به روزرسانی اندروید 15 برای گوشی‌های پیکسل در ماه اکتبر منتشر خواهد شد

طبق یادداشت‌های منتشر شده برای به‌روزرسانی برگشت به اندروید 14، به‌روزرسانی اندروید 15 برای گوشی‌های پیکسل در ماه اکتبر عرضه خواهد شد. این خبر تأیید می‌کند که گزارش قبلی Android Authority در مورد تأخیر در عرضه به‌روزرسانی اندروید 15 صحت داشته است. یک منبع معتبر اعلام کرد که گوگل قصد دارد به‌روزرسانی اندروید 15 برای […] منبع خبر به روزرسانی اندروید 15 برای گوشی‌های پیکسل در ماه اکتبر منتشر خواهد شد پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

۰۷ شهریور , ۱۴۰۳ - 11:59
 0  3
به روزرسانی اندروید 15 برای گوشی‌های پیکسل در ماه اکتبر منتشر خواهد شد

طبق یادداشت‌های منتشر شده برای به‌روزرسانی برگشت به اندروید 14، به‌روزرسانی اندروید 15 برای گوشی‌های پیکسل در ماه اکتبر عرضه خواهد شد. این خبر تأیید می‌کند که گزارش قبلی Android Authority در مورد تأخیر در عرضه به‌روزرسانی اندروید 15 صحت داشته است. یک منبع معتبر اعلام کرد که گوگل قصد دارد به‌روزرسانی اندروید 15 برای گوشی‌های پیکسل را در ماه اکتبر احتمالاً در اواسط این ماه منتشر کند. پیشتر گزارشی در مورد زمان عرضه به‌روزرسانی اندروید 15 برای دستگاه‌های پیکسل منتشر شده بود.
به گزارش سرویس اخبار موبایل رسانه تکنولوژی تکنا، طبق گفته منبع مورد نظر، گوگل به‌روزرسانی اندروید 15 را در ماه آینده برای دستگاه‌های پیکسل عرضه نخواهد کرد. زیرا در حال بهبود پایداری آن است. در عوض گوگل قصد دارد این به‌روزرسانی را در ماه اکتبر احتمالاً در اواسط این ماه منتشر کند. شرکت گوگل به‌تازگی این گزارش را تأیید کرده است. چند ساعت پیش این شرکت یادداشت‌های منتشر شده برای به‌روزرسانی برگشت به اندروید 14 را تغییر داد.

این به‌روزرسانی به دستگاه‌هایی که از برنامه بتای اندروید خارج شده‌اند ارسال می‌شود. یادداشت‌های به‌روز شده که توسط Android Authority تأیید شده است می‌گوید که کاربران منتظر به‌روزرسانی پایدار اندروید 15 باید تا زمان عرضه اندروید 15 در ماه اکتبر به‌روزرسانی OTA را نادیده بگیرند. این اساساً تأیید می‌کند که گوگل قصد دارد به‌روزرسانی اندروید 15 برای گوشی‌های پیکسل را در ماه اکتبر منتشر کند.

اکنون که گوگل برنامه‌های خود را برای انتشار به‌روزرسانی پایدار اندروید 15 برای دستگاه‌های پیکسل در ماه اکتبر تأیید کرده است کاربرانی که از برنامه بتا خارج شده‌اند می‌توانند درک کلی از مدت زمانی که باید به نادیده گرفتن به‌روزرسانی برگشت به اندروید 14 ادامه دهند داشته باشند. گوگل قصد دارد به‌روزرسانی پایدار اندروید 15 را برای دستگاه‌های پیکسل زیر منتشر کند:

* Google Pixel 6

* Google Pixel 6 Pro

* Google Pixel 6a

* Google Pixel 7

* Google Pixel 7 Pro

* Google Pixel 7a

* Google Pixel Tablet

* Google Pixel Fold

* Google Pixel 8

* Google Pixel 8 Pro

* Google Pixel 8a

* Google Pixel 9

* Google Pixel 9 Pro

* Google Pixel 9 Pro XL

* Google Pixel 9 Pro Fold

هنوز مشخص نیست که به‌روزرسانی اندروید 15 در چه روزی از ماه اکتبر منتشر خواهد شد اما امیدواریم که مانند آنچه منبع اطلاعاتی نشان داده است در اواسط این ماه نباشد. حداقل توسعه‌دهندگان مستقل پلتفرم اندروید تنها باید تا هفته آینده منتظر انتشار کد منبع اندروید 15 باشند.

برای مشاهده دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی رسانه تکنا مراجعه کنید.

منبع خبر به روزرسانی اندروید 15 برای گوشی‌های پیکسل در ماه اکتبر منتشر خواهد شد پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow