بازگشت بازی Death Stranding در سال آینده

هیدئو کوجیما، خالق سری بازی Death Stranding، در حال آماده‌سازی بازگشت این سری در سال آینده با عرضه بازی Death Stranding 2 است. به گزارش تک‌ناک، این نسخه جدید بازی با تکنولوژی و سخت‌افزار نسل جدید ساخته شده است و اولین بازی کوجیما برای کنسول‌های نسل نهم خواهد بود. هم‌زمان، این سری از طریق پورت‌های […] نوشته بازگشت بازی Death Stranding در سال آینده اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۸ مهر , ۱۴۰۳ - 19:00
 0  1
بازگشت بازی Death Stranding در سال آینده

هیدئو کوجیما، خالق سری بازی Death Stranding، در حال آماده‌سازی بازگشت این سری در سال آینده با عرضه بازی Death Stranding 2 است.

به گزارش تک‌ناک، این نسخه جدید بازی با تکنولوژی و سخت‌افزار نسل جدید ساخته شده است و اولین بازی کوجیما برای کنسول‌های نسل نهم خواهد بود.

هم‌زمان، این سری از طریق پورت‌های مختلف بازی اصلی و یک اقتباس سینمایی که به تازگی اعلام شده است، گسترش خواهد یافت.

فیلم Death Stranding توسط استودیو A24 ساخته می‌شود، اما کوجیما به تازگی فاش کرد که پیش از این نیز پیشنهادهایی برای اقتباس سینمایی از این بازی دریافت کرده بود.

بازی‌های کوجیما همیشه ویژگی‌های سینمایی زیادی داشته‌اند، بنابراین او می‌دانست که برای این اقتباس چه چیزی می‌خواهد.

در مصاحبه‌ای با Famitsu، کوجیما توضیح داد که هدف او هیچ‌گاه ساخت یک فیلم پرفروش، پر از انفجار و صحنه‌های اکشن بزرگ نبوده است، به همین دلیل او با A24 همکاری کرد.

کوجیما تأیید کرد که استودیوهای دیگر تمایل داشتند یک فیلم اکشن استاندارد بسازند، اما او معتقد بود که این کار با تجربه‌ای که Death Stranding ارائه می‌دهد در تضاد است.

بازی Death Stranding در سال آینده بازمی‌گردد

هرچند کوجیما جزئیات زیادی درباره رویکرد فعلی A24 بیان نکرد، اما طرفداران می‌توانند انتظار فیلمی به همان اندازه منحصربه‌فرد داشته باشند که در بازی دیده‌اند.

همچنین مهم است بدانید که کوجیما کارگردان این اقتباس سینمایی نخواهد بود، بلکه به عنوان مشاور تهیه‌کننده، بر جزئیات داستان و دیگر نکات مهم نظارت خواهد کرد.

او در این باره گفت:

«می‌خواهم با استودیو A24 فیلمی بسازم که کمی متفاوت باشد.»

برای افرادی که A24 را نمی‌شناسند، این همان شرکتی است که پشت فیلم‌هایی مانند: Everything Everywhere All At Once و Uncut Gems قرار دارد.

این شرکت با رویکرد خاص خود و تمرکز بر ساخت فیلم‌های مستقل و البته متفاوت، به یک نام معتبر در صنعت سینما تبدیل شده است.

کوجیما همچنین بیان کرد که هیچ‌کس مانند A24 رویکردی مشابه به سینما ندارد و به همین دلیل، این شرکت را برای اقتباس Death Stranding انتخاب کرده است.

هنوز تاریخ انتشار این اقتباس اعلام نشده است، اما احتمال دارد این فیلم بخشی از یک پروژه بزرگ‌تر و آغازگر دنیای سینمایی Death Stranding باشد.

نوشته بازگشت بازی Death Stranding در سال آینده اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow