بازی‌های سونیک همچنان برای کنسول‌های قدیمی‌تر منتشر می‌شود

تیم سازنده سری بازی‌های محبوب سونیک تلاش خواهد کرد تا آثار خود را تا جای ممکن برای سیستم‌های قدیمی‌تر نیز عرضه و از آنها پشتیبانی کند. به گزارش تک‌ناک، تاکاشی ایزوکا، تهیه‌کننده سری سونیک در مصاحبه با IGN گفته است که می‌خواهد «بیشترین تعداد ممکن» بتوانند این بازی‌ها را تجربه کنند، هرچند سیستم‌های جدیدتر امکان […] نوشته بازی‌های سونیک همچنان برای کنسول‌های قدیمی‌تر منتشر می‌شود اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۱۶ مهر , ۱۴۰۳ - 01:00
 0  4
بازی‌های سونیک همچنان برای کنسول‌های قدیمی‌تر منتشر می‌شود

تیم سازنده سری بازی‌های محبوب سونیک تلاش خواهد کرد تا آثار خود را تا جای ممکن برای سیستم‌های قدیمی‌تر نیز عرضه و از آنها پشتیبانی کند.

به گزارش تک‌ناک، تاکاشی ایزوکا، تهیه‌کننده سری سونیک در مصاحبه با IGN گفته است که می‌خواهد «بیشترین تعداد ممکن» بتوانند این بازی‌ها را تجربه کنند، هرچند سیستم‌های جدیدتر امکان به نمایش گذاشتن گرافیک و سرعت سونیک با کیفیت بالاتری را فراهم می‌آورند.

ایزوکا اعلام کرد: «به عنوان یک بازار، ما کنسول‌های سطح بالا را داریم و احساس می‌کنیم با این کنسول‌ها می‌توانیم بازی‌های جدیدتری از سونیک بسازیم که سرعت او را بهتر به نمایش بگذارند، همچنین رابط کاربری بهتری را ارائه دهند.»

بازی‌های سونیک برای کنسول‌های قدیمی‌تر همچنان منتشر می‌شود

وی تصریح کرد: «با وجود این، ما می‌خواهیم از کنسول‌های ضعیف‌تر نیز پشتیبانی کنیم. حتی با وجود عرضه PS5 Pro و دیگر فناوری‌های جدید، احساس می‌کنیم که مهم است تا از کنسول‌های ضعیف‌تر نیز پشتیبانی داشته باشیم تا کاربران زیادی همچنان بتوانند سونیک بازی کنند.»

ایزوکا اشاره کرد که اگرچه PS5 Pro جدید از نظر برخی بازیکنان گران‌قیمت به نظر می‌رسد، اما برای کیفیتی که ارائه می‌دهد، خیلی هم گران نیست و برای گیمرهای حرفه‌ای بسیار مناسب خواهد بود.

همچنین شرکت سگا به تازگی اعلام کرده است که «فیلم سونیک 3» به عنوان یک DLC برای بازی Sonic x Shadow Generations، کمی قبل از اکران فیلم عرضه خواهد شد.

این بسته الحاقی الهام گرفته از سکانس‌های این فیلم است و پیش از اکران آن در ۱۲ دسامبر منتشر خواهد شد.

نوشته بازی‌های سونیک همچنان برای کنسول‌های قدیمی‌تر منتشر می‌شود اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow