بلواسکای امکان اشتراک‌گذاری ویدئو را فراهم کرد

شبکه‌ی اجتماعی بلواسکای در اقدامی جالب حالا به کاربران خود اجازه می‌دهد تا ویدئوهای کوتاه حداکثر ۶۰ ثانیه‌ای را به‌اشتراک بگذارند. به‌گزارش تک‌ناک، بلواسکای، شبکه‌ی اجتماعی نوظهوری که جک دورسی، بنیان‌گذار توییتر، راه‌اندازی کرده، با سرعت چشمگیری در حال رشد است. این پلتفرم که به‌عنوان جایگزینی برای ایکس شناخته می‌شود، به‌تازگی قابلیت اشتراک‌گذاری ویدئو را […] نوشته بلواسکای امکان اشتراک‌گذاری ویدئو را فراهم کرد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۳ شهریور , ۱۴۰۳ - 03:00
 0  4
بلواسکای امکان اشتراک‌گذاری ویدئو را فراهم کرد

شبکه‌ی اجتماعی بلواسکای در اقدامی جالب حالا به کاربران خود اجازه می‌دهد تا ویدئوهای کوتاه حداکثر ۶۰ ثانیه‌ای را به‌اشتراک بگذارند.

به‌گزارش تک‌ناک، بلواسکای، شبکه‌ی اجتماعی نوظهوری که جک دورسی، بنیان‌گذار توییتر، راه‌اندازی کرده، با سرعت چشمگیری در حال رشد است. این پلتفرم که به‌عنوان جایگزینی برای ایکس شناخته می‌شود، به‌تازگی قابلیت اشتراک‌گذاری ویدئو را به سایر امکانات خود اضافه کرده است.

نئووین می‌نویسد که کاربران حالا می‌توانند کلیپ‌های ویدئویی حداکثر ۶۰ ثانیه‌ای را در پست‌های خود قرار دهند. در‌حال‌حاضر، بلواسکای از فرمت‌های ویدئویی محبوب مانند MP4 ،MPEG ،WebM و MOV پشتیبانی می‌کند. ویدئوها به‌صورت پیش‌فرض به‌طور خودکار پخش می‌شوند؛ اما کاربران می‌توانند این قابلیت را در تنظیمات حساب کاربری خود غیرفعال کنند.

این ویژگی جدید از همین لحظه برای کاربران وب دردسترس است و کاربران نسخه‌های موبایل نیز با به‌روزرسانی اپلیکیشن خود به نسخه‌ی ۱/۹۱ می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

امکان اشتراک‌گذاری ویدیو بلواسکای

ویدئوهای آپلود‌شده می‌توانند شامل زیرنویس و برچسب‌هایی برای دسته‌بندی محتوا، از‌جمله علامت‌گذاری محتوای بزرگ‌سالان باشند. برای حفظ کیفیت محتوا، کاربران می‌توانند ویدئوهایی که به نظرشان نامناسب یا خلاف قوانین هستند، به تیم بررسی و تأیید Bluesky گزارش کنند. همچنین، سیستم بلواسکای مجهز به فناوری تشخیص خودکار محتوا است تا هرگونه ویدئو غیرقانونی را به‌طور خودکار شناسایی و حذف کند.

به‌منظور کاهش ارسال اسپم و سوءاستفاده از این قابلیت، Bluesky از تمام کاربران خواسته است تا پیش از ارسال ویدئو، آدرس ایمیل خود را تأیید کنند. در هفته‌های اخیر، این شبکه‌ی اجتماعی با رشد چشمگیری مواجه شده است. ممنوعیت موقت شبکه‌ی اجتماعی ایکس در برزیل به‌دنبال حکم دادگاه عالی این کشور، موجی از کاربران جدید را به‌سمت بلواسکای روانه کرد؛ به‌طوری‌که تا پایان آگوست، تعداد کاربران این پلتفرم یک‌میلیون نفر افزایش یافت.

با‌این‌حال، بلواسکای همچنان در رقابت با تردز، یکی از شبکه‌های اجتماعی متا، قرار دارد. بر‌اساس آمار غیررسمی، تردز در‌حال‌حاضر حدود ۹/۷ میلیون نفر کاربر دارد. گفتنی است که تردز طی یک سال پس از راه‌اندازی، توانست بیش از ۱۷۵ میلیون نفر کاربر فعال ماهانه جذب کند. این موفقیت چشمگیر تا حد زیادی مدیون انتقال کاربران اینستاگرام به این پلتفرم جدید بوده است.

نوشته بلواسکای امکان اشتراک‌گذاری ویدئو را فراهم کرد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow