقی دیگری به این اپلیکیشن متصل نیست. با‌توجه‌به محبوبیت این قابلیت و درخواست‌های کاربران، ممکن است اینستاگرام در آینده به سرویس‌های دیگری نیز دسترسی دهد. این موضوع به‌خصوص برای کاربرانی اهمیت زیادی دارد که مشترک یکی از سرویس‌های بزرگ پخش موسیقی در بازار هستند. همچنین، ممکن است یکی از ویژگی‌های پرکاربرد در آینده باشد.

نوشته اینستاگرام امکان یکپارچگی با اسپاتیفای را برای کاربران سراسر جهان فراهم کرد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow