بازی Star Wars Jedi: Survivor برای دو کنسول دیگر منتشر می‌شود

امروز، استودیو Respawn Entertainment اعلام کرد که بازی Star Wars Jedi: Survivor به زودی برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان نیز منتشر خواهد شد. به گزارش تک‌ناک، این عنوان بازی هم‌اکنون برای پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری X|S در دسترس است. برای افرادی که همچنان از کنسول‌های نسل قبلی استفاده می‌کنند و منتظر فرصتی برای... نوشته بازی Star Wars Jedi: Survivor برای دو کنسول دیگر منتشر می‌شود اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۱۸ مرداد , ۱۴۰۳ - 13:59
 0  3
بازی Star Wars Jedi: Survivor برای دو کنسول دیگر منتشر می‌شود

امروز، استودیو Respawn Entertainment اعلام کرد که بازی Star Wars Jedi: Survivor به زودی برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان نیز منتشر خواهد شد.

به گزارش تک‌ناک، این عنوان بازی هم‌اکنون برای پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری X|S در دسترس است.

برای افرادی که همچنان از کنسول‌های نسل قبلی استفاده می‌کنند و منتظر فرصتی برای تجربه این بازی بودند، اکنون زمان آن فرا رسیده است. بازی Star Wars Jedi: Survivor در تاریخ 17 سپتامبر برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

به نقل از wccftech، با عرضه این بازی روی کنسول‌های نسل قبلی، مجموعه‌ای از بهینه‌سازی‌ها انجام شده تا بازی به‌ صورت روان و بدون مشکل روی این کنسول‌ها اجرا شود.

همچنین اگر پیش از 17 سپتامبر بازی Star Wars Jedi: Survivor را پیش‌خرید کنید، یک ست لباس Hermit، یک ست شمشیر نوری Hermit و یک ست Blaster Combustion دریافت خواهید کرد.

این بازی برای کنسول‌های نسل قبلی با قیمت 49.99 دلار عرضه خواهد شد. همچنین مسیری برای ارتقا از کنسول‌های نسل قبلی به پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری X|S فراهم شده است.

بازی Star Wars Jedi: Survivor به زودی برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر می‌شود

اگر در گذشته Star Wars Jedi: Survivor را روی رایانه شخصی بازی کرده‌اید، یا قصد دارید آن را تجربه کنید، به‌زودی یک به‌روزرسانی منتشر خواهد شد. این به‌روزرسانی بهبودهایی را به همراه خواهد داشت که بازی را روان‌تر و با کیفیت گرافیکی بالاتر اجرا می‌کند.

Star Wars Jedi: Survivor دنباله‌ای برای بازی Star Wars Jedi: Fallen Order است و کال کستیس دوباره باید سفری جدید را برای فرار از گذشته تاریک و مخفی امپراتوری آغاز کند. او از زمان آخرین ماجراجویی‌، توانایی‌های خود را بهبود بخشیده و به یک شوالیه جدای قوی‌تر تبدیل شده است. در این سفر، کال با دوستان قدیمی دیدار می‌کند و با افراد جدیدی نیز دوستی‌هایی برقرار می‌نماید. کال اکنون به توانایی‌های بیشتری نسبت به Star Wars Jedi: Fallen Order دسترسی دارد و روش‌های جدیدی برای عبور از زمین‌های سخت و کشف محیط‌های جدید پیش‌روی او است.

نوشته بازی Star Wars Jedi: Survivor برای دو کنسول دیگر منتشر می‌شود اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow