بازی God of War Ragnarök با نقدهای منفی در استیم بمباران شد!

God of War Ragnarok باردیگر به‌دلیل الزام اتصال کاربران کامپیوتر به حساب PSN با هجوم نظرات منفی کاربران در استیم مواجه شد. به‌گزارش تک‌ناک، بازی God of War Ragnarök در Steam به‌دلیل الزام اتصال کاربران PC به حساب PSN، با نقدهای منفی زیادی روبه‌رو شده است. یوروگیمر می‌نویسد که درحال‌حاضر، این بازی امتیاز «متوسط» را […] نوشته بازی God of War Ragnarök با نقدهای منفی در استیم بمباران شد! اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۲ مهر , ۱۴۰۳ - 19:00
 0  1
بازی God of War Ragnarök با نقدهای منفی در استیم بمباران شد!

God of War Ragnarok باردیگر به‌دلیل الزام اتصال کاربران کامپیوتر به حساب PSN با هجوم نظرات منفی کاربران در استیم مواجه شد.

به‌گزارش تک‌ناک، بازی God of War Ragnarök در Steam به‌دلیل الزام اتصال کاربران PC به حساب PSN، با نقدهای منفی زیادی روبه‌رو شده است. یوروگیمر می‌نویسد که درحال‌حاضر، این بازی امتیاز «متوسط» را از تقریباً ۵,۰۰۰ نقد کاربران گرفته است. بسیاری از دیدگاه‌های منفی به نارضایتی از الزام اتصال به PSN برای اجرای بازی تک‌نفره اشاره می‌کنند.

با‌این‌حال، برخی از بازیکنان گزارش داده‌اند که بدون اتصال به حساب PSN هم موفق شده‌اند این بازی را اجرا کنند. درمقابل، بعضی دیگر از بازیکنان به مشکلات مربوط به ایجاد حساب PSN اشاره کرده‌اند که شامل ارسال شماره موبایل یا عکس از کارت شناسایی برای تأیید سن است.

بازی God of War Ragnarök در Steam به دلیل الزام اتصال کاربران PC به حساب PSN، با نقدهای منفی زیادی روبرو شده است.

یکی از کاربران که نظر مثبتی درباره‌ی بازی داشته، بیان کرده است:

درک می‌کنم که چرا مردم از موضوع حساب پلی‌استیشن ناراضی‌اند؛ اما من بدون ورود به حساب PSN هم بازی کردم.

درمقابل، دیدگاه‌های منفی شامل مشکلات عملکرد بازی مثل کرش‌های مداوم، مشکلات صوتی و بصری، و نرخ فریم‌ بسیار کم است که تجربه‌ی برخی کاربران را مختل کرده است.

این نسخه‌ی PC بازی شامل ارتقاهای گرافیکی و ویژگی‌های جدید مخصوص PC است. همچنین، ویژگی جدیدی اضافه شده که به بازیکنان امکان کاهش فرکانس راهنمایی‌های Mimir را می‌دهد و می‌توان ازطریق تنظیمات گیم‌پلی به آن دسترسی داشت.

نوشته بازی God of War Ragnarök با نقدهای منفی در استیم بمباران شد! اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow