بهترین گوشی برای بازی کالاف دیوتی در بازه های قیمتی مختلف

چند سالی است که کالاف دیوتی در لیست بهترین بازی‌های موبایلی قرار گرفته است. به همین خاطر، بسیاری از افرادی که به بازی‌های موبایلی علاقه دارند، برای خرید گوشی تمرکز خود را روی اجرای این بازی می‌گذارند. اما بهترین گوشی برای کالاف دیوتی باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ در هر بازه قیمتی کدام گوشی برای […] نوشته بهترین گوشی برای بازی کالاف دیوتی در بازه های قیمتی مختلف اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۳۰ مهر , ۱۴۰۳ - 01:00
 0  3
بهترین گوشی برای بازی کالاف دیوتی در بازه های قیمتی مختلف

چند سالی است که کالاف دیوتی در لیست بهترین بازی‌های موبایلی قرار گرفته است. به همین خاطر، بسیاری از افرادی که به بازی‌های موبایلی علاقه دارند، برای خرید گوشی تمرکز خود را روی اجرای این بازی می‌گذارند.

اما بهترین گوشی برای کالاف دیوتی باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ در هر بازه قیمتی کدام گوشی برای کالاف دیوتی بهتر است؟ برای پاسخ به این سوالات، در این مطلب از تک ناک با ما همراه باشید.

ویژگی‌های بهترین گوشی برای کالاف دیوتی چیست؟

بازی کالاف دیوتی در سبک بازی‌های بتل‌رویال قرار می‌گیرد. به این معنی که شما در یک جهان پر اسلحه به همراه بیش از ۱۰۰ بازیکن دیگر قرار می‌گیرید و باید با کمک امکاناتی که در اختیار دارید یا در حین بازی به‌دست می‌آورید، رقبا را پیدا کنید و آن‌ها را از بین ببرید. همین باعث شده است تا کالاف دیوتی به یکی از بهترین بازی‌های موبایلی تبدیل شود.

با افزایش تب و تاب بازی‌های آنلاین موبایلی و همین‌طور محبوب شدن کالاف دیوتی وارزون در کنسول و کامپیوتر، اکتیویژن نسخه وارزون موبایل را نیز عرضه کرد تا در کنار کالاف دیوتی موبایل به یکی از بهترین بازی‌های بتل‌رویال تبدیل شود.

ویژگی های بهترین گوشی برای کالاف دیوتی

اگر به دنبال کالاف دیوتی موبایل و کالاف دیوتی وارزون موبایل هستید، باید بگوییم که به یک گوشی قدرتمند نیاز دارید تا توانایی پردازش روان این دو بازی را داشته باشد. البته باید به این نکته اشاره کنیم که کالاف دیوتی وارزون موبایل نسبت به نسخه موبایل معمولی به پردازنده قوی‌تری نیاز دارد. البته این بازی هنوز آن‌چنان بهینه نشده است و جای پیشرفت زیادی دارد.

یک گوشی که برای تجربه بازی کالاف دیوتی مناسب باشد، باید پردازنده، رم و حافظه داخلی خوبی داشته باشد. حداقل رم برای تجربه روان بازی کالاف دیوتی با گرافیک خوب و FPS بالا، ۶ گیگابایت است و ترجیحا باید گوشی شما ۵ گیگابایت فضای خالی داشته باشد. البته برای وارزون موبایل، بهتر است حداقل ۸ الی ۱۲ گیگابایت رم داشته باشید و حافظه داخلی را تا ۱۰ گیگابایت خالی کنید.

بهترین گوشی مخصوص کالاف دیوتی تا ۷ میلیون تومان

اگر به دنبال یک گوشی اقتصادی هستید که توانایی اجرای کالاف دیوتی را داشته باشد، پیشنهاد می‌کنیم به فکر خرید گوشی‌هایی از دو برند سامسونگ و شیائومی باشید. چرا که در این قیمت گوشی‌های دیگری از برندهای مختلف مانند داریا و ویکو وجود دارند، اما به دلیل نبود خدمات پس از فروش و تجهیزات جانبی، خریدشان را پیشنهاد نمی‌کنیم. در ادامه دو گوشی برتر زیر ۷ میلیون تومان برای کالاف دیوتی را معرفی خواهیم کرد.

سامسونگ Galaxy A05s؛ گزینه‌ای مناسب برای تجربه کالاف دیوتی

سامسونگ در سال ۲۰۲۴ یک گوشی اقتصادی با عنوان A05S را معرفی کرد که نسخه قوی‌تر A05 است. این گوشی شاید صفحه‌نمایش کاملا اقتصادی PLS داشته باشد یا فریم‌ریت آن ۶۰ هرتز باشد، اما پردازنده ۶ نانومتری اسنپ دراگون ۶۸۰ دارد که می‌تواند به راحتی از پس بازی کالاف دیوتی بر بیاید. البته برای تجربه با گرافیک بالا، باید بیشتر از این مبلغ هزینه کنید.

سامسونگ A05S؛ بهترین گوشی برای کالاف دیوتی تا زیر ۷ میلیون تومان

شما می‌توانید با کمتر از ۷ میلیون تومان گوشی Galaxy A05s را با حافظه ۱۲۸ گیگابایتی و رم ۴ گیگ خریداری کنید. این مقدار رم ممکن است در حین بازی کمی برایتان دردسرساز باشد. به همین خاطر، بهتر است در حین بازی هیچ برنامه دیگری باز نگذارید.

شیائومی Redmi 13C NFC با رم ۶ گیگابایتی

یکی از گوشی‌هایی که پیشنهاد می‌کنیم برای تجربه بازی کالاف دیوتی تهیه کنید، گوشی Redmi 13C NFC است. این گوشی نسبت به A05S از پردازنده ضعیف‌تری برخوردار است. پردازنده این گوشی مدیاتک Helio G85 و از نوع ۱۲ نانومتری می‌باشد. همچنین پردازنده گرافیکی آن از نوع مالی G52 است که می‌تواند بازی کالاف دیوتی را با کیفیت متوسط رو به پایین اجرا کند.

ردمی ۱۳ سی در لیست بهترین گوشی های مخصوص کالاف دیوتی

یکی از نکات مثبت درباره Redmi 13C NFC حافظه رم آن است که ۶ گیگابایتی می‌باشد. همچنین صفحه‌نمایش این گوشی از نوع ۹۰ هرتزی است. شما می‌توانید این گوشی را با حافظه ۲۱۸ گیگابایتی و با قیمتی کمتر از ۷ میلیون تومان از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید.

بهترین گوشی های گیمینگ در بازه قیمتی زیر ۱۰ میلیون تومان

در بازه قیمتی زیر ۱۰ میلیون تومان گوشی‌های نسبتا بهتری نسبت به بازه قیمتی زیر ۷ میلیون تومان وجود دارند که می‌توانید برای خرید آن‌ها اقدام کنید. از جمله این گوشی‌ها می‌توان به Galaxy A15 و Redmi Note 13 4G اشاره کرد. در ادامه این دو گوشی را بررسی کرده‌ایم.

سامسونگ Galaxy A15 با اندروید 14

یکی از بهترین گوشی‌هایی که می‌توانید با قیمت کمتر از ۱۰ میلیون تومان تهیه کنید، گوشی Galaxy A15 است. این گوشی نسبت به نسخه ارزان‌تر خود یعنی A05S تقریبا از همه جهت برتری دارد. صفحه‌نمایش این گوشی سوپر آمولد است که تا ۹۰ هرتز نیز امکان افزایش نرخ تازه‌سازی آن را خواهید داشت.

یکی از بهترین گوشی ها برای کالاف دیوتی

گوشی Galaxy A15 به چیپست Mediatek Helio G99 مجهز شده است که نسبت به پردازنده اسنپ دراگون هم‌رده خود  عملکرد نسبتا ضعیف‌تری دارد. اما عرضه شدن با اندروید ۱۴ در کنار امکاناتی که پیش‌تر به آن اشاره کردیم، می‌تواند این گوشی را به بهترین گوشی زیر ۱۰ میلیون تومان برای کالاف دیوتی تبدیل کند. ضمنا این گوشی حافظه ۱۲۸ گیگابایتی و رم ۶ گیگ دارد.

شیائومی Redmi Note 13 4G؛ با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و پردازنده اسنپ دراگون

یکی از بهترین گوشی‌هایی که می‌توانید با مبلغ کمتر از ۱۰ میلیون تومان برای بازی کالاف دیوتی تهیه کنید، شیائومی Redmi Note 13 4G است. این گوشی از جهاتی نسبت به Galaxy A15 برتری دارد. به عنوان مثال، با خرید این گوشی شارژر ۳۳ واتی در جعبه آن را نیز دریافت می‌کنید و همین‌طور صفحه‌نمایش آن از نوع آمولد ۱۲۰ هرتزی است.

بهترین گوشی برای کالاف دیوتی

با خرید Redmi Note 13 4G، علاوه بر دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، یک پردازنده اسنپ دراگون ۶۸۵ نیز دریافت می‌کنید که می‌تواند بازی کالاف دیوتی موبایل را با کیفیت بالا ولی با اف پی اس نسبتا پایین اجرا کند. البته باید به این نکته نیز اشاره کنیم که این گوشی را می‌توانید با حافظه ۲۵۶ و رم ۸ گیگابایتی خریداری کنید.

بهترین گوشی برای کالاف دیوتی زیر ۱۵ میلیون تومان

با قیمت زیر ۱۵ میلیون تومان می‌توانید گوشی‌هایی را از دو برند شیائومی و سامسونگ انتخاب کنید که می‌توانند بازی کالاف دیوتی موبایل را با گرافیک نسبتا بالا اجرا کنند. البته در صورت تمایل، محصولات آنر نیز می‌توانند پاسخگوی نیاز شما باشند. در ادامه دو مدل از انواع بهترین گوشی برای کالاف دیوتی را معرفی خواهیم کرد.

شیائومی Redmi Note 13R Pro

یکی از گزینه‌های مقرون به صرفه و البته مناسب برای بازی کالاف دیوتی، گوشی Redmi Note 13R Pro است که می‌توانید با کمتر از ۱۴ میلیون تومان نسخه ۲۵۶ گیگ آن را به همراه رم ۱۲ گیگابایتی خریداری کنید.

این گوشی نسبت به رقیب اصلی خود یعنی Note 13 Pro 4G برتری‌هایی دارد که از جمله برخی از آن‌ها می‌توان به صفحه‌نمایش OLED و پردازنده آن اشاره کرد.

بهترین گوشی برای کالاف دیوتی در بازه قیمتی زیر ۱۵ میلیون تومان

گوشی Redmi Note 13R Pro مجهز به پردازنده Dimensity 6080 است که از پردازنده گرافیکی Mali G57 استفاده می‌کند. به این معنی که بازی کالاف دیوتی موبایل را می‌تواند با گرافیک نسبتا بالا و روان اجرا کند. این در کنار صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتزی، این گوشی را به یک گزینه عالی زیر ۱۵ میلیون تومان تبدیل کرده است.

سامسونگ Galaxy A25؛ انتخابی مناسب

سامسونگ A25 آن‌چنان برتری خاصی نسبت به Redmi Note 13R Pro ندارد و تنها اگر به دنبال خرید یک گوشی کره‌ای هستید و به شیائومی علاقه ندارید، خرید این مدل را پیشنهاد می‌کنیم. نکته‌ای که درباره Galaxy A25 وجود دارد، پردازنده آن است. جایی که سامسونگ برای آن از پردازنده اختصاصی خود یعنی Exynos 1280 پنج نانومتری استفاده کرد.

بهترین گوشی برای کالاف دیوتی از برند سامسونگ

صفحه‌نمایش مورد استفاده در Galaxy A25 از نوع سوپر آمولد است که از نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی نیز پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید در بازه قیمتی زیر ۱۵ میلیون تومان، این گوشی را با حافظه ۲۵۶ و رم ۸ گیگابایتی خریداری کنید.

بهترین گوشی مخصوص کالاف دیوتی تا ۲۰ میلیون تومان

در بازه قیمتی زیر ۲۰ میلیون تومان گزینه‌های عالی برای تجربه بازی کالاف دیوتی وجود دارند که می‌توانید به سراغ آن‌ها بروید. اگر به دنبال خرید بهترین گوشی برای کالاف دیوتی هستید، ادامه این بخش را به هیچ عنوان از دست ندهید.

گوشی Galaxy A55؛ بهترین میان‌رده سامسونگ در 2024

گوشی سامسونگ مدل Galaxy A55 یکی از بهترین گزینه‌های زیر ۲۰ میلیون تومان برای تجربه بازی کالاف دیوتی موبایل است که می‌توانید آن را از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید. پردازنده این گوشی Exynos 1480 است که در بازی کالاف دیوتی عملکرد خوبی دارد اما ممکن است بعد از مدتی بازی کردن مقداری داغ شود و افت فریم پیدا کند.

بهترین گوشی برای کالاف دیوتی

گوشی A55 صفحه‌نمایش سوپر آمولد ۱۲۰ هرتزی دارد که می‌توانید با کمتر از ۲۰ میلیون تومان، نسخه ۱۲۸ گیگابایتی به همراه رم ۸ گیگ آن را خریداری کنید. اما اگر توانایی پرداخت کمی هزینه بیشتر را دارید، پیشنهاد می‌کنیم به فکر خرید نسخه ۲۵۶ و رم ۱۲ گیگابایتی آن باشید.

پوکو X6 Pro؛ میان‌رده‌ای با پردازنده قدرتمند

گوشی پوکو X6 Pro یکی از بهترین گوشی‌های زیر ۲۰ میلیون تومان است که پردازنده قدرتمندی دارد و می‌توانید برای تجربه بازی‌های کالاف دیوتی موبایل و وارزون موبایل روی آن حساب ویژه باز کنید. این گوشی صفحه‌نمایش آمولد ۱۲۰ هرتزی دارد و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری آن می‌تواند به بهترین شکل نیاز گیمینگ شما را برطرف کند.

پوکو ایکس ۶ پرو با پردازنده قوی

گوشی Poco X6 Pro مجهز به پردازنده Mediatek Dimensity 8300 است که در بازه قیمتی خود عملکرد بی‌مانندی دارد. شما می‌توانید این گوشی را با حافظه ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگ با رم‌های ۸ و ۱۲ گیگابایتی خریداری کنید.

بهترین گوشی های گیمینگ کالاف دیوتی تا ۳۰ میلیون تومان

تا بودجه ۳۰ میلیون گزینه‌های گیمینگ بسیار عالی وجود دارند که می‌توانید برای تجربه بازی کالاف دیوتی به سراغ آن‌ها بروید. در این بازه قیمتی گوشی‌های خوبی از دو برند سامسونگ و شیائومی وجود دارند. شما می‌توانید برای تجربه بازی کالاف دیوتی موبایل با بالاترین کیفیت روی این گوشی‌ها حساب ویژه باز کنید.

سامسونگ Galaxy S23 FE؛ نسخه ارزان‌تر پرچم‌دار سال ۲۰۲۳ این برند

سال ۲۰۲۳ بود که سامسونگ گوشی Galaxy S23 FE را به بازار عرضه کرد. این گوشی به دلیل پردازنده قوی، عملکرد عالی دوربین و باتری قابل قبول توانست به راحتی به آمار فروش بالایی دست پیدا کند. نکته‌ای که در این میان وجود دارد این است که این گوشی در بازه قیمتی ۳۰ میلیون تومان با حافظه‌ها و رم‌های مختلفی عرضه شده است. با کمتر از ۳۰ میلیون تومان، شما می‌توانید نسخه رم ۸ و حافظه ۲۵۶ گیگابایتی آن را خریداری کنید.

سامسونگ s23 fe

پردازنده مورد استفاده در Galaxy S23 FE از نوع Exynos 2200 و ۴ نانومتری است که عملکرد خوبی در بازی‌های سنگین دارد. همچنین فناوری صفحه‌نمایش Dynamic AMOLED 2X این گوشی می‌تواند لذت بازی را برای شما چند برابر کند.

شیائومی 13T Pro 5G؛ قاتل پرچم‌دارها

هر سال شیائومی گوشی را با قیمت مناسب عرضه می‌کند که از نظر عملکرد می‌تواند پا به پای پرچم‌دارها حرکت کند. امسال، گوشی ۱۳ تی پرو گوشی بود که توانست با قیمت تقریبا ۳۰ میلیون تومان، نظر خیلی‌ها را به خود جلب کند.

شیائومی ۱۳ تی پرو؛ در لیست بهترین گوشی ها برای کالاف دیوتی

شما می‌توانید گوشی ۱۳ تی پرو را با حافظه 512  و رم ۱۲ گیگابایت به همراه پردازنده  Dimensity 9200+ خریداری کنید. این گوشی برخلاف رقبای خود از نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتزی پشتیبانی می‌کند که برای بازی کالاف دیوتی می‌تواند بسیار کارآمد و جذاب باشد. همچنین اگر در کنار گیمینگ به عکاسی نیز علاقه دارید، می‌توانید روی این گوشی حساب ویژه باز کنید.

بهترین گوشی‌های گیمینگ تا ۵۰ میلیون تومان

تا قیمت ۵۰ میلیون تومان دیگر نیازی به توجه به پردازنده ندارید. چرا که تقریبا همه گوشی‌ها در این بازه قیمتی می‌توانند بازی کالاف دیوتی را با بالاترین کیفیت اجرا کنند. بلکه باید به فکر نیازهای دیگرتان مانند عکاسی باشید.

گوشی شیائومی 14؛ نسخه پایه از پرچم‌دار ۲۰۲۴ چینی

گوشی شیائومی ۱۴ ۵ جی یکی از بهترین گزینه‌ها در بازه قیمتی ۵۰ میلیون تومان است که می‌توانید آن را با حافظه ۵۱۲ و رم ۱۲ گیگابایتی خریداری کنید. این گوشی از صفحه‌نمایش OLED استفاده می‌کند که می‌تواند با پشتیبانی از ۶۸ میلیارد رنگ کیفیت تصویر فوق‌العاده‌ای را در اختیارتان قرار دهد.

شیائومی 14؛ بهترین گوشی برای کالاف دیوتی

پردازنده مورد استفاده در گوشی شیائومی 14، اسنپ دراگون ۸ نسل ۳ یعنی بهترین پردازنده اسنپ دراگون در سال ۲۰۲۴ است که عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد. این در کنار شارژر ۹۰ واتی می‌تواند یک پکیج گیمینگ عالی برایتان باشد.

سامسونگ Galaxy S24 Plus؛ زیبایی بی حد و مرض

اگر به دنبال بهترین گوشی برای کالاف دیوتی هستید که در کنار عملکرد عالی، زیبایی منحصر به فردی نیز داشته باشد، می‌توانید به سراغ Galaxy S24 Plus بروید. این گوشی از پردازنده Exynos 2400 استفاده می‌کند که در کالاف دیوتی عملکردی بی‌نظیر دارد. با این حال، در صورت بازی کردن برای مدل طولانی ممکن است گوشی مقداری داغ شود.

سامسونگ اس ۲۴ پلاس

برخلاف رقیب اصلی خود یعنی شیائومی 14، اس ۲۴ پلاس با حافظه ۲۵۶ گیگابایتی عرضه شده است و می‌توانید آن را با رم ۱۲ گیگ خریداری کنید. اگر این موضوع برایتان چندان مهم نیست، پیشنهاد می‌کنیم نیم‌نگاهی به این گوشی داشته باشید.

بهترین گوشی برای کالاف دیوتی با قیمت بیشتر از ۵۰ میلیون تومان

در میان گوشی‌های در بازه قیمتی بالاتر از ۵۰ میلیون تومان، پیشنهاد می‌کنیم به سراغ پرچم‌دارها بروید. در این بازه قیمتی، گوشی‌های شیائومی ۱۴ اولترا و همین‌طور سامسونگ اس ۲۴ اولترا می‌توانند گزینه‌های مناسبی برای شما باشند.

سامسونگ S24 Ultra؛ پرچم‌دار سامسونگ در سال 2024

گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا یکی از بهترین گزینه‌ها برای بازی کالاف دیوتی است که می‌توانید روی آن حساب ویژه باز کنید. این گوشی برای پردازنده اسنپ دراگون ۸ نسل ۳ عرضه شده است که نه‌تنها کالاف دیوتی، بلکه به‌روزترین بازی موبایلی را نیز با بالاترین کیفیت اجرا می‌کند.

اس ۲۴ اولترا؛ بهترین گوشی برای کالاف دیوتی از دید کاربران

صفحه‌نمایش مورد استفاده در سامسونگ اس ۲۴ اولترا از نوع Dynamic LTPO AMOLED 2X است که بالاترین کیفیت تصویر را دارد و رنگ‌ها به واقعی‌ترین شکل ممکن در آن نمایش داده می‌شوند. اگر به دنبال تجربه‌ای منحصر به فرد از بازی کالاف دیوتی هستید، این گوشی را پیشنهاد می‌کنیم.

شیائومی ۱۴ اولترا؛ اگر عکاسی در کنار گیمینگ برایتان مهم است

پردازنده‌ای که در گوشی شیائومی ۱۴ اولترا استفاده شده، کاملا مشابه با اس ۲۴ اولترا است. با این تفاوت که این گوشی را می‌توانید با رم ۱۶ گیگابایتی خریداری کنید. دوربین‌های این گوشی محصول لایکا هستند که اگر به عکاسی علاقه داشته باشید، می‌توانید کیت مخصوص لایکا برای شیائومی ۱۴ اولترا را نیز خریداری کنید تا گوشی‌تان درست شبیه به یک دوربین کلاسیک شود.

بهترین گوشی برای کالاف دیوتی

به طور کلی، شیائومی ۱۴ اولترا و سامسونگ اس ۲۴ اولترا بسیار شبیه به هم هستند و انتخاب میان این دو کاملا سلیقه‌ای خواهد بود. چرا که هر دو صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتزی دارند. اما شیائومی در داخل جعبه خود شارژر ۹۰ واتی دارد. در حالی که باید برای اس ۲۴ اولترا شارژر جداگانه و نهایتا ۴۵ واتی خریداری کنید!

انتخاب نهایی بهترین گوشی برای کالاف دیوتی؛ شیائومی یا سامسونگ؟

در این مطلب از تک ناک سعی کردیم تا از میان گوشی‌های موجود در بازار، بهترین گوشی برای کالاف دیوتی را در بازه‌های قیمتی مختلف معرفی کنیم.

اگر تجربه کار با هریک از این گوشی‌ها را دارید یا مدل دیگری مد نظر دارید، خوشحال می‌شویم که نظرتان را در این صفحه با ما به اشتراک بگذارید.

نوشته بهترین گوشی برای بازی کالاف دیوتی در بازه های قیمتی مختلف اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow