اینستاگرام ویژگی‌های جدیدی را به بخش دایرکت اضافه کرد

اینستاگرام با افزودن قابلیت‌های جدیدی مانند ویرایش عکس و استیکرهای سفارشی و تم‌ها به بخش دایرکت، تجربه‌ی چت را شخصی‌تر و جذاب‌تر می‌کند. به‌گزارش تک‌ناک، اینستاگرام با افزودن ویژگی‌های جدید به بخش دایرکت، تجربه‌ی کاربران را غنی‌تر می‌کند. این ویژگی‌ها شامل قابلیت ویرایش عکس و استفاده از استیکرهای متنوع می‌شوند. کاربران می‌توانند قبل از ارسال... نوشته اینستاگرام ویژگی‌های جدیدی را به بخش دایرکت اضافه کرد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۱۷ شهریور , ۱۴۰۳ - 02:59
 0  1
اینستاگرام ویژگی‌های جدیدی را به بخش دایرکت اضافه کرد

اینستاگرام با افزودن قابلیت‌های جدیدی مانند ویرایش عکس و استیکرهای سفارشی و تم‌ها به بخش دایرکت، تجربه‌ی چت را شخصی‌تر و جذاب‌تر می‌کند.

به‌گزارش تک‌ناک، اینستاگرام با افزودن ویژگی‌های جدید به بخش دایرکت، تجربه‌ی کاربران را غنی‌تر می‌کند. این ویژگی‌ها شامل قابلیت ویرایش عکس و استفاده از استیکرهای متنوع می‌شوند. کاربران می‌توانند قبل از ارسال دایرکت، عکس‌های خود را با استفاده از ابزارهای ویرایش مانند نقاشی و افزودن استیکر شخصی‌سازی کنند. این ویژگی‌ها مشابه قابلیت‌های ویرایش موجود در استوری‌های اینستاگرام هستند.

علاوه‌براین، اینستاگرام اعلام کرده است که کاربران می‌توانند استیکرهای سفارشی خود را از عکس‌های موجود ایجاد و در دایرکت استفاده کنند. در‌نتیجه، ابزارهای ویرایش عکس در چت‌ها در حال گسترش هستند تا با قابلیت‌های ویرایش استوری‌ها یکی شوند.

اینستاگرام با افزودن قابلیت‌های جدیدی مانند ویرایش عکس، استیکرهای سفارشی و تم‌ها تجربه چت را شخصی‌تر و جذاب‌تر می‌کند.

ورج می‌نویسد که اینستاگرام با معرفی تم‌های چت جدید، امکان شخصی‌سازی بیشتر تجربه‌ی پیام‌رسانی را فراهم کرده است. کاربران می‌توانند با انتخاب تم‌هایی مانند تم‌های پاییزی یا تم‌های مرتبط با رویدادهای فرهنگی، ظاهر چت‌های خود را تغییر دهند. همچنین، قابلیت افزودن نماد کیک تولد به یادداشت‌ها امکان تبریک تولد به دوستان را به‌صورت مستقیم در دایرکت فراهم می‌کند.

بر‌اساس اظهارات آدام موسری، مدیر‌عامل اینستاگرام، بخش دایرکت این پلتفرم شاهد رشد چشمگیری بوده است. به‌همین‌دلیل، اینستاگرام تمرکز ویژه‌ای روی توسعه‌ی ابزارها و ویژگی‌های جدید در این حوزه دارد. اهمیت دایرکت‌ها در اینستاگرام به‌اندازه‌ای است که این شبکه‌ی اجتماعی محبوب از داده‌های مربوط به ارسال پیام‌ها برای رتبه‌بندی محتوا استفاده می‌کند.

در ماه جولای، موسری اعلام کرد که یکی از عوامل مهم در الگوریتم رتبه‌بندی پلتفرم مذکور، تعداد دفعاتی است که یک پست از‌طریق دایرکت به‌اشتراک گذاشته می‌شود. وی در ویدئویی توضیح داد ایجاد محتوایی که کاربران تمایل داشته باشند آن را با دوستان و آشنایان خود به‌اشتراک‌ گذارند، می‌تواند به رشد پیج کمک شایانی کند.

نوشته اینستاگرام ویژگی‌های جدیدی را به بخش دایرکت اضافه کرد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow