به زودی مشکلات ماد Fallout: London رفع می‌ شود

توسعه‌دهندگان ماد “Fallout: London” اعلام کردند که به زودی با به‌روزرسانی‌های جدید، مشکلات مهم آن را رفع خواهند کرد. به گزارش تک‌ناک، ماد Fallout: London برای بازی Fallout 4 طراحی شده و قرار است تجربه‌ای بزرگ و گسترده شبیه به یک بسته الحاقی رسمی را ارائه دهد، اما توسعه این ماد با مشکلاتی روبه‌رو شده... نوشته به زودی مشکلات ماد Fallout: London رفع می‌ شود اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۰۹ مرداد , ۱۴۰۳ - 21:59
 0  2
به زودی مشکلات ماد Fallout: London رفع می‌ شود

توسعه‌دهندگان ماد “Fallout: London” اعلام کردند که به زودی با به‌روزرسانی‌های جدید، مشکلات مهم آن را رفع خواهند کرد.

به گزارش تک‌ناک، ماد Fallout: London برای بازی Fallout 4 طراحی شده و قرار است تجربه‌ای بزرگ و گسترده شبیه به یک بسته الحاقی رسمی را ارائه دهد، اما توسعه این ماد با مشکلاتی روبه‌رو شده است.

روند توسعه این پروژه بزرگ تاکنون چندین بار به دلیل به‌روزرسانی‌های ناگهانی بازی اصلی دچار مشکل و تأخیر شده‌ است. این روند ادامه داشته و به‌ دلیل عدم هماهنگی با سازندگان بازی اصلی، مشکلاتی در تطبیق ماد با نسخه جدید Fallout 4 به وجود آمده است. در نتیجه این موارد باعث شد که تیم توسعه‌دهنده مجبور به تأخیر در انتشار ماد شود.

توسعه‌دهندگان ماد "Fallout: London" اعلام کردند که به زودی به روزرسانی‌هایی برای رفع مشکلات مهم این ماد منتشر خواهند کرد.

سایت یوروگیمر می‌گوید که توسعه‌دهندگان ماد در پاسخ به این مشکلات اعلام کرده‌اند که به‌ زودی به‌روزرسانی‌هایی برای رفع این مشکلات منتشر خواهند کرد و از بازیکنان درخواست داشتند که صبور باشند. هدف این تیم، ارائه تجربه‌ای بی‌نقص و بدون مشکل برای بازیکنان است و برای رسیدن به این هدف، به‌روزرسانی‌های مکرری را برنامه‌ریزی کرده‌اند.

ماد “Fallout: London” که قرار است بازیکنان را به لندن پسا-آخرالزمانی ببرد، یکی از پروژه‌های بزرگ و مورد انتظار در جامعه مادسازی بازی‌های ویدیویی است. با توجه به تلاش‌های مداوم تیم توسعه‌دهنده برای بهبود و رفع مشکلات، بازیکنان می‌توانند امیدوار باشند که به زودی تجربه‌ای به‌یادماندنی را از این ماد دریافت کنند.

نوشته به زودی مشکلات ماد Fallout: London رفع می‌ شود اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow