سقوط بیت کوین تا محدوده ۵۳ هزار دلار

موج نزولی بازارها از سهام گرفته تا بیت کوین هنوز فروکش نکرده و روز گذشته نیز باردیگر بازار ارزهای دیجیتال هم‌پا با دیگر بازارها به ورطه سقوط افتاد. به‌گزارش تک‌ناک، با انتشار آمار اشتغال آمریکا بیت کوین و دیگر رمزارزها باردیگر با افت قیمت مواجه شدند. بهای بیت کوین پس از افت ۵/۶ درصدی در... نوشته سقوط بیت کوین تا محدوده ۵۳ هزار دلار اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۱۸ شهریور , ۱۴۰۳ - 03:00
 0  3
سقوط بیت کوین تا محدوده ۵۳ هزار دلار

موج نزولی بازارها از سهام گرفته تا بیت کوین هنوز فروکش نکرده و روز گذشته نیز باردیگر بازار ارزهای دیجیتال هم‌پا با دیگر بازارها به ورطه سقوط افتاد.

به‌گزارش تک‌ناک، با انتشار آمار اشتغال آمریکا بیت کوین و دیگر رمزارزها باردیگر با افت قیمت مواجه شدند. بهای بیت کوین پس از افت ۵/۶ درصدی در شبانه‌روز گذشته و کاهشی ۱۰ درصدی در یک هفته‌ی اخیر تا محدوده‌ی ۵۳ هزار دلار افت کرد.

به‌نقل از کریپتودنس و داده‌های برگرفته از پلتفرم کوین‌گلس، در ۲۴ ساعت گذشته، هزاران موقعیت معاملاتی به‌ارزش بیش از ۲۲۹ میلیون دلار در بازار رمزارزها لیکویید شد. بیت کوین و موقعیت‌های معاملاتی متعلق به آن، سهمی ۹۳ میلیون دلار از این مبلغ داشته‌اند.

شاخص‌های تکنیکال نیز نشان می‌دهند که معامله‌گران همچنان به خرید در بازار بی‌رغبت‌اند و فروشندگان دست برتر را دارند. اتریوم، ملکه‌ی رمزارزها، نیز از این روند نزولی بی‌نصیب نمانده و با افتی ۸/۴ درصدی در شبانه‌روز گذشته، اکنون در محدوده‌ی ۲,۱۷۰ دلار دادوستد می‌شود. حجم معاملاتی این رمزارز نیز در محدوده‌ی ۲۳/۷ میلیارد دلار بوده است.

جو نزولی بیت کوین

بازار رمزارزها در شبانه‌روز گذشته، بیش از ۴/۴۵ درصدی از ارزشش را از دست داده و ارزش آن هم‌اکنون به محدوده‌ی ۱/۸۸ تریلیون دلار رسیده است.

بازار وال‌استریت نیز در روز گذشته دستخوش افتی چشمگیر شد و ارزش سهام شرکت‌های فعال در حوزه‌ی فناوری کاهش یافت. این اتفاق پس‌از‌آن روی داد که آمار اشتغال ایالات متحده از آنچه انتظار می‌رفت، ضعیف‌تر ظاهر شد و به افزایش نگرانی‌ها درباره‌ی وضعیت متغیرهای کلان اقتصادی دامن زد.

از قرار معلوم کارفرمایان ایالات متحده در ماه آگوست باتوجه‌به انتظارات، کارگران کمتری را استخدام کرده‌اند. علاوه‌براین، بازار اوراق قرضه با نوسان مواجه و بازدهی این ابزارهای مالی دچار افت شده است. شماری از فعالان از حاکم‌شدن رکود سراسری بر بازارها بیم‌ناک‌اند؛ به‌همین‌دلیل، سهام خود را می‌فروشند.

نوشته سقوط بیت کوین تا محدوده ۵۳ هزار دلار اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow